abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 november 2008 @ 18:12:37 #51
44855 Rkatier
Si vis pacem, para bellum
pi_63542112
quote:
Op woensdag 26 november 2008 17:56 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Ericjuh

Meeste financieel hulp is welkom ook donaties.

Mijn volgende stap is met de marketing bureau verder te overleggen. En met de bank verdere zaken af te handelen.
Zijn er ook mogelijkheden om het geld terug te verdienen, krijg ik recht om te zien wat er met me geld gedaan wordt. Of gooi ik het in een put en ik zie ooit wat er van terecht komt.

Tot nu toe kom je over als iemand die een idee heeft, anderen het werk laten doen en jij roept wel wat er gedaan moet worden. :Het zal nooit echt jouw product worden aangezien als het af is jij er constant op afstand erbij stond. En wat als je geld opdroogt is er dan niet de kans dat ze zelfstandig, zonder jouw dus, alsnog het product afmaken en jij het nakijken hebt? heb je al maatregelen genomen om dat te voorkomen?
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
pi_63542222
quote:
Op woensdag 26 november 2008 18:12 schreef Rkatier het volgende:

[..]

Zijn er ook mogelijkheden om het geld terug te verdienen, krijg ik recht om te zien wat er met me geld gedaan wordt. Of gooi ik het in een put en ik zie ooit wat er van terecht komt.

Tot nu toe kom je over als iemand die een idee heeft, anderen het werk laten doen en jij roept wel wat er gedaan moet worden. :Het zal nooit echt jouw product worden aangezien als het af is jij er constant op afstand erbij stond. En wat als je geld opdroogt is er dan niet de kans dat ze zelfstandig, zonder jouw dus, alsnog het product afmaken en jij het nakijken hebt? heb je al maatregelen genomen om dat te voorkomen?
Ja dat heeft die al lang dichtgetimmerd! Die roetmof heeft veel advies ingewonnen bij iedereen van marketing tot de financiele kant! Dat is zit wel goed Rkatier!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_63542659
quote:
zover ik weet betaald hij de programmeurs een vast bedrag. Daarna moeten de programmeurs voor hem blijven werken totdat het af is. Dat kan ik me nog herinneren uit een ander topic. Volgens mij heeft hij ook veel geld gekregen van z'n ouders. Dus een paar 1000 meer of minder was geen probleem voor hem.

Overigens kan ik me ook herinneren dat de eerste beta keys op fok worden uitgedeeld!
quote:
Die roetmof heeft veel advies ingewonnen bij iedereen van marketing tot de financiele kant!
wat aquila zegt.. Marketing en het financiele plan zijn klaar. Zover ik weet is alles van zijn kant rond. de iets minder belangrijke dingen laat hij dus uitbesteden, bijvoorbeeld het programmeren en support aan de servers.

Ik snap alleen niet waarom hij een topic opent... want hij heeft alles al rond
Dit keer zonder signature
pi_63542766
quote:
Op woensdag 26 november 2008 18:40 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

zover ik weet betaald hij de programmeurs een vast bedrag. Daarna moeten de programmeurs voor hem blijven werken totdat het af is.
Ha. Haha. Hahahaha
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_63543030
quote:
Op woensdag 26 november 2008 18:40 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

zover ik weet betaald hij de programmeurs een vast bedrag. Daarna moeten de programmeurs voor hem blijven werken totdat het af is. Dat kan ik me nog herinneren uit een ander topic. Volgens mij heeft hij ook veel geld gekregen van z'n ouders. Dus een paar 1000 meer of minder was geen probleem voor hem.

Overigens kan ik me ook herinneren dat de eerste beta keys op fok worden uitgedeeld!
[..]

wat aquila zegt.. Marketing en het financiele plan zijn klaar. Zover ik weet is alles van zijn kant rond. de iets minder belangrijke dingen laat hij dus uitbesteden, bijvoorbeeld het programmeren en support aan de servers.

Ik snap alleen niet waarom hij een topic opent... want hij heeft alles al rond
Ericjuh.

Er zijn veel dingen veranderd. Er is een programmeurs firma in gehuurd in plaats van losse overeenkomsten.

De plannen zijn voor het meest rond. Ten eerste moet de financieel plaatje rond komen. De lening van de bank. En verdere overleg met de marketing bureau.
En als dat rond is. Zal zo snel mogelijk de fan site op de web gezet worden. En gaan we weer grote stappen maken met het maken van het spel zelf.

Alle financiële hulpverleners mogen van mij weten waar hun geld naaar toe gaat. Zou ik immers ook willen weten.

Het idee/concept. En alles wat er gemaakt is blijft ten alle tijden van mijn. En de mede eigenaren.

Daarnaast. Er zijn de mede eigenaren. Raymond en Kevin. Ook al doe ik het meeste hun doen ook hun deel. Hun support op de overeenkomsten staan ook heel goed. Kan de bank op meer mensen het geld eisen.

R.C
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_63543551
lol.
pi_63544502
quote:
Op woensdag 26 november 2008 18:45 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ha. Haha. Hahahaha
das vrij gebruikelijk hoor, hangt maar net af wat wat je afspreekt.
pi_63545539
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:55 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

Ga je eens verdiepen in de postgeschiedenis van Roelof. De afspraken waar het destijds om ging waren dermate onrealistisch dat die 'programmeurs' waar het om ging die game nooit, maar dan ook nooit binnen die termijn af zouden krijgen.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_63545601
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:55 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

Jij bedoelt fixed price afspraken, die zijn toch net wat anders. Daar ligt namelijk al vast wat de specificaties zijn. Hier niet...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_63545778
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:33 schreef existenz het volgende:

[..]

Jij bedoelt fixed price afspraken, die zijn toch net wat anders. Daar ligt namelijk al vast wat de specificaties zijn. Hier niet...
heb je gelijk in en anders zijn de programmeurs van hetzelfde niveau
  woensdag 26 november 2008 @ 20:43:34 #61
192166 Paupermans
They made me do it
pi_63545894
Ik wil het wel voor je programmeren. Ik denk dat het 200 dagen gaat duren bij 8 uur per dag. Mijn uurtarief is 100 Euro. Ik zie het geld wel verschijnen.
  woensdag 26 november 2008 @ 22:13:39 #62
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_63549204
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:25 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Doe een lleidinggevende opleiding. Ben er dagelijks mee bezig.
Ook al doe ik het programmeren en het leidinggeven van het team niet zelf.
Ik ben de opdracht gever. En ik stel mijn eisen op. Met mij wordt er continu overlegd van hoe en wat ik wil.
Een leidinggevende opleiding? *flashback* -> "Ik wil graag manager worden - mensen aansturen, daar ..."
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_63549452
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:45 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

Het idee bedenken van een spel niet. Maar het concept wat ik heb gemaakt gaat een stuk verder.
Belansen en formules van hier tot tokio. Heel uitbedacht dan een klein simpel concept.
Het is iets van 30 bladzijdes. Eerst waren het er 50. Maar heb het weten te beperken naar 30

Er wordt voor het programmeren en het maken van het spel een externe firma ingehuurt.
Programmerings taal wordt Engels. Maar de game wordt in meerdere talen speelbaar. Ook om meer spelers te trekken.
hahahahhahahahahah, meent hij dit echt serieus of is dit een grap?
pi_63549509
quote:
Op woensdag 26 november 2008 22:20 schreef Space-Kaas het volgende:

[..]

hahahahhahahahahah, meent hij dit echt serieus of is dit een grap?
Roelof meent alles! Alleen was dit een misverstand hij bedoelde dat de hoofdtaal van het spel engels zou gaan worden!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_63549879
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:24 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

Elk spel zal na een antal jaren stoppen. logies. Maar het houd er niet tegen om nieuwe uit te brengen.
WoW zal ook niet altijd zo even goed draaien. En zal vast wel een nieuwer soort komen. Maar dan aangepast tot die tijd.
Das met elk spel wel denk ik.
Nee, WoW is alleen al 4 jaar de meest succesvolle mmorpg en wordt alleen maar groter en groter qua playerbase. De games die WoW van z'n troon af moesten stoten (en daar zijn er nu toch al een paar van geweest) falen jammerlijk. Dus nee, niet elke game stopt na een aantal jaren. Ik zie WoW nog makkelijk 4-5 nieuwe jaren halen.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
  donderdag 27 november 2008 @ 00:28:26 #66
44855 Rkatier
pi_63553271
quote:
Op woensdag 26 november 2008 22:32 schreef Nietmachine2 het volgende:

[..]

Nee, WoW is alleen al 4 jaar de meest succesvolle mmorpg en wordt alleen maar groter en groter qua playerbase. De games die WoW van z'n troon af moesten stoten (en daar zijn er nu toch al een paar van geweest) falen jammerlijk. Dus nee, niet elke game stopt na een aantal jaren. Ik zie WoW nog makkelijk 4-5 nieuwe jaren halen.
Nogmaals, dit wordt een browser game. Totaal wat anders dan wow Dus het is neit te vergelijken met World of Warcraft, Guild wars, Warhammer Online, Silk Route Online, City of heroes/villians of Star Wars Galaxies (om maar paar te noemen)
last.fm
pi_63554203
quote:
Op donderdag 27 november 2008 00:28 schreef Rkatier het volgende:

[..]

Nogmaals, dit wordt een browser game. Totaal wat anders dan wow Dus het is neit te vergelijken met World of Warcraft, Guild wars, Warhammer Online, Silk Route Online, City of heroes/villians of Star Wars Galaxies (om maar paar te noemen)
totaal anders? Ik denk, als roelof zijn plan goed uitwerkt, de bovenstaande games wel concurrent krijgen. Roelof doet een grote investering en dat hebben de bovenstaande games ook gedaan. In roelofs geval praat je niet over het huis, tuin en keuken programmeren, maar om real buks! Misschien mag WOW wel grafisch anders zijn dan roelofs game, maar het moet gewoon verslavend werken.

Roelof, heb jij ook iets geregeld mbt recht? met name eigensdomsrechts? In hoeverre kan een persoon een item kopen? heb je daar al een keer over gepraat bij een rechten? Want als je speler een item koopt van 10 euro, dan verwacht hij ook dat het van hem is. Maar, zoals je al eerder zei, heb jij het alleen recht over de game. Zou zonde wezen dat jij op een gegeven moment 1000-den euro's moet uitgeven omdat jij daar niet goed over nagedacht hebt.
pi_63554803
quote:
Op donderdag 27 november 2008 01:10 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

totaal anders? Ik denk, als roelof zijn plan goed uitwerkt, de bovenstaande games wel concurrent krijgen. Roelof doet een grote investering en dat hebben de bovenstaande games ook gedaan. In roelofs geval praat je niet over het huis, tuin en keuken programmeren, maar om real buks! Misschien mag WOW wel grafisch anders zijn dan roelofs game, maar het moet gewoon verslavend werken.

Roelof, heb jij ook iets geregeld mbt recht? met name eigensdomsrechts? In hoeverre kan een persoon een item kopen? heb je daar al een keer over gepraat bij een rechten? Want als je speler een item koopt van 10 euro, dan verwacht hij ook dat het van hem is. Maar, zoals je al eerder zei, heb jij het alleen recht over de game. Zou zonde wezen dat jij op een gegeven moment 1000-den euro's moet uitgeven omdat jij daar niet goed over nagedacht hebt.
Concurrend krijgen? Grote investering en andere games die dat ook hebben gedaan?

Hij werkt met een budget rond de 35k... Doe eens een gok wat alleen de ontwikkelingskosten waren van WoW? Laat staan de marketingactiviteiten... Ik denk dat het zetten van alle kopjes thee voor de directieleden bij Blizzard al meer dan 35k hebben gekost. Of ga je nu weer zeggen dat het toch een totaal andere game is?
pi_63555167
Age of Conan faalde, Warhammer Online gaat het ook niet lukken..
Maar Roelof we hebben alle vertrouwen in jouw game! , dit wordt dé WoW killer
pi_63559662
quote:
Op donderdag 27 november 2008 02:10 schreef Yari het volgende:
Dat is roelof zijn missie helemaal niet!
  donderdag 27 november 2008 @ 12:29:08 #71
44855 Rkatier
pi_63562338
quote:
Op donderdag 27 november 2008 02:10 schreef Yari het volgende:
Voor alle mensen die nu nog komen met het WoW killer verhaal: jullie zijn waarschijnlijk MMO staan en denken ow WoW killer...

Maar je moet het met http://www.tribalwars.net/ en http://www.travian.com gaan kijken.
Dit heeft met WoW niks te maken, maar tja het is populair om de kreet 'wow killer' te roepen zonder enige kennis van wat er hier afspeeld

Tribal wars

Trivian

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
last.fm
  donderdag 27 november 2008 @ 12:37:49 #72
44855 Rkatier
pi_63562565
Ik zie nu reclame staan van http://www.the-west.nl/ kun je het daar ook mee vergelijken?
last.fm
pi_63565692
Ow en de zin "Programmerings taal wordt Engels" mag rechtstreeks in t _EPIC QUOTES_ boek
pi_63578339
Offtopic geslowchat tussen AQuiila, superfruitig en Disfja en de reacties daarop verwijderd Voor slowchatten hebben we al een topic Als gamedevelopers en uitgevers dit topic zien nemen ze de game niet serieus met al die onzin posts

Direct een TVP voor mij voor deze briljante game.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_63578522
quote:
Op donderdag 27 november 2008 21:52 schreef RaymanNL het volgende:
Offtopic geslowchat tussen AQuiila, superfruitig en Disfja en de reacties daarop verwijderd Voor slowchatten hebben we al een topic Als gamedevelopers en uitgevers dit topic zien nemen ze de game niet serieus met al die onzin posts

Direct een TVP voor mij voor deze briljante game.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')