Doe maar eens een wat betere omschrijving PM'enquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:26 schreef phluphy het volgende:
Jort, jij bent toch Exact consultant? Uit L.?
Ben jij toevallig dé (mijn/onze) Exact consultant uit L. die sedert 2 maanden bij ons bedrijf* komt?
* Bedrijf te A., waarvan het hoofdkantoor in H. zit en waar de contactpersoon's voornaam soms met een C en soms met een K geschreven wordt?![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:26 schreef phluphy het volgende:
Jort, jij bent toch Exact consultant? Uit L.?
Ben jij toevallig dé (mijn/onze) Exact consultant uit L. die sedert 2 maanden bij ons bedrijf* komt?
* Bedrijf te A., waarvan het hoofdkantoor in H. zit en waar de contactpersoon's voornaam soms met een C en soms met een K geschreven wordt?![]()
nou nou nou...quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Lekker denigrerend weer. Laat me raden, jij hebt vast iets mooiers, beters en duurders.....
[..]
.... zoals bij je TV.
Wel eens gehoord van: Bescheidenheid siert de mens?
Zijn zeker mooie tv's! Als je hem ergens op een kast hebt staan, of aan de muur hebt hangen ziet er zeker strak uit. Zet je hem echter in een kast/tv-meubel ofzo, zodat ie dieper staat, dan maakt het denk ik weinig uit, dan zie je er niet zoveel van. Hangt dus van je inrichting af...quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:01 schreef mschol het volgende:
[..]
nou nou nou...
hij heeft zeker een punt: samsungs hebben gewooon een goede prijs/kwaliteit verhouding..
ik zou eigenlijk een jvc "slim design"
komt echt boven op een kastje te staan en dan het liefst zo dicht mogelijk @ muur...quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:06 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Zijn zeker mooie tv's! Als je hem ergens op een kast hebt staan, of aan de muur hebt hangen ziet er zeker strak uit. Zet je hem echter in een kast/tv-meubel ofzo, zodat ie dieper staat, dan maakt het denk ik weinig uit, dan zie je er niet zoveel van. Hangt dus van je inrichting af...
correctie: in MM staan onbenullen, in bcc/block staan vaak juist wel mensen met kennis....quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:19 schreef Cothen het volgende:
In de winkels vind je niet de mensen met kennis...
Winkeliers gooin nieuwe apparaten gewoon over de schutting en het verkopend personeel moet maar kijken wat het het er mee doet.
Uit mijn kastje heb ik minstens 200.000 songs gedrukt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:40 schreef phluphy het volgende:
Goh Frothen, ik las net toevallig ergens dat jij wel 80.000 tracks in je playlist hebt staan.
Waar bestaat dat zoal uit?
Verstandig!quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:32 schreef WyriHaximus het volgende:
Fijn verstandskiezen laten trekken vandaag.
Nah. Ik speel wel cd's af, lekker ordinair!quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:48 schreef Geqxon het volgende:
Via een FM-transmitter van enkele euro, of een casettebandje adapter. Maar dan heb je slechts een zeer lage kwaliteit.
Of gewoon een nieuwe radio inlaten bouwen met iPod functionaliteit, maar helaas hebben auto's tegenwoordig allemaal hippe radio's die niet makkelijk te wisselen zijn.
Je plaagt me.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:50 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet wel zeggen dat beide oplossingen niet op een auto met Duits kenteken werken.
Whehe en het was nog wel een normal controlle afspraakquote:
doet me denken aan de tv die ik pas gezien heb @ internet:quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:39 schreef phluphy het volgende:
Auw, Sir Harry. Dat is echt niet tof. Beterschap.![]()
Nu ik dan -eindelijk toch- een ipod heb, ben ik erg blij met de m3tjes die ik in de loop der jaren verzameld heb. Het zijn er weliswaar maar 1.500, maar dat vind ik al heel wat.
Voor thuis en op mijn werk heb ik al voldoende voorzieningen getroffen om wanneer ik wil te luisteren.![]()
Nu de auto nog. We hebben dit jaar een nieuwe auto gekocht. Je zou toch denken dat een auto met bouwjaar 2008 een aansluiting heeft voor ipod, of in elk geval een aux-plugje. Niet dus.Kosten voor het aanleggen van een ipod-aansluiting: ¤ 250.
Jolink citaat: Kan dat nou niet anders? /Jolink citaat
Auw!quote:Op vrijdag 28 november 2008 @ 20:32 schreef WyriHaximus het volgende:
Fijn verstandskiezen laten trekken vandaag.
Zit je in UPC-gebied? Dan zit je nog steeds aan een externe decoder vast ivm met extra encryptie die alleen de UPC-decoder aan kan, een kaartje in je tv drukken werkt dan niet...quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:54 schreef mschol het volgende:
[..]
komt echt boven op een kastje te staan en dan het liefst zo dicht mogelijk @ muur...
mensen @ bcc hebben mij niet verder kunnen helpen helaas...
man die mij hielp wist niet te vertellen (naja wel vanaf wikipedia) wat een CI was(maarja hij zei dat hij normaal gesproken niet op die afdeling zit)
en CI is wel iets wat mij bijzonder aantrekkelijk lijkt.. geen gezeik met externe decoders
Is de autoradio geïntegreerd of is het een losse? Als het een losse is kun je overwegen eentje met AUX-in te kopen, die heb je op zich al vanaf 50 euro, afhankelijk van je eisen. Dan kun je dus wel gewoon een iPod aansluiten...quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:39 schreef phluphy het volgende:
Auw, Sir Harry. Dat is echt niet tof. Beterschap.![]()
Nu ik dan -eindelijk toch- een ipod heb, ben ik erg blij met de m3tjes die ik in de loop der jaren verzameld heb. Het zijn er weliswaar maar 1.500, maar dat vind ik al heel wat.
Voor thuis en op mijn werk heb ik al voldoende voorzieningen getroffen om wanneer ik wil te luisteren.![]()
Nu de auto nog. We hebben dit jaar een nieuwe auto gekocht. Je zou toch denken dat een auto met bouwjaar 2008 een aansluiting heeft voor ipod, of in elk geval een aux-plugje. Niet dus.Kosten voor het aanleggen van een ipod-aansluiting: ¤ 250.
Jolink citaat: Kan dat nou niet anders? /Jolink citaat
Ai... Sterkte ermee Wyri!quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:32 schreef WyriHaximus het volgende:
Fijn verstandskiezen laten trekken vandaag.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:19 schreef Merovingian het volgende:
Is de autoradio geïntegreerd of is het een losse?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat eerste dus. Voor een maken van een aux aansluiting zou ik gaatjes moeten gaan boren.
Laat ik dat maar niet doen.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:48 schreef Geqxon het volgende:
maar helaas hebben auto's tegenwoordig allemaal hippe radio's die niet makkelijk te wisselen zijn.
Oei das zonde jaquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat eerste dus. Voor een maken van een aux aansluiting zou ik gaatjes moeten gaan boren.
Laat ik dat maar niet doen.
Dat zou ik aan die (man) van mij niet toevertrouwen!quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:58 schreef Geqxon het volgende:
Voor dit type heb je ook aftermarket spul trouwens, moet je wel een handige vent hebben. Bijvoorbeeld: http://www.pegasussl.co.uk/toyotayarisipodinput-p-12489.html
Mja, ik heb daar geen moment bij stilgestaan toen we deze auto kochten. Toen was ik nog heel erg anti-ipod, vond het zo'n hype en zo.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:40 schreef Merovingian het volgende:
Ik ben er geen fan van hoor, dat geïntegreerde gedoe van tegenwoordig. Je hebt totaal geen keuze meer qua mogelijkheden, kwaliteit, uiterlijk e.d....
Ik vind het nog steeds een hype-dingquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:04 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mja, ik heb daar geen moment bij stilgestaan toen we deze auto kochten. Toen was ik nog heel erg anti-ipod, vond het zo'n hype en zo.![]()
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:35 schreef Geqxon het volgende:
Digitale toerenteller? Man, ik heb in auto's gezeten waar er enkel een kilometerteller en een klokje zat.
Leuk om tegen de agent te zeggen als hij vraagt waarom je te hard reed: "Ik wou mijn gemiddelde op 35,6 kilometer houden!!!".quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:41 schreef phluphy het volgende:
De digitale toerenteller lijkt me redelijk nauwkeurig. Wat ik (een beetje) irritant eraan vind, is dat je erop gaat letten, om steeds te proberen onder de 2000 te blijven, omdat dat nou eenmaal 'zuinig rijden' is.
Ook kan ik per rit statistieken in beeld hebben, ik kies altijd voor gemiddeld aantal km / uur, en maak er bij woon-werk verkeer altijd een leuk spelletje van. Hoeveel gaat het gemiddelde omlaag bij stoplicht A, ten opzichte van vorige week op dezelfde dag, hoe snel kan ik 'm op laten lopen op dat kleine stukje snelweg in Duitsland waar je lekker door kunt blazen, etc. etc.
Tja, jouw testosteron gehalte is dan ook hoger dan het mijne.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:17 schreef Merovingian het volgende:
Ik gebruik de toerenteller alleen om te zorgen dat ik niet doortrek tot in het rode gebied maar net daarvoor opschakel
Op de Duitse snelweg kun je niet te hard rijden.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Leuk om tegen de agent te zeggen als hij vraagt waarom je te hard reed: "Ik wou mijn gemiddelde op 35,6 kilometer houden!!!".
Al zal hij dan waarschijnlijk "Was sagen Sie?" tegen je zeggen.
Dus ik mag met 210 kilometer per uur door jouw dorp rijden?quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:41 schreef phluphy het volgende:
[..]
Op de Duitse snelweg kun je niet te hard rijden.Dat is legaal!
Dat mag ik hopen jaquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:39 schreef phluphy het volgende:
[..]
Tja, jouw testosteron gehalte is dan ook hoger dan het mijne.
Ik heb het over de autoquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:32 schreef Geqxon het volgende:
En Mero.... tot aan de revlimiter in het normale verkeer? Aso!. Als ik in de tweede tot aan de revlimiter ga zit ik al weer bijna op de honderd man.
Ik ben nog steeds een beetje blijven plakken bij de CBR rijstijl, al heb ik wel enkele modificaties gedaan. Zo ondermeer in bochten steevast het gas erop houden, zodat je niet na de bocht weer moet accelereren, bij stoplichten zo linear als mogelijk wegrijden en zo veel mogelijk het harmonica-effect te verminderen door exact even hard als mijn voorligger op te trekken / af te remmen.
Plus een heel stuk voor het stoplicht al de versnellingsbak in zijn vrij, zodat ik niet krampachtig de koppeling ingestampt moet houden. Vind het altijd zo leuk om mensen minutenlang de koppeling ingedrukt te zien houden. Maar dat heeft verder geen invloed op de rijstijl.
Als ik mensen ergens heen chauffeur zijn ze altijd erg tevreden met mijn rijstijl. Ik schakel ook zo dat mensen er zo min mogelijk van voelen (lekker laag in toeren), gedoseerd remmen en vlak voor stilstand een heel stuk minder remmen enz.
Op de motor afremmen met een auto werkt prima! Schakel jij maar eens terug in z'n 1 als je 40 rijdt, dan zit je zonder te remmen in no-time op de 20. Scheelt je weer remblokkenquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:42 schreef Geqxon het volgende:
Ik had het ook over de auto hoor. Daar vind ik tot aan de rev-limiter behoorlijk aso.
Op de motor afremmen werkt goed op een fiets van onder de 300 kilogram, maar op de motor afremmen met een auto van 1500 kilogram? Op mijn brommertje doe ik het standaard, in de auto gebruik ik liever de rem.
Je moet je koppeling ook niet al te langzaam laten opkomenquote:Op zondag 30 november 2008 00:36 schreef Geqxon het volgende:
Ja, scheelt je remblokken, kost je een koppeling!
Op de brommer doe ik het 100% van de tijd bij het afremmen voor een stoplicht, op de auto voelt het gewoon gek. Ik weet niet waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |