En dan ook die snor nogquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:43 schreef Kings het volgende:
Je kunt bij deze foto wel raden wat Brads favo standje is!
[ afbeelding ]
Ja ik ookquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:06 schreef KWAKje het volgende:
[..]
...en ik heb de foto echt heeeeel lang bestudeerd
quote:
Het onflatteuze is dat die stomme zee stukken van zijn lichaam uit ons gezichtsveld onttrektquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:06 schreef KWAKje het volgende:
[..]
wat is er onflatteus? ik zie ut niet.
...en ik heb de foto echt heeeeel lang bestudeerd
Is zij niet onlangs 45 geworden?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:17 schreef DesertRose het volgende:
Britney zonder make - up
[ afbeelding ]
Is dit wel Britney?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:17 schreef DesertRose het volgende:
Britney zonder make - up
[ afbeelding ]
De jurk is te 'druk'. Haar gezicht is inderdaad wel mooi maar komt zo bijna clownesk over op deze manier.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:51 schreef Aventura het volgende:
Ik vind haar wel mooi, op een ongebruikelijke manier. Op de bushokjes zie je haar nu overal en daar vind ik haar prachtig.
Zo, die heeft wel wat weg van je username.quote:
arm grutquote:Op donderdag 11 december 2008 22:54 schreef SEMTEX het volgende:
Liz Taylor is tegenwoordig het evenbeeld van Eddy Wally
[ afbeelding ]
BAH!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:54 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:Op donderdag 11 december 2008 19:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
onflatteus...?
[ afbeelding ]
... of vind ik haar gewoon lelijk? Ben er nog niet helemaal uit.
Volgens mij is het met dergelijke associaties tijd voor een nieuwe usernamequote:Op donderdag 11 december 2008 22:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zo, die heeft wel wat weg van je username.![]()
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:54 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel enorm zielig. Het is angstaanjagend om te zien wat ouderdom met je kan doen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:54 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze het badpak 1 maat groter had genomen, was er niks aan de hand geweest.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:57 schreef Zigeunermeisje het volgende:
Wat een spekrug. Geen drama verder maar het is wel even een shock in badpak zo.
Tatjana Simic is ook 40 + en is ook nog hartstikke mooi. Pamela kan het niet meer hebben, is gewoon lelijk oud geworden en die make-up is allang niet meer mooi.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:11 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ze heeft geen taille meer, en een uitgezakte kont. Het badpak had niet alleen 1 maat groter moeten zijn maar ook een corrigerend model moeten zijn
Ok, ze is 40+, dan hoef je niet strak te zijn blabla... maar ken dan ook je grenzen.
Ik heb smaak'; dus.. nee. Ik geef dat soort enge babyfoto's niet vrijwillig aan mensen. Behalve als ik ze haat misschien.quote:Op maandag 15 december 2008 00:09 schreef Markeerstift het volgende:
Is dat niet gewoon een Anne Geddeskaart die bij dat kadootje hoort? Die geeft iedereen wel eens toch?
quote:Op maandag 15 december 2008 22:53 schreef Terpentin07 het volgende:
Ahhh Ik was aan het twijfelen tussen haar en Hayden Panetierre.
Je wordt inderdaad té dun als je je patella-pees (knieschijfpess) op je been kan zien staan.....quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:42 schreef cinnamongirl het volgende:
En Jennifer Connelly wordt nu wel érg dun.
[ afbeelding ]
Net een verneukte playmatequote:Op woensdag 17 december 2008 11:07 schreef female81 het volgende:
Monique Sluyter (kennen we die nog?). Niks mis met ouder worden, maar als je altijd net blijft doen alsof je amper 20 bent wordt het toch een beetje treurig. 'Van achter lyceum, van voren museum', of zoiets.
[ afbeelding ]
Ik krijg hier vast nachtmerries van.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:04 schreef Fratz het volgende:
Boy George ziet er wel vaker onflatteus uit
[ afbeelding ]
Die bovenste is zijn hommage aan Leigh Bowery?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:04 schreef Fratz het volgende:
Boy George ziet er wel vaker onflatteus uit
[ afbeelding ]
Die knaap heeft bijna geen haarquote:Op donderdag 18 december 2008 18:53 schreef rena het volgende:
Het is duidelijk waarom Ne-Yo normaal gesproken zo'n stom hoedje draagt:
[ afbeelding ]Tevens een mugshot
![]()
En deze:quote:Op donderdag 18 december 2008 19:23 schreef Nuna het volgende:
Als je googelt op zijn foto zie je serieus echt alleen maar foto's waar hij een pet of hoed op heeft!
Vind je het gek, met zo'n pleuriskop? Met hoed ziet het er nog wel aardig uitquote:Op donderdag 18 december 2008 19:23 schreef Nuna het volgende:
Als je googelt op zijn foto zie je serieus echt alleen maar foto's waar hij een pet of hoed op heeft!
Jaaaquote:Op donderdag 18 december 2008 19:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
En deze:
[ afbeelding ]
Die dan ook Ne-Yo No-Hat heet.
En is dat nu die ene African Queen uit ANTM met een slechte pruik?
Heb dat scheve hoedje altijd al verdacht gevonden.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:53 schreef rena het volgende:
Het is duidelijk waarom Ne-Yo normaal gesproken zo'n stom hoedje draagt:
[ afbeelding ]Tevens een mugshot
![]()
Arme vriendin.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:36 schreef Zigeunermeisje het volgende:
Boy George lijkt op een vriendin van me
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:53 schreef Greys het volgende:
Ik vind het voor Kelly d'r doen echt een héél flatteuze foto!
Ach, ik ben al blij dat ze buiten komt en toch met water in aanraking komt. Soms ziet ze er zo vies en ongezond uit. Dan liever half naakt aan het zwemmen hoor.quote:Op zondag 21 december 2008 14:12 schreef lurf_doctor het volgende:
We waren Amy al een tijdje kwijt
[ afbeelding ]
Maar ja, die was lekker aan het zwemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |