Mee eens.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:59 schreef Macka66 het volgende:
Ook vind ik het jammer dat de Noorderlingen nu alweer buiten de boot vallen.
de reden dat ik dus utrecht/amersfoort opperdequote:Op donderdag 27 november 2008 17:02 schreef Webkim het volgende:
[..]
Mee eens.![]()
Misschien toch maar een keer in omgeving Zwolle meeten? Da's voor iedereen redelijk te doen. (Zelfs vanuit Den Bosch.)
Ik had juist een standwandeling verwacht in zandvoortquote:Op donderdag 27 november 2008 17:07 schreef Ynske het volgende:
misschien ergens waar ook gewandeld kan worden? lijkt me nl leuk om naar buiten te gaan ook, ipv toen in zandvoort waar iedereen binnen bleef
ja ik ook eigenlijkquote:Op donderdag 27 november 2008 17:10 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik had juist een standwandeling verwacht in zandvoort
quote:
Maar als zowel Noli als freecell DH te ver vinden, zijn er dan veruit de minste mensen die kunnenquote:
Wat lief van jequote:Op donderdag 27 november 2008 16:20 schreef Reinhilde het volgende:
Ja maar, Beefcake kan niet op 1 februari.
Wellicht voor mijn beurt, maar ik denk dat freecell op de zondagen niet voor 15:00 uur kan omdat ze 's ochtends eerst naar de kerk gaat.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:28 schreef TearSong het volgende:
Freecell: kom jij ook gewoon naar de meet als het voor 15:00 is? Anders houden we er rekening mee wat betreft Den Haag - centraal - Zwolle en blijkt daarna dat de meeting te vroeg is
15:00 is namelijk voor een heleboel mensen vrij laat, als je nog reistijd terug hebt kun je net 2 uurtjes blijven en dan ben je misschien ergens tussen 6 en 7 thuis...later als je met files zit of als er iets tegen zit met het OV. Kids moeten ook weer op tijd naar bed enzo....
Foto'squote:Op vrijdag 28 november 2008 10:14 schreef lcicle het volgende:
Ik houd het gewoon even in de gaten hier. Als het maar niet op de verjaardag van Jennifer is
En mag ik, áls ik kom, ook mijn camera meenemen? Ik zou het leuk vinden om wat foto's te maken, als de andere draagsters dat ook leuk vinden
Ze zijn op een maandag jarig.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:14 schreef lcicle het volgende:
Ik houd het gewoon even in de gaten hier. Als het maar niet op de verjaardag van Jennifer is
En mag ik, áls ik kom, ook mijn camera meenemen? Ik zou het leuk vinden om wat foto's te maken, als de andere draagsters dat ook leuk vinden
Zit jij in Zwolle dan? Want dat zou op zich dan wel ideaal zijn!quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:07 schreef Lishe het volgende:
Oeh, als jullie in Zwolle gaan dragen, mag ik dan ook aanschuiven? Kijken of mijn klein loopmonster op de rug wil. En bij gebrek aan locatie zou event. onze woonkamer wel gebruikt mogen worden hoor.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:02 schreef TearSong het volgende:
Ah ja net de enige dag dat ik er niet bij sta, natuurlijk
Jullie komen toch niet met 50 man?quote:
Een vier-jennifer-haar-verjaardag-in-een-draagdoek-meet.quote:Op maandag 1 december 2008 16:40 schreef owlet het volgende:
Wordt dit een draagdoekenmeet of een vier-jennifers-verjaardag-meet?
Ik ben ook al druk bezigquote:Op maandag 1 december 2008 18:03 schreef Troel het volgende:
He ja, ik ben ook al aan het bedenken wat ik allemaal voor Rubens verjaardag moet regelen
Weinigquote:
Maar wel veel kleiner dan onze kindjes.quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:36 schreef Kersjes het volgende:
1 februari Den Haag, heb er zin in![]()
Vicky, wat leuk dat je ook wil gaan dragen straks!
En ik verheug me nu al op de kleintjes van Reinhilde en Owlet, die tegen die tijd natuurlijk al helemaal niet zo heel klein meer zullen zijn
quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:50 schreef Jelief het volgende:
ik zet 1feb in mijn agenda met grote mits en tenzij...
Da's waar. En ik lees net dat we dan waarschijnlijk ook Jelief's kleintje kunnen bewonderenquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar wel veel kleiner dan onze kindjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |