abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:00:01 #251
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_63705224
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 19:50 schreef fs180 het volgende:

[..]

de huidige testcentra doen er niet aan
Balen, ik hoop dat ze het wel gaan doen. Desnoods maar op steun van het budget van Klink. Alles voor de volksgezondheid, nietwaar? Als dit buitenproportionele verbod wel kon, zie ik niet waarom dat testen subsidiëren niet kan.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:08:34 #252
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_63707887
Ach ja, ik zeg maar zo,

Alle gevaren die nu ontstaan door het ontbreken van voorlichting, zelf plukken en kweken, kopen van illegale handelaren, overstappen naar gevaarlijker middelen zijn allemaal voor rekening van minister Klink.

Ik hoop dat nu de idioten pas echt vaak gebouwen als startbaan gaan gebruiken, misschien kunnen we dan over een jaar weer gewoon veilig paddo's kopen met de goeie voorlichting die daarbij hoort..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:12:16 #253
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_63707988
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:08 schreef Tism het volgende:
Ach ja, ik zeg maar zo,

Alle gevaren die nu ontstaan door het ontbreken van voorlichting, zelf plukken en kweken, kopen van illegale handelaren, overstappen naar gevaarlijker middelen zijn allemaal voor rekening van minister Klink.

Ik hoop dat nu de idioten pas echt vaak gebouwen als startbaan gaan gebruiken, misschien kunnen we dan over een jaar weer gewoon veilig paddo's kopen met de goeie voorlichting die daarbij hoort..
Nee hoor. Dan zegt Klink gewoon 'ja, maar iedere burger dient gewoon even het burgerlijk wetboek van duizenden pagina's uit zijn hoofd te weten en de regels te volgen'.

Ik kan me namelijk vooralsnog niet helemaal voorstellen dat een persoon als Klink een schuldgevoel of ratio bezit, als ik zo zijn paddo-beleid bekijk. Het is zuiver en alleen tunnelvisie, met op het eind zijn geesteskind. Zelfs de dood van een 17-jarig meisje misbruiken om dit verbod te ondersteunen is hem niet te gek (ik kan me ook niet voorstellen dat niemand binnen zijn ministerie hem corrigeert en zegt 'meneer Klink, dat is toch echt niet waar hoor').

[ Bericht 19% gewijzigd door Yildiz op 02-12-2008 21:25:54 ]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:35:32 #254
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_63708707
exact, de verstoppolitiek; als wij het verbieden is het probleem er niet en al zeker niet toe reken aan ons
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:39:18 #255
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63708827
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:12 schreef Yildiz het volgende:

[..]

(ik kan me ook niet voorstellen dat niemand binnen zijn ministerie hem corrigeert en zegt 'meneer Klink, dat is toch echt niet waar hoor').
En al zou nog niemand dat zeggen (ik kan me voorstellen dat zo'n organisatie sterk hiërarchisch opereert), dan staat het nog zwart op wit in het rapport van het CAM en de mening van het OM.

Voor een vrijheidsvrezende partij als het CDA is dit niet vreemd. De VVD is hier de 'enabler'.

Heeft iemand trouwens al het vonnis van de Haagse rechter gevonden? Dit zou toch dinsdag (=vandaag) worden gepubliceerd? Ik kan op rechtspraak.nl niets vinden onder de zoekterm paddo.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 2 december 2008 @ 22:28:21 #256
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_63710567
ik heb op alle mogelijke combinaties gezocht maar ook nog niets gevonden.
  dinsdag 2 december 2008 @ 22:40:44 #257
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_63711040
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:12 schreef Yildiz het volgende:

[..]

(ik kan me ook niet voorstellen dat niemand binnen zijn ministerie hem corrigeert en zegt 'meneer Klink, dat is toch echt niet waar hoor').
Tja, onbegrijpelijk idd!..

Al die honderden interne memo's en adviesen daarover, die aan die prutser gericht zijn, over en met betrekking op dit belachelijke verbod, om dit niet te verwezelijken, zijn natuurlijk (door o.a. de rook om z'n hoofd) ondergesneeuwd in de papieren rompslomp die al die andere nieuwe verboden met zich meebrengen. En heeft hij die adviezen van de realisten binnen zijn ministerie misschien wel over 't hoofd gezien.

Zou kunnen, natuurlijk!..

Zo'n rookverbod vergt nu eenmaal meer aandacht en dan is zo'n paddoverbod, met alle gevolgen van dien, natuurlijk maar een issue om snel, makkelijk en per ongeluk over 't hoofd te zien, je beroofd immers toch maar een klein aantal mensen van de Nederlandse bevolking en de rest van de wereldbevolking (die natuurlijk ook gewoon even ons burgerlijk wetboek van duizenden pagina's uit zijn hoofd moet weten om onze regels te volgen, zodra ze zich binnen onze landsgrenzen bevinden) van de vrijheid en om zelf de beslissing te maken of je paddo's wilt gebruiken of niet. Maar da's waarschijnlijk volgens zijn redenering omtrent dit verbod totaal niet belangrijk verder..

Vrijheid om zelf dingen te beslissen, Yak!..
Da's vies en moet verboden worden!!!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  woensdag 3 december 2008 @ 09:56:46 #258
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_63718590
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:08 schreef Tism het volgende:
Ach ja, ik zeg maar zo,

Alle gevaren die nu ontstaan door het ontbreken van voorlichting, zelf plukken en kweken, kopen van illegale handelaren, overstappen naar gevaarlijker middelen zijn allemaal voor rekening van minister Klink de zorgkosten betalende burger.

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_63720259
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:39 schreef soylent het volgende:

[..]

En al zou nog niemand dat zeggen (ik kan me voorstellen dat zo'n organisatie sterk hiërarchisch opereert), dan staat het nog zwart op wit in het rapport van het CAM en de mening van het OM.

Voor een vrijheidsvrezende partij als het CDA is dit niet vreemd. De VVD is hier de 'enabler'.

Heeft iemand trouwens al het vonnis van de Haagse rechter gevonden? Dit zou toch dinsdag (=vandaag) worden gepubliceerd? Ik kan op rechtspraak.nl niets vinden onder de zoekterm paddo.
De gedaagde, de Psyclocibe Cubensis, is schuldig bevonden van het in gevaar brengen van de volksgezondheid.
quote:
Een showproces is een (meestal strafrechtelijke) rechtszaak waarbij de uitkomst al bij voorbaat vaststaat. Doel van een showproces is om tegenover derden zoals de eigen bevolking of het buitenland een schijn van legitimiteit op te wekken.

Vaak betreft het strafprocessen waarbij de schuld van de verdachten bij voorbaat vaststaat. Maar ook een civielrechtelijk showproces is, hoewel het minder tot de verbeelding spreekt, goed denkbaar. Bij een showproces:

* Is een van de partijen voortdurend aan het woord terwijl de andere de kans daartoe niet krijgt;
* Krijg een van de partijen de kans niet om zich voor te bereiden of zelfs maar aanwezig te zijn;
* Wordt de strijdlust van de verdachte voorafgaand aan en tijdens het proces stelselmatig ondermijnd
door bijvoorbeeld marteling, drugs, dreigementen en vernedering;
* Is de rechter partijdig of wordt beïnvloed;
* Is de advocaat of raadsheer van de verdachte passief of komt niet aan het woord;
* Is de aanklacht vaak vaag ("staatsgevaarlijke denkbeelden");
* Wordt de verdachte altijd schuldig bevonden;
* Worden meestal zeer hoge straffen uitgedeeld, zoals levenslange gevangenisstraf of de doodstraf;
* Bestaat er geen recht van beroep of wordt dit genegeerd.

Bron Wikipedia
  woensdag 3 december 2008 @ 20:01:20 #260
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63734177
quote:
116 Teletekst wo 03 dec
Onenigheid in kabinet over paddo's

` De ministers Klink en Ter Horst zijn
het niet eens over handhaving van het
paddoverbod.Sinds maandag mogen geen
verse paddo's meer worden verkocht.Die
maatregel leidde direct tot discussie.

Burgemeester Cohen van Amsterdam wil de
maatregel niet uitvoeren,omdat er veel
onduidelijk is.Zo zijn de verboden
paddo's moeilijk te onderscheiden van
gewone eetbare paddestoelen.

CDA-minister Klink van Volksgezondheid
ging ervan uit dat de politie het
verbod handhaaft,maar zijn PvdA-collega
Ter Horst,die over de politie gaat,
vindt dat geen goed idee.De PvdA in de
Kamer pleit voor speciale paddo-teams.

volgende nieuws weer&verkeer sport
Paddoteams, kansloos.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_63734249
Die smerige kankergristen moet kappen met onschuldige mensen hun genotsmiddelen afpakken.

Religie heeft miljarden doden op zijn geweten, paddo's met een beetje pech 1. EEN. Kunnen we religie dus ook mooi verbieden. Maar daar moeten we van deze Rouvoethonden "respek" voor opbrengen. En hij hoeft dat niet voor onze genotsmiddelen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 3 december 2008 @ 20:11:17 #262
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_63734518
quote:
Op woensdag 3 december 2008 20:01 schreef Iblis het volgende:

[..]

Paddoteams, kansloos.
wtf. Gaan ze nou serieus tientallen, zo niet honderden, mensen fulltime betalen om te checken of smartshops door heel het land geen paddo's verkopen? wat een droeftoeters in Den haag, ze hebben echt niks beters te doen hè.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  woensdag 3 december 2008 @ 20:31:14 #263
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_63735168
Nee.
pi_63736161
quote:
Op woensdag 3 december 2008 20:03 schreef El_Matador het volgende:
Die smerige kankergristen moet kappen met onschuldige mensen hun genotsmiddelen afpakken.

Religie heeft miljarden doden op zijn geweten, paddo's met een beetje pech 1. EEN. Kunnen we religie dus ook mooi verbieden. Maar daar moeten we van deze Rouvoethonden "respek" voor opbrengen. En hij hoeft dat niet voor onze genotsmiddelen.
Volgens mij is het geloof ontstaan uit paddo's.
Jesus (dier er gewoon als verkapte hippie uitziet) struikelde toen hij voor het eerst begon te lopen en viel daar door precies op een paddo paddestoel die hem in zijn mond schoot welke hem de illusie gaf van een god.
pi_63736228
Is er eigenlijk uberhaupt wel aantgetoont dat de paddo de verantwoordelijke is voor deze zelfmoord en niet psychologische problemen?
Als de paddo dit doet zou je verwachten dat er meer slachtoffers zijn.
  woensdag 3 december 2008 @ 21:18:25 #266
154952 spoor4
Spoort niet
pi_63736729
quote:
Op woensdag 3 december 2008 20:01 schreef Iblis het volgende:

[..]

Paddoteams, kansloos.
Jeuj!, nieuwe melkertbanen.
  woensdag 3 december 2008 @ 21:24:12 #267
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_63736998
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:02 schreef McKillem het volgende:
Is er eigenlijk uberhaupt wel aantgetoont dat de paddo de verantwoordelijke is voor deze zelfmoord en niet psychologische problemen?
er is nooit iets aangetoond bij elk zogenaamd "paddogeval". Alles is gebaseerd op speculatie en hear-say.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_63737048
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:24 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

er is nooit iets aangetoond bij elk zogenaamd "paddogeval". Alles is gebaseerd op speculatie en hear-say.
Ah zo werkt dat tegenwoordig dus.
  woensdag 3 december 2008 @ 21:34:38 #269
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63737428
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:02 schreef McKillem het volgende:
Zoals al gezegd door ethiraseth, er is nooit wat aangetoond. Naar aanleiding van 8 gevallen waarbij paddo's betrokken waren is het verbod uiteindelijk opgesteld. Op het lijk van het Franse meisje is geen sectie gepleegd (ze had overigens al eerder een zelfmoordpoging gedaan); van de andere 7 gevallen wordt in 2 gevallen paddogebruik ontkend door de ‘verdachte’, maar in geen van de gevallen is een bloed- of urinetest gedaan (wat wel had gekund, ook in Nederland).

Gezien de effecten van paddo's ligt agressie niet voor de hand, tenzij het gecombineerd wordt met andere drugs, b.v. alcohol, coke, speed. Van paddo's worden je spieren vrij slap, dus heel actief ben je niet. Wat optreedt kan angst zijn, maar met een sitter die je gerust stelt valt eigenlijk alles wel op te lossen.

Daarom ook zegt het CAM dat het gevaar van paddo's gering is. Maar toch is het verboden, in feite zonder bewijs. Echter is het bepaald niet de enige (natuurlijke) entheogeen. Er zijn gewoon in de supermarkt stoffen te krijgen waar je hard van gaat trippen, in het tuincentrum zijn er zaden te koop en in het wild zijn er bloemen en vruchten te plukken waar je echt leip van wordt. Leip in de zin dat je ze dan werkelijk ziet vliegen.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  woensdag 3 december 2008 @ 21:42:10 #270
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_63737698
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:25 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ah zo werkt dat tegenwoordig dus.
Zo werkt het helaas al tijden, alleen zodra de doelgroep klein houdt zal niemand klagen
pi_63738324
Klink werkt met oogkleppen op. Blijkbaar heeft hij voor de invoering niet eens overlegd met Ter Horst hoe hand te haven. Zorgwekkend. Hij verbied gewoon wat hem uitkomt. Afspraak in regeerakkoord of niet. Andersom staat het cda gelijk op zijn achterste poten. Dan wordt het 'een beetje te dol' Hoe kan je dat met drogen ogen beweren als je een minister hebt als Klink die zo slecht werkt levert.
Hij heeft een wet er door geduwd daarbij niet gedacht aan handhaving, zijn argumentatie wordt niet gesteund door onderzoek en direct vanaf dag 1 de verkoop naar de straat gejaagd.
wat een prutsminister. hij teeft je waar je bij staat, bah.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_63738931
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Iblis het volgende:
Daarom ook zegt het CAM dat het gevaar van paddo's gering is. Maar toch is het verboden, in feite zonder bewijs. Echter is het bepaald niet de enige (natuurlijke) entheogeen. Er zijn gewoon in de supermarkt stoffen te krijgen waar je hard van gaat trippen, in het tuincentrum zijn er zaden te koop en in het wild zijn er bloemen en vruchten te plukken waar je echt leip van wordt. Leip in de zin dat je ze dan werkelijk ziet vliegen.
Vertel!
pi_63739255
quote:
Op woensdag 3 december 2008 22:08 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Vertel!
LSA (Morning Glory, hawaiian baby woodrose "Windefamilie") Datura (Nachtschade, kan een beetje dodelijk zijn bij overdosering), Klaproos (Opium ) , ...
La derecha oprime, la izquierda libera
  woensdag 3 december 2008 @ 22:18:07 #274
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63739348
quote:
Op woensdag 3 december 2008 22:08 schreef Isegrim het volgende:
Vertel!
Het is op zich zo te vinden als je even zoekt op internet… en eigenlijk wil ik niemand op ideeën te brengen, want een paar van die drugs zijn veel potenter dan paddo's, veel, veel, potenter. Dat je echt hallucinaties krijgt terwijl je niet weet dat het hallucinaties zijn. Alsof je droomt zeg maar en je een ‘droomlogica’ hanteert, verdwijnende en verschijnende mensen lijken niet ‘raar’. Je zult met zoiets niet de eerste zijn die vastgebonden op een stretcher eindigt.
pi_63739431
quote:
Op woensdag 3 december 2008 22:18 schreef Iblis het volgende:

[..]

Het is op zich zo te vinden als je even zoekt op internet… en eigenlijk wil ik niemand op ideeën te brengen, want een paar van die drugs zijn veel potenter dan paddo's, veel, veel, potenter. Dat je echt hallucinaties krijgt terwijl je niet weet dat het hallucinaties zijn. Alsof je droomt zeg maar en je een ‘droomlogica’ hanteert, verdwijnende en verschijnende mensen lijken niet ‘raar’. Je zult met zoiets niet de eerste zijn die vastgebonden op een stretcher eindigt.
Mja dat laatste is een beetje overdreven Datura bedoel je waarschijnlijk? Theezetten van de pitjes en inderdaad puma's en panthers door je huiskamer zien lopen. Nooit geprobeerd, maar is ook een beetje tricky.

Ik wil nog wel een keer een mescaline cactus slachten
La derecha oprime, la izquierda libera
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')