Da's zeker waar.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hee jongens, ff voor de zekerheid: de haarlemmerstraat is die lange winkelstraat die begint tegenover de bioscoop (lido ofzo)? En dan gelijk als je over dat bruggetje heen bent heb je aan je rechterhand Adecco dat uitzendbureau?
Vriendin van mij is op zoek naar een kamer, zal haar ff hierheen schoppen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:28 schreef RSie het volgende:
voor de geinteresseerden,
Ik heb nog een kamer en een appartement in de aanbieding.
info over de kamer:
zeer nette kamer in een pas renoveerd pand op een meer dan geweldige locatie. Midden in het centrum, aan de Oude Singel, minder dan 3 min. lopen naar het C.S. en de bekende winkelstraten Haarlemmerstraat en Breestraat.
Deze kamer bevindt zich aan de voorzijde van dit pand op de 3e etage. De kamer is ca. 20 m2, is voorzien van nieuw tapijt en heeft een eigen wastafel!!!
De badkamer, keuken en toilet moeten met nog 4 mede bewoners gedeeld worden.
De prijs voor deze kamer is ¤425,- incl. gas, water, elektra en internet. Ook beschikt de kamer over een eigen telefoonnummer.
Een vriendin van mij heeft interesse. Zou je je pm willen activeren?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:28 schreef RSie het volgende:
voor de geinteresseerden,
Ik heb nog een kamer en een appartement in de aanbieding.
info over de kamer:
zeer nette kamer in een pas renoveerd pand op een meer dan geweldige locatie. Midden in het centrum, aan de Oude Singel, minder dan 3 min. lopen naar het C.S. en de bekende winkelstraten Haarlemmerstraat en Breestraat.
Deze kamer bevindt zich aan de voorzijde van dit pand op de 3e etage. De kamer is ca. 20 m2, is voorzien van nieuw tapijt en heeft een eigen wastafel!!!
De badkamer, keuken en toilet moeten met nog 4 mede bewoners gedeeld worden.
De prijs voor deze kamer is ¤425,- incl. gas, water, elektra en internet. Ook beschikt de kamer over een eigen telefoonnummer.
PM zou gewoon moeten werken!quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft interesse. Zou je je pm willen activeren?
Ze wil wel graag weten wat de parkeermogelijkheden zijn!
Oh, ja ik had gister wat gedronken dus niet alles ging even goedquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:48 schreef RSie het volgende:
PM moet gewoon werken hoor!
[..]
PM zou gewoon moeten werken!
parkeermogelijkheden zijn lastig, het zit middenin het centrum dus je hebt een parkeervergunning nodig.
op een kleine 10 min. loopafstand kan je wel gratis parkeren.
Op dit moment staan er al 2 vergunningen op dat adres geregistreerd, maar aangezien het huis is onderverdeeld in A en B is het misschien wel mogelijk.
40 per kwartaal.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oh, ja ik had gister wat gedronken dus niet alles ging even goed
Maar zo'n vergunning, wat betaal je daar nu voor?
Heb nu even geen contact met haar, dus weet niet of dat 10 minuten lopen oke is voor haar
Oke!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
40 per kwartaal.
maar een 2e vergunning op hetzelfde adres is 80 euro. ik weet niet of je er meer kan krijgen
Die contracten van Buro Hogeland bevatten punten die niet toegestaan zijn (verbod op huurcommissie bijvoorbeeld).quote:
Leuke tent dan, want ook dat mag niet, maarja de vraag is of je dan uberhaupt zaken wilt doen met zo'n bedrijf, want als je dan nog je gelijk wilt halen kan dat echt een getouwtrek worden.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:28 schreef Quadesh het volgende:
[..]
Die contracten van Buro Hogeland bevatten punten die niet toegestaan zijn (verbod op huurcommissie bijvoorbeeld).
Die van mij niet, dat heb ik zelf laten aanpassen en mijn huurbaas is akkoord gegaan alvorens het contract eerst te lezenquote:Op maandag 29 juni 2009 00:28 schreef Quadesh het volgende:
[..]
Die contracten van Buro Hogeland bevatten punten die niet toegestaan zijn (verbod op huurcommissie bijvoorbeeld).
Hmm, herinner me je topic over space cakes, maar kan me niet iets bedenken. Kom zelf regelmatig in het Leidse Plein, maar die verkopen ook geen space cake voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:16 schreef Mirjam het volgende:
is er ook een coffeeshop in leiden die spacecake verkoopt?
was net bij de eerste kamer, maar daar hadden ze het niet, volgens hen is het nergens in leiden te krijgen..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |