Zijn er ook mogelijkheden om het geld terug te verdienen, krijg ik recht om te zien wat er met me geld gedaan wordt. Of gooi ik het in een put en ik zie ooit wat er van terecht komt.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:56 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Ericjuh
Meeste financieel hulp is welkom ook donaties.
Mijn volgende stap is met de marketing bureau verder te overleggen. En met de bank verdere zaken af te handelen.
Ja dat heeft die al lang dichtgetimmerd! Die roetmof heeft veel advies ingewonnen bij iedereen van marketing tot de financiele kant! Dat is zit wel goed Rkatier!quote:Op woensdag 26 november 2008 18:12 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Zijn er ook mogelijkheden om het geld terug te verdienen, krijg ik recht om te zien wat er met me geld gedaan wordt. Of gooi ik het in een put en ik zie ooit wat er van terecht komt.
Tot nu toe kom je over als iemand die een idee heeft, anderen het werk laten doen en jij roept wel wat er gedaan moet worden. :Het zal nooit echt jouw product worden aangezien als het af is jij er constant op afstand erbij stond. En wat als je geld opdroogt is er dan niet de kans dat ze zelfstandig, zonder jouw dus, alsnog het product afmaken en jij het nakijken hebt? heb je al maatregelen genomen om dat te voorkomen?
zover ik weet betaald hij de programmeurs een vast bedrag. Daarna moeten de programmeurs voor hem blijven werken totdat het af is. Dat kan ik me nog herinneren uit een ander topic. Volgens mij heeft hij ook veel geld gekregen van z'n ouders. Dus een paar 1000 meer of minder was geen probleem voor hem.quote:Tot nu toe kom je over als iemand die een idee heeft, anderen het werk laten doen en jij roept wel wat er gedaan moet worden. :Het zal nooit echt jouw product worden aangezien als het af is jij er constant op afstand erbij stond. En wat als je geld opdroogt is er dan niet de kans dat ze zelfstandig, zonder jouw dus, alsnog het product afmaken en jij het nakijken hebt? heb je al maatregelen genomen om dat te voorkomen?
wat aquila zegt.. Marketing en het financiele plan zijn klaar. Zover ik weet is alles van zijn kant rond. de iets minder belangrijke dingen laat hij dus uitbesteden, bijvoorbeeld het programmeren en support aan de servers.quote:Die roetmof heeft veel advies ingewonnen bij iedereen van marketing tot de financiele kant!
Ha. Haha. Hahahahaquote:Op woensdag 26 november 2008 18:40 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
zover ik weet betaald hij de programmeurs een vast bedrag. Daarna moeten de programmeurs voor hem blijven werken totdat het af is.
Ericjuh.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:40 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
zover ik weet betaald hij de programmeurs een vast bedrag. Daarna moeten de programmeurs voor hem blijven werken totdat het af is. Dat kan ik me nog herinneren uit een ander topic. Volgens mij heeft hij ook veel geld gekregen van z'n ouders. Dus een paar 1000 meer of minder was geen probleem voor hem.
Overigens kan ik me ook herinneren dat de eerste beta keys op fok worden uitgedeeld!
[..]
wat aquila zegt.. Marketing en het financiele plan zijn klaar. Zover ik weet is alles van zijn kant rond. de iets minder belangrijke dingen laat hij dus uitbesteden, bijvoorbeeld het programmeren en support aan de servers.
Ik snap alleen niet waarom hij een topic opent... want hij heeft alles al rond
quote:Op woensdag 26 november 2008 19:55 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
das vrij gebruikelijk hoor, hangt maar net af wat wat je afspreekt.
Jij bedoelt fixed price afspraken, die zijn toch net wat anders. Daar ligt namelijk al vast wat de specificaties zijn. Hier niet...quote:Op woensdag 26 november 2008 19:55 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
das vrij gebruikelijk hoor, hangt maar net af wat wat je afspreekt.
heb je gelijk in en anders zijn de programmeurs van hetzelfde niveauquote:Op woensdag 26 november 2008 20:33 schreef existenz het volgende:
[..]
Jij bedoelt fixed price afspraken, die zijn toch net wat anders. Daar ligt namelijk al vast wat de specificaties zijn. Hier niet...
Een leidinggevende opleiding?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:25 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Doe een lleidinggevende opleiding. Ben er dagelijks mee bezig.
Ook al doe ik het programmeren en het leidinggeven van het team niet zelf.
Ik ben de opdracht gever. En ik stel mijn eisen op. Met mij wordt er continu overlegd van hoe en wat ik wil.
hahahahhahahahahah, meent hij dit echt serieus of is dit een grap?quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:45 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Het idee bedenken van een spel niet. Maar het concept wat ik heb gemaakt gaat een stuk verder.
Belansen en formules van hier tot tokio. Heel uitbedacht dan een klein simpel concept.
Het is iets van 30 bladzijdes. Eerst waren het er 50. Maar heb het weten te beperken naar 30
Er wordt voor het programmeren en het maken van het spel een externe firma ingehuurt.
Programmerings taal wordt Engels. Maar de game wordt in meerdere talen speelbaar. Ook om meer spelers te trekken.
Roelof meent alles! Alleen was dit een misverstand hij bedoelde dat de hoofdtaal van het spel engels zou gaan worden!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:20 schreef Space-Kaas het volgende:
[..]
hahahahhahahahahah, meent hij dit echt serieus of is dit een grap?
Nee, WoW is alleen al 4 jaar de meest succesvolle mmorpg en wordt alleen maar groter en groter qua playerbase. De games die WoW van z'n troon af moesten stoten (en daar zijn er nu toch al een paar van geweest) falen jammerlijk. Dus nee, niet elke game stopt na een aantal jaren. Ik zie WoW nog makkelijk 4-5 nieuwe jaren halen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:24 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Elk spel zal na een antal jaren stoppen. logies. Maar het houd er niet tegen om nieuwe uit te brengen.
WoW zal ook niet altijd zo even goed draaien. En zal vast wel een nieuwer soort komen. Maar dan aangepast tot die tijd.
Das met elk spel wel denk ik.
Nogmaals, dit wordt een browser game. Totaal wat anders dan wowquote:Op woensdag 26 november 2008 22:32 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Nee, WoW is alleen al 4 jaar de meest succesvolle mmorpg en wordt alleen maar groter en groter qua playerbase. De games die WoW van z'n troon af moesten stoten (en daar zijn er nu toch al een paar van geweest) falen jammerlijk. Dus nee, niet elke game stopt na een aantal jaren. Ik zie WoW nog makkelijk 4-5 nieuwe jaren halen.
totaal anders? Ik denk, als roelof zijn plan goed uitwerkt, de bovenstaande games wel concurrent krijgen. Roelof doet een grote investering en dat hebben de bovenstaande games ook gedaan. In roelofs geval praat je niet over het huis, tuin en keuken programmeren, maar om real buks! Misschien mag WOW wel grafisch anders zijn dan roelofs game, maar het moet gewoon verslavend werken.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:28 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Nogmaals, dit wordt een browser game. Totaal wat anders dan wowDus het is neit te vergelijken met World of Warcraft, Guild wars, Warhammer Online, Silk Route Online, City of heroes/villians of Star Wars Galaxies (om maar paar te noemen)
Concurrend krijgen?quote:Op donderdag 27 november 2008 01:10 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
totaal anders? Ik denk, als roelof zijn plan goed uitwerkt, de bovenstaande games wel concurrent krijgen. Roelof doet een grote investering en dat hebben de bovenstaande games ook gedaan. In roelofs geval praat je niet over het huis, tuin en keuken programmeren, maar om real buks! Misschien mag WOW wel grafisch anders zijn dan roelofs game, maar het moet gewoon verslavend werken.
Roelof, heb jij ook iets geregeld mbt recht? met name eigensdomsrechts? In hoeverre kan een persoon een item kopen? heb je daar al een keer over gepraat bij een rechten? Want als je speler een item koopt van 10 euro, dan verwacht hij ook dat het van hem is. Maar, zoals je al eerder zei, heb jij het alleen recht over de game. Zou zonde wezen dat jij op een gegeven moment 1000-den euro's moet uitgeven omdat jij daar niet goed over nagedacht hebt.
Dat is roelof zijn missie helemaal niet!quote:Op donderdag 27 november 2008 02:10 schreef Yari het volgende:
Age of Conan faalde, Warhammer Online gaat het ook niet lukken..
Maar Roelof we hebben alle vertrouwen in jouw game! , dit wordt dé WoW killer
Voor alle mensen die nu nog komen met het WoW killer verhaal: jullie zijn waarschijnlijk MMO staan en denken ow WoW killer...quote:Op donderdag 27 november 2008 02:10 schreef Yari het volgende:
Age of Conan faalde, Warhammer Online gaat het ook niet lukken..
Maar Roelof we hebben alle vertrouwen in jouw game! , dit wordt dé WoW killer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:52 schreef RaymanNL het volgende:
Offtopic geslowchat tussen AQuiila, superfruitig en Disfja en de reacties daarop verwijderdVoor slowchatten hebben we al een topic
Als gamedevelopers en uitgevers dit topic zien nemen ze de game niet serieus met al die onzin posts
![]()
Direct een TVP voor mij voor deze briljante game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |