quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
SPOILER: MEER INFO OVER MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten. (Volgens Adelol is de laatste poster niet de laatste poster, maar degene met post #301)
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:52 schreef NoelGallagher het volgende:
jaaaaa, fipo, eindelijk weer eens.
Zo 30 Nov 12.30 uur AFC Ajax – FC Utrechtquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:53 schreef gers het volgende:
maar kali en kurk was een leuke wedstrijd waar ik heen kan met een los kaartje
Ajax - Nac op vrijdagavond. Avondwedstrijdenquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:53 schreef gers het volgende:
maar kali en kurk was een leuke wedstrijd waar ik heen kan met een los kaartje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die vind ik er zo cute uitzien
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Double FAILquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik faal trouwens in TT maken....
MODS??????????? KENNEN WE DER FF 482 VAN MAKEN??????
DANK U!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik faal trouwens in TT maken....
MODS??????????? KENNEN WE DER FF 482 VAN MAKEN??????
DANK U!!!!!!!!!!
quote:
ja echt nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Serieus, zo kan ieder meisje met lang haar, haar haar doen en zo'n bek trekken.
Dus dan ben je gauw cute.
12 december ofzoquote:Op woensdag 26 november 2008 00:00 schreef gers het volgende:
maar wanneer is ajax nac dan?
maar fors of dik als in 120 kgquote:Op woensdag 26 november 2008 00:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Ben ik ook. En ik schaam me d'r absoluut niet voor.
Van Axel Rose bedoel je, da's het enige originele lid. En z'n stem is niet echt meer wat ie was, hoorde ik.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:00 schreef Hyman het volgende:
huhuhuhhuh, ik heb het nieuwe album van guns n roses
Remlof, Een Hitler in sinterklaas sferen met een lach op zijn gezicht mag zeker niet als avatar. Ik vraag het maar even voordat ik die 3 maanden meteen krijg.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Van Axel Rose bedoel je, da's het enige originele lid. En z'n stem is niet echt meer wat ie was, hoorde ik.
Nee man, ik ben geen 120 kgquote:
dan valt het toch wel mee iig niet zo'n anorexia crackhoerquote:Op woensdag 26 november 2008 00:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee man, ik ben geen 120 kg.
Ik ben best lang op zich (vergeleken met jullie niet). En ik ben inderdaad wat forser, wat steviger. Heb ook best brede schouders enzeau, zwemschouders volgens mijn mama
.
Maar ik ben niet kogelrond.
je bedoelt heroine junkquote:Op woensdag 26 november 2008 00:05 schreef gers het volgende:
[..]
dan valt het toch wel mee iig niet zo'n anorexia crackhoer
Het is dubieus, maar waarom zou je het willen?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Remlof, Een Hitler in sinterklaas sferen met een lach op zijn gezicht mag zeker niet als avatar. Ik vraag het maar even voordat ik die 3 maanden meteen krijg.
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:00 schreef Hyman het volgende:
huhuhuhhuh, ik heb het nieuwe album van guns n roses
Een andere user heeft toch ook al vet lang hitler als avatar..een sinterklaasmuts zou het enkel vrolijker makenquote:Op woensdag 26 november 2008 00:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Remlof, Een Hitler in sinterklaas sferen met een lach op zijn gezicht mag zeker niet als avatar. Ik vraag het maar even voordat ik die 3 maanden meteen krijg.
Hij had een mijter op zijn hoofd... Ik doe het maar niet. Dat brengt in een topic gevaarlijke emoties omhoog..quote:Op woensdag 26 november 2008 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is dubieus, maar waarom zou je het willen?
Twijfel door jouquote:Op woensdag 26 november 2008 00:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een andere user heeft toch ook al vet lang hitler als avatar..een sinterklaasmuts zou het enkel vrolijker maken
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:09 schreef Hyman het volgende:
trouwens, wie zou voor mij, mijn avatar willen fotoshoppen met een kerstmuts op?
RESPETCquote:Op woensdag 26 november 2008 00:08 schreef Heroinjunk het volgende:
Hahaha. Nee, anorexia is eng. Wat dat betreft ben ik er blij mee hoor, liever steviger dan zo'n wandelend lijk o.O
Fok gaat echt niet helpen hoorquote:Op woensdag 26 november 2008 00:07 schreef Devvie het volgende:
WTF BEREKENEN WAT HET DAGLICHTTOELATINGSCOEFFICIENT IS
als het niet licht genoeg is
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]![]()
![]()
dat vraag ik ook niet..quote:Op woensdag 26 november 2008 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fok gaat echt niet helpen hoor
PUR welquote:Op woensdag 26 november 2008 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fok gaat echt niet helpen hoor
Eigenlijk meer zoals in: niemand die er verstand van heeftquote:Op woensdag 26 november 2008 00:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
dat vraag ik ook niet..
maar om er nu een klaagtopic over te maken..
dit is toch na 3minuten op slot
Oh, ik dacht dat het een vrouw wasquote:Op woensdag 26 november 2008 00:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja, te vinden in het FEE subforum
hij is de man achter de sinterklaas/kerst avatars
bouwkundersquote:Op woensdag 26 november 2008 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk meer zoals in: niemand die er verstand van heeft![]()
Wat voor moeilijke studie doe jij dan ?
Purrr schuim?quote:
kan ook welquote:Op woensdag 26 november 2008 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een vrouw was
ik in 47 maar heb weinigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een tragere comp dan jou waarschijnlijk...
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Wat nou HBO +quote:
2000 roeptquote:
Even normaal doen.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Hitler was best een toffe gast, op zijn ideeen na. Sommige.
hahahah!quote:
Preciesquote:Op woensdag 26 november 2008 00:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
omdat dat normaal is hier op fokik snap het ook niet waarom
hbo ftw
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Hitler was best een toffe gast, op zijn ideeen na. Sommige.
Ook als het ervoor was:')quote:Op woensdag 26 november 2008 00:16 schreef Devvie het volgende:
[..]
maar het is na 12ven, te laat om uit te leggen
Je moeder.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:16 schreef Heroinjunk het volgende:
HBO is saai.
autobahnquote:Op woensdag 26 november 2008 00:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zo was er vroeger op t-shirthell.com een t-shirt met de opdruk:
"What about all the good things hitler did?"
quote:
2000? Die parodie van Family Guy is een week oudquote:Op woensdag 26 november 2008 00:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
2000 roept
maar hij is wel mooi ja
Aparte muziekquote:
drum n bassquote:Op woensdag 26 november 2008 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aparte muziek
Wat is het voor stroming?
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:11 schreef Florian_ het volgende:
Heuheu BP, alles kids achter de rits?
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
2000? Die parodie van Family Guy is een week oud![]()
Ja, die andere is oud, maar die postte ik.. Ach, laat ook maar
Ik vind het eigenlijk welquote:Op woensdag 26 november 2008 00:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
drum n bass
maar eigenlijk een beetje trance ook nog
Ik lag dubbelquote:Op woensdag 26 november 2008 00:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
Geeft niet bio[ afbeelding ]
ik moest er wel even door gniffelen
klinkt best lekker heh?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel
Family Guy.quote:
PARAMOREE!quote:Op woensdag 26 november 2008 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
Nothing compares to,
a quiet evening alone
Heb je nog meer van zulks?quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
Nothing compares to,
a quiet evening alone
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:22 schreef kurk_droog het volgende:
Sinds wanneer heeft youtube breedbeeld?NICE!!
Niet doen!!!!11! Anders komt yvonne met de kliko langs..quote:Op woensdag 26 november 2008 00:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
als je nou echt wilt dat ik je ga rellen moet je vooral dit soort dingen gaan zeggen....
dat topicquote:Op woensdag 26 november 2008 00:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niet doen!!!!11! Anders komt yvonne met de kliko langs..
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
PARAMOREE!
ik moest ff 3 seconden nadenken
slecht..
Vanmiddag volgens mij.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:22 schreef kurk_droog het volgende:
Sinds wanneer heeft youtube breedbeeld?NICE!!
Inderdaad. SMILEquote:Op woensdag 26 november 2008 00:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
je avatar is nog niet eens zo erg imo!
wat en waarquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
mn zusje ookbwoh vuillakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!1
dan is ze milfquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
mn zusje ookDat kan ik beamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Best bizar eigenlijk..quote:
het gaat toch om een vrouw?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
Is dat niet een typische vrouwenopleiding?
Deed NB niet zo'n opleiding ?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
Is dat niet een typische vrouwenopleiding?
het is heulegaar geen kwalquote:Op woensdag 26 november 2008 00:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Best bizar eigenlijk..
Ik was altijd bang voor die kwal
wat wil je dan horen lieverd?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:31 schreef gers het volgende:
Devvie is een wijf
mijn ilusie wat doe je :"(
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:31 schreef gers het volgende:
Devvie is een wijf
mijn ilusie wat doe je :"(
quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:15 schreef JortK het volgende:
Even een lijstje gemaakt met de users die het meeste ooit gepost hebben op een dag:
[ afbeelding ] Top 100 meeste posts op 1 dag aller tijden
[ afbeelding ]
De volgende 100 mensen hebben op 1 dag het meest gepost in de geschiedenis van het forum:
Plaats / datum / aantal posts / gebruiker
001. 30-06-2006 1600 D.Rose
002. 01-06-2001 1426 scarefreak
003. 06-07-2005 1404 Zebbie
004. 07-07-2005 1372 Zebbie
005. 24-05-2006 1336 VASND
006. 09-03-2003 1334 D-Devil
007. 18-01-2006 1312 the_legend_killer
008. 08-06-2008 1309 dapozza
Ik deed 1062 in 11 uur.quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
24 uur. Hij heeft er een dag vrij voor genomen. Het internet viel nog bij hem uit en hij is nog naar de bieb gegaan om het record te voltooien. De dag erop heeft hij niet veel gepost overigens.
dat je een echte bazenopleiding doetquote:
Meen je nietquote:Op woensdag 26 november 2008 00:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Ik deed 1062 in 11 uur.
Ik ga binnenkort even een record zetten...............
Neen...quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Ik deed 1062 in 11 uur.
Ik ga binnenkort even een record zetten...............
IK DOE DAT WELquote:Op woensdag 26 november 2008 00:33 schreef gers het volgende:
[..]
dat je een echte bazenopleiding doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Binnenkort even kijken of ik een weekend weer geen kanker te doen heb.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
als ik kan doe ik mee om sc snel te houden dat je lekker kan doorposten!
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
IK DOE DAT WELEn dan doen ze automatisch SPHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik 1e.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:36 schreef Hyman het volgende:
In klb zitten wel de meest grote spammerts ja
Ik was zondag 14e
lispel de kwal inderdaadquote:Op woensdag 26 november 2008 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen...
Die echte kwal, lispel ofzo
Zo ver reikt mijn geheugen niet meer...quote:Op woensdag 26 november 2008 00:36 schreef gers het volgende:
[..]
die kwal die in die auto rijdt met bad ingebouwd
de kans dat ik het goed heb is 50% jaquote:Op woensdag 26 november 2008 00:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan doen ze automatisch SPH
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Binnenkort even kijken of ik een weekend weer geen kanker te doen heb.
En zo kom je nog op de 2e plek ook.
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zo lang ga ik je nou ook weer niet helpen hoor...ik wel een *enge ziekte* te doen in het weekend
quote:
PICS!!quote:Op woensdag 26 november 2008 00:40 schreef Hyman het volgende:
McFearless, had je die scene chick al gezien?
Ja gek, zag er lekker uit. Heb je er niet meer van?!quote:Op woensdag 26 november 2008 00:40 schreef Hyman het volgende:
McFearless, had je die scene chick al gezien?
Zekerquote:Op woensdag 26 november 2008 00:43 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja gek, zag er lekker uit. Heb je er niet meer van?!
ben 100 % heteroquote:
DOE IK WANNEER IK WEET OF IK KAN OF NIET.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:44 schreef NoelGallagher het volgende:
MCFEARLESS, JE MOET OP JE PM REAGEREN VAN EEN IEMAND.
tubgirl does the jobquote:Op woensdag 26 november 2008 00:46 schreef kurk_droog het volgende:
Ik vraag mij af of ik morgen wel om 22:00 al kan slapen
lekkerquote:Op woensdag 26 november 2008 00:46 schreef Hyman het volgende:
http://www.blackbunny.nl/MaykeDIAMOND/fotoalbum deze is het
verkapte-emoquote:Op woensdag 26 november 2008 00:46 schreef Hyman het volgende:
Vijf foto's, jammer, maar wel lekker.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:46 schreef Hyman het volgende:
zekerquote:Op woensdag 26 november 2008 00:47 schreef McFearless het volgende:
[..]
Vijf foto's, jammer, maar wel lekker.![]()
Oud, maar wederomquote:
haha, die had ik laatst ook al gezien.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:52 schreef McFearless het volgende:
[ afbeelding ]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111
quote:
Zeg, zie je niet dat ik geld betaal?quote:Op woensdag 26 november 2008 02:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Mag best, als je het maar zelf opruimt
quote:Op woensdag 26 november 2008 02:14 schreef Olep het volgende:
[..]
Zeg, zie je niet dat ik geld betaal?
Moar daar ken ik niemandquote:
Doe mij eens even introduceren danquote:
Okquote:Op woensdag 26 november 2008 02:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Doe mij eens even introduceren dan
En dan ook even een linkje posten hierquote:
Lol EmiMich ..quote:
Dat zeker!quote:Op woensdag 26 november 2008 03:49 schreef zarGon het volgende:
Pistache noten zijn lekker, trouwens.
Je wordt er dik van? O ja, die noten zijn best vet, ja. Afvallen is mislukt, hmm.quote:Op woensdag 26 november 2008 03:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat zeker!
Maar ik eet ze niet meer sinds ik aan sporten ben en poging doen tot afvallen
Goede vraag, dat vraag ik mezelf eigenlijk ook wel eens af!quote:Op woensdag 26 november 2008 03:49 schreef Noorsbloed het volgende:
Lol EmiMich ..
Wat doe jij altijd wakker op dit tijdstip ?
In de schuur ja ?quote:Op woensdag 26 november 2008 03:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je wordt er dik van? O ja, die noten zijn best vet, ja. Afvallen is mislukt, hmm..
Ik heb ondertussen gezouten zonnepitten gevonden ergens in de schuur..
Eens!quote:Op woensdag 26 november 2008 03:49 schreef zarGon het volgende:
Pistache noten zijn lekker, trouwens.
Ik las net dat Jajong denkt dat jij niet bestaatquote:Op woensdag 26 november 2008 03:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
Goede vraag, dat vraag ik mezelf eigenlijk ook wel eens af!
Goed bezig!quote:Op woensdag 26 november 2008 03:58 schreef Noorsbloed het volgende:
En ik ben nu 4 kilo kwijt geraakt in 2 weken.
Dus dat gaat best de goede kant op.
Dank jequote:
Hij denkt écht dat ik een kloon ben, net zoals velen in KLB!quote:Op woensdag 26 november 2008 03:58 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik las net dat Jajong denkt dat jij niet bestaat![]()
Ben jij een hersenspinsel ja ?
Waar had je dan last van?quote:Op woensdag 26 november 2008 03:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dank je![]()
Wel prettig hoor![]()
3 jaar niet kunnen sporten.
Dat is mooi kut.
bijna 17 kilo aangekomen toen
Ik heb geen idee hoe de Nederlanders het doen, maar wij dumpen van alles in de schuur.quote:Op woensdag 26 november 2008 03:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
In de schuur ja ?
Hoelang lagen die dingen er al dan ?
Tering, ik stop ook met het eten van noten.quote:En ik ben nu 4 kilo kwijt geraakt in 2 weken.
Dus dat gaat best de goede kant op.
hehehequote:Op woensdag 26 november 2008 04:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hij denkt écht dat ik een kloon ben, net zoals velen in KLB!
Close encounter met een bergquote:
Wat voor nationaliteit heeft u dan als ik vragen mag ?quote:Op woensdag 26 november 2008 04:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe de Nederlanders het doen, maar wij dumpen van alles in de schuur..
[..]
Tering, ik stop ook met het eten van noten..
Ah, jij hebt toch nog Noors bloed. Dat gedachte had ik al.quote:Op woensdag 26 november 2008 04:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wat voor nationaliteit heeft u dan als ik vragen mag ?
En ik ben half Noors mijn opa en oma pekelen zelfs nog vlees in een ton
En ik sport ook elke dag nu ..
Dus alleen stoppen met eten helpt niet
Er stond opeens een berg voor je en was vastberaden om te blijven waar hij stond?quote:Op woensdag 26 november 2008 04:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Close encounter met een berg
3 jaar geleden vanaf gelazerd
Ik zou niet weten hoe je dat zou kunnen denkenquote:Op woensdag 26 november 2008 04:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, jij hebt toch nog Noors bloed. Dat gedachte had ik al..
Ikzelf heb Turks bloed stromen.
Maar eten is lekker..
Die bergen van tegenwoordig, het zijn de nieuwe 'medelanders'!quote:Op woensdag 26 november 2008 04:09 schreef zarGon het volgende:
Er stond opeens een berg voor je en was vastberaden om te blijven waar hij stond?
Hoezo, gewoon een groot fors Viking-lichaam met iets teveel gewicht wat je natuurlijke over(ge)wicht (quote:Op woensdag 26 november 2008 04:09 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik zou niet weten hoe je dat zou kunnen denken
En eten is lekker.
Maar mijn gezondheid is belangrijker.
En tja bij een viking geest hoort ook een viking lichaam
En op het moment heb ik alles behalve dat
Persoonlijk vind ik de kaste het leukste, maar dat is dan ook weer het meest riskante.quote:Op woensdag 26 november 2008 04:03 schreef Noorsbloed het volgende:
hehehe
och ik vind je wel vermakelijk
Was het maar zon feestquote:Op woensdag 26 november 2008 04:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er stond opeens een berg voor je en was vastberaden om te blijven waar hij stond?
Klopt.quote:Op woensdag 26 november 2008 04:11 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hoezo, gewoon een groot fors Viking-lichaam met iets teveel gewicht wat je natuurlijke over(ge)wicht () accentueert.
Van bergen en medelander kom je alleen maar (17 kilo) aan, maar ervan af komen... Ho maar!quote:Op woensdag 26 november 2008 04:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Die bergen van tegenwoordig, het zijn de nieuwe 'medelanders'!
Volgens mij is zo'n berg dan ook nog eens illegaal hier, zonder de benodigde papieren.quote:Op woensdag 26 november 2008 04:13 schreef zarGon het volgende:
Van bergen en medelander kom je alleen maar (17 kilo) aan, maar ervan af komen... Ho maar!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |