Je bent nog kei veel posts vergeten volgens mijquote:Op donderdag 27 november 2008 21:52 schreef RaymanNL het volgende:
Offtopic geslowchat tussen AQuiila, superfruitig en Disfja en de reacties daarop verwijderdVoor slowchatten hebben we al een topic
Als gamedevelopers en uitgevers dit topic zien nemen ze de game niet serieus met al die onzin posts
![]()
Direct een TVP voor mij voor deze briljante game.
Er is geen gamequote:Op donderdag 27 november 2008 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent nog kei veel posts vergeten volgens mij![]()
Maar wel goed dat je zo positief bent over deze game!
Het ergste is er iig uit. Ik had alle offtopic posts aangevinkt, en daarna die reactie getypt, toen drukte in op invoeren, toen werd mijn bericht dus gepost maar de aangevinkte offtopic posts niet verwijderdquote:Op donderdag 27 november 2008 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent nog kei veel posts vergeten volgens mij![]()
Maar wel goed dat je zo positief bent over deze game!
0 gebruik van hoofdletters als het mijn username betreft weer hequote:Op donderdag 27 november 2008 21:52 schreef RaymanNL het volgende:
Offtopic geslowchat tussen AQuiila, superfruitig en Disfja en de reacties daarop verwijderdVoor slowchatten hebben we al een topic
Als gamedevelopers en uitgevers dit topic zien nemen ze de game niet serieus met al die onzin posts
![]()
Direct een TVP voor mij voor deze briljante game.
FUCKING PRICELESS QUOTE HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 27 november 2008 14:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow en de zin "Programmerings taal wordt Engels" mag rechtstreeks in t _EPIC QUOTES_ boek
Ik wilde WoW en deze browsergame ook niet vergelijken. Het ging erover dat elke game maar een paar jaar aan de top blijftquote:Op donderdag 27 november 2008 00:28 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Nogmaals, dit wordt een browser game. Totaal wat anders dan wowDus het is neit te vergelijken met World of Warcraft, Guild wars, Warhammer Online, Silk Route Online, City of heroes/villians of Star Wars Galaxies (om maar paar te noemen)
I LOLd IRLquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:45 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Er wordt voor het programmeren en het maken van het spel een externe firma ingehuurt.
Programmerings taal wordt Engels. Maar de game wordt in meerdere talen speelbaar. Ook om meer spelers te trekken.
Wat zijn de eisen van beide kanten dan? Ben benieuwd naar hun uurtarief.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:01 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Nee er is een programmering firma die akkoord is gegaan met mijn eisen en ik natuurlijk met die van hun.
En dam Firefox fan
Hij had het eerder over 900 uren werk. Je hebt het hier niet over de eerste de beste PHP prutsers dus 50E per uur is wel een absoluut minimum. Hoe kom je dan in hemelsnaam aan 35k? 900x50 is al 10k meer en dat ga je nog niet halen.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:40 schreef witte_fantasie het volgende:
Hij werkt met een budget rond de 35k...
Nee AQuila360 ik ben er nog.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:43 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb Roelof hier al lang niet meer gezien![]()
En het gerucht doet de ronde dat die hem gesmeerd is met al het geld
Je hoort mij dan ook niet zeggen dat ie het gaat halen met die 35k...quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hij had het eerder over 900 uren werk. Je hebt het hier niet over de eerste de beste PHP prutsers dus 50E per uur is wel een absoluut minimum. Hoe kom je dan in hemelsnaam aan 35k? 900x50 is al 10k meer en dat ga je nog niet halen.
Hoeveel heb je los kunnen peuteren bij de bank dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:10 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Nee AQuila360 ik ben er nog.
Mijn planning van deze week is niet helemaal rond gekomen.
Had namelijk woensdagavond een zwaar privé gesprek gehad. En vanavond zal daar weer verder over gesproken worden. Het gesprek en het onderwerp heeft mij wel zwaar geraakt. Daarom ook ff mijn afwezigheid.
Woensdag heb ik wel een gesprek gehad met de bank. We hebben een aantal dingen op een rijtje gezet.
Waar ik wel en niet voor in aanmerking kwam. En had ook wat advies mee gekregen. Het was voor mij gevoel zeer positief. En zou eigenlijk vandaag verder spreken. Maar heb de afspraak naar volgende week woensdag verplaatst. Wegens privé redenen.
r.c.
Ja, en op dat soort vragen reageert 'ie niet. Begint steeds meer op een zooitje waanideeen te lijken ipv een serieus project.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:11 schreef witte_fantasie het volgende:
Hoeveel heb je los kunnen peuteren bij de bank dan?
Ik vind het knap dat je de bank zover geintresseerd kon krijgen om een lening te krijgen van x aantal euro'squote:Op vrijdag 28 november 2008 18:10 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Nee AQuila360 ik ben er nog.
Mijn planning van deze week is niet helemaal rond gekomen.
Had namelijk woensdagavond een zwaar privé gesprek gehad. En vanavond zal daar weer verder over gesproken worden. Het gesprek en het onderwerp heeft mij wel zwaar geraakt. Daarom ook ff mijn afwezigheid.
Woensdag heb ik wel een gesprek gehad met de bank. We hebben een aantal dingen op een rijtje gezet.
Waar ik wel en niet voor in aanmerking kwam. En had ook wat advies mee gekregen. Het was voor mij gevoel zeer positief. En zou eigenlijk vandaag verder spreken. Maar heb de afspraak naar volgende week woensdag verplaatst. Wegens privé redenen.
r.c.
Straks komt'ie met foto's van een zwembad dattie aan het graven is, ergens in de polder, met allemaal tropische planten.quote:Op vrijdag 28 november 2008 @ 18:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, en op dat soort vragen reageert 'ie niet. Begint steeds meer op een zooitje waanideeen te lijken ipv een serieus project.
Rustig Catbert. Heb ook nog wat andere dingen aan me hoofd.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:11 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Dit zijn solide plannen Roloef!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:54 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Rustig Catbert. Heb ook nog wat andere dingen aan me hoofd.
Maar ik kan nu al een minimum lening van 40.000,- Euro. Zoals het ondernemers plan nu is.
Afhankelijk van wat de marketing bureau gaat voorleggen kan het bedrag nog verhoogd worden.
De inkomsten van de spel staat hier nog buiten. Als nodig kan er bij die tijd nog op de inkomen van het spel nog een FlexKrediet worden geopend. Van maximaal 25.000,- Euro.
Maar het is voor mij nu afwachten wat de marketing bureau gaat voorleggen.
Rkatier
Deze lening is op basis wat we (de 3 eigenaren) minimaal kunnen terugbetalen in 10 jaar.
Daarbij dat we de eerste 5 jaar geen betalingsverplichtingen hebben.
rc
Als ik al de papieren volgende week rond krijg.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit zijn solide plannen Roloef!
Green Light, Green Light, Green light! uitvoeren die hap klaar staan en opstarten die game!
Sorry je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:59 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Maar laten we 1 stap tegelijk doen.
Garantstelling/Onderpandquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:11 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben een hypotheek van ¤200000,-. En dat lukt men ook goed hoor...quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:07 schreef RRGJL het volgende:
Een lening van ¤40.000 omg. Dat wordt op een houtje bijten de rest van je leven, als je dat geld er allemaal doorheen gaat draaien. Of dacht je dat serieus terug te verdienen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |