Draagdoekwandelingquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:33 schreef Ticootje het volgende:
meiden, ik zie wel. Als ik te weinig in huis heb ren ik wel naar de appie.
zwolle is helaas voor mij te ver.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:34 schreef Nijna het volgende:
Zwolle:
Zaterdag 7 februari
Mrien
Freecell
Nijna (misschien)
Vicky ?
Noli ?
Grijs ?
Mn moeder heeft bedacht om overdag haar verjaardag te vieren de 7e... moet ik gaan kiezen... dus ik wacht even een eventuele tijd hier af...
dat riep TearSong ook alquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:57 schreef Ticootje het volgende:
De TT klopt nu helemaal niet meer. De meet in den haag is gewoon de 1e hoor. Die in zwolle is de 7e.
Oh, daar had ik helemaal niet gekeken....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat riep TearSong ook al
en t staat ook al in t modtopic
Zou leuk zijn als het konquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:23 schreef Noli. het volgende:
Ik hoop dat het allemaal lukt bij Lishe..
Als hier alles goed verloopt dan kom ik ook en neem dan Ingrid mee. Ik weet nog niet of ik W&H allebij meeneem of alleen Hanne.
Ik neem 1 mee, een hele kleinequote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:52 schreef Lishe het volgende:
Ja hoor. dat past, mits er niet honderden kinderen meekomen.En ja, In Zwolle. Als je met de trein komt moet je nog wel een bus naar onze wijk nemen!
Hoogeveen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:51 schreef mrien het volgende:
Via Emmen naar Groningen naar Zwolle is een beetje om helaas Freecell, anders mocht je zo meerijden!
Ik kan je natuurlijk wel altijd even oppikken ergens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |