Dit dus. Afhankelijk van plaats en tijd ben ik er!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:52 schreef p_iglet het volgende:
interesse zeker, tijd is punt 2.
voorkeur voor begin volgend jaar.
Dat dusquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit dus. Afhankelijk van plaats en tijd ben ik er!
Het weekend van de 16e kan ik in ieder geval nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:48 schreef Macka66 het volgende:
Begin volgend jaar is wat mij betreft geen goed idee als dat in de buurt van mijn Trageschule cursus valt (cursus van 8-10 januari)
Moet het wel mooi(droog) weer zijnquote:Op woensdag 26 november 2008 09:00 schreef Ynske het volgende:
hier ook interesse
mits er dan dus wel naar buiten gegaan word
quote:Op woensdag 26 november 2008 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet het wel mooi(droog) weer zijn
Ga jij dan weer lovely pictures maken ???
Hee hypertjequote:
De 3e zaterdag van januari ben ik er in ieder geval *niet* want dan is Yara jarig (dat is de 17e)quote:
Ik mis ook altijd alle rellenquote:Op woensdag 26 november 2008 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, alle posts van en over ShadowCat zijn weg. Nare rel-users hoeven we niet op een meet.
Ik dan dus nietquote:Op woensdag 26 november 2008 14:54 schreef Reinhilde het volgende:
Ik wacht nog even met invullen, maar als het Utrecht blijft dan ben ik zeker van de partij.
k heb nog een grote handdoek, die moet wel om mn tas passenquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 16:01 schreef Ynske het volgende:
Voor mij hoeft het niet persee Utrecht te zijn, Amersfoortkan ook
Quinten is juist aan het einde van januari jarig, dus ik hoop maar dat het de 24e of 25e wordtquote:Op woensdag 26 november 2008 22:16 schreef Troel het volgende:
Juist in die eerste weekenden zijn er heel veel kindjes jarig die naar een meet zouden komen.
Ik ga in deze zin met Freecell mee. Ik moet van ongeveer dezelfde afstand komen.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:17 schreef freecell het volgende:
Maar als het ergens centraal wordt kom ik wrs niet, centraal is voor mij namelijk altijd meer dan 2 uur treinen en dat zie ik niet echt zitten.
is 15.00 uur niet een beetje een late tijd om te meeten?quote:Op woensdag 26 november 2008 11:34 schreef freecell het volgende:
4e dan?
Ik roep ook maar wat
Ik heb wel graag een zaterdag of een zondag na 15:00
Een uur of 10/11 is inderdaad beter.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
is 15.00 uur niet een beetje een late tijd om te meeten?
Gezelligquote:Op donderdag 27 november 2008 11:59 schreef Ticootje het volgende:
Mijn huis staat nog steeds ter beschikking!!! Mochten jullie naar mij toekomen dan zorg ik voor een grote taart, dan vier ik meteen Jen dr verjaardag met jullie.
Prima planquote:Op donderdag 27 november 2008 11:59 schreef Ticootje het volgende:
Mijn huis staat nog steeds ter beschikking!!! Mochten jullie naar mij toekomen dan zorg ik voor een grote taart, dan vier ik meteen Jen dr verjaardag met jullie.
Ik heb dan m'n BabyBjörn en wil die ook best meenemen hoor. En m'n Premaxxx BabyBagquote:Op donderdag 27 november 2008 13:31 schreef Ticootje het volgende:
Ik zal eens even M. inlichten dat er een paar alternatieve vrouwen met doeken zn huis komen bezetten.
1 februari zou voor mij kunnen. Utrecht, Amersfoort lukt mij wel. Regio Den Haag is voor mij ook het beste.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:11 schreef owlet het volgende:
Veel verder oostelijk dan Utrecht (Amersfoort) gaat voor mijn ook niet lukken. Regio Den Haag zou nog het beste zijn, maar ik kan me voorstellen dat dat weer heel erg westelijk is voor sommigen.
Vaak kan je best met iemand meerijden hoor.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady wou dat ze een rijbewijs had......
Je staat wel op de lijst van 1 febquote:Op donderdag 27 november 2008 16:20 schreef Reinhilde het volgende:
Ja maar, Beefcake kan niet op 1 februari.
Jamaar, dan kan ik nietquote:
Ik was HR vergeten...quote:Op donderdag 27 november 2008 16:28 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Jamaar, dan kan ik niet![]()
Kheb wel PM
mwuahahaquote:Op donderdag 27 november 2008 16:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat voor mij de 31e het beste uitkomt. Ik dacht namelijk dat 1 feb M. een wedstrijd heeft (kan ie de boel mooi ontvluchten zou je denken). Maar ik vind het wel fijn als M. er ook bij is. Ik probeer hem nog steeds een beetje warm te maken voor het hele dragen. En natuurlijk is het wel handig als iemand drinken inschenkt voor ons en ons taart geeft.
Mee eens.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:59 schreef Macka66 het volgende:
Ook vind ik het jammer dat de Noorderlingen nu alweer buiten de boot vallen.
de reden dat ik dus utrecht/amersfoort opperdequote:Op donderdag 27 november 2008 17:02 schreef Webkim het volgende:
[..]
Mee eens.![]()
Misschien toch maar een keer in omgeving Zwolle meeten? Da's voor iedereen redelijk te doen. (Zelfs vanuit Den Bosch.)
Ik had juist een standwandeling verwacht in zandvoortquote:Op donderdag 27 november 2008 17:07 schreef Ynske het volgende:
misschien ergens waar ook gewandeld kan worden? lijkt me nl leuk om naar buiten te gaan ook, ipv toen in zandvoort waar iedereen binnen bleef
ja ik ook eigenlijkquote:Op donderdag 27 november 2008 17:10 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik had juist een standwandeling verwacht in zandvoort
quote:
Maar als zowel Noli als freecell DH te ver vinden, zijn er dan veruit de minste mensen die kunnenquote:
Wat lief van jequote:Op donderdag 27 november 2008 16:20 schreef Reinhilde het volgende:
Ja maar, Beefcake kan niet op 1 februari.
Wellicht voor mijn beurt, maar ik denk dat freecell op de zondagen niet voor 15:00 uur kan omdat ze 's ochtends eerst naar de kerk gaat.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:28 schreef TearSong het volgende:
Freecell: kom jij ook gewoon naar de meet als het voor 15:00 is? Anders houden we er rekening mee wat betreft Den Haag - centraal - Zwolle en blijkt daarna dat de meeting te vroeg is
15:00 is namelijk voor een heleboel mensen vrij laat, als je nog reistijd terug hebt kun je net 2 uurtjes blijven en dan ben je misschien ergens tussen 6 en 7 thuis...later als je met files zit of als er iets tegen zit met het OV. Kids moeten ook weer op tijd naar bed enzo....
Foto'squote:Op vrijdag 28 november 2008 10:14 schreef lcicle het volgende:
Ik houd het gewoon even in de gaten hier. Als het maar niet op de verjaardag van Jennifer is
En mag ik, áls ik kom, ook mijn camera meenemen? Ik zou het leuk vinden om wat foto's te maken, als de andere draagsters dat ook leuk vinden
Ze zijn op een maandag jarig.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:14 schreef lcicle het volgende:
Ik houd het gewoon even in de gaten hier. Als het maar niet op de verjaardag van Jennifer is
En mag ik, áls ik kom, ook mijn camera meenemen? Ik zou het leuk vinden om wat foto's te maken, als de andere draagsters dat ook leuk vinden
Zit jij in Zwolle dan? Want dat zou op zich dan wel ideaal zijn!quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:07 schreef Lishe het volgende:
Oeh, als jullie in Zwolle gaan dragen, mag ik dan ook aanschuiven? Kijken of mijn klein loopmonster op de rug wil. En bij gebrek aan locatie zou event. onze woonkamer wel gebruikt mogen worden hoor.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:02 schreef TearSong het volgende:
Ah ja net de enige dag dat ik er niet bij sta, natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |