Hij gaat lekker vanavondquote:
had even niet door dat je met 3 5 2 baarmoeder bedoelde dat 3. vijf isquote:
1. Bjørg Eva Jensen (TT)quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:14 schreef tomtomaat het volgende:
1. Bjorg Eva Jensen
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:19 schreef Briggy het volgende:
SW: Adam
Als jij um klaar hebtquote:
Zeg maar uquote:
kan me daar iets bij voorstellen..quote:
quote:
Wie gaat er reanimeren?quote:
ik zou alleen wel als je het sw hebt ook 5 doen behalve als je geen nieuwe maakt dan wordt het 3 en degene die het overneemt krijgt er dan 5. zou het in ieder geval wel leuk vinden als er weer een beetje leven in komtquote:Op donderdag 27 november 2008 19:21 schreef swarmahoer het volgende:
ik denk dat we maar een regel moeten wijzigen.... als je een sw oplost krijg je 3 punten (ongeacht of je de volgende maakt)
en elke maker van een puzzel krijgt 5 punten
is dat wat? want nu loopt het spel niet echt door en voor 3 punten blijkt niemand er eentje te willen maken
ik vind het een goed ideequote:Op donderdag 27 november 2008 21:35 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb een nieuwe gemaakt want had een goed idee
maar eerst die regel er doorheen drukken, scheelt me punten
Zou zeggen iedereen is akkoord... Plaatsen die nieuwe . Heb je gelijk 5 puntenquote:Op donderdag 27 november 2008 21:35 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb een nieuwe gemaakt want had een goed idee
maar eerst die regel er doorheen drukken, scheelt me punten
ik doe meequote:Op zaterdag 29 november 2008 01:55 schreef swarmahoer het volgende:
als er morgenochtend om 5 voor 11 3 mensen posten dat ze meedoen gooi ik m dan erop, anders ben ik de hele dag weg
quote:Op zondag 30 november 2008 00:26 schreef ItaloDancer het volgende:
volgens mij zit ie gewoon ergens in een kroeg één keer in het kwartier FOK! te checken op zn iphone
van welk seizoenquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 14:51 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben er ook als ik de tijd onthoud
yepquote:
dat is mquote:
jaquote:
Juistquote:[b]Op zondag 30 november 2008 16:09 schreef Szura het
het is dus nu 3 punten voor het SW?
en ik krijg 5 voor het maken?
ongelooflijk briggy alweer bijna een onemanshow voor jequote:Op zondag 30 november 2008 17:34 schreef Briggy het volgende:
SW: Pizza
Je kan 4 nog raden en het SWquote:Op zondag 30 november 2008 18:19 schreef swarmahoer het volgende:
verdomme te laatzit weer niet op te letten
quote:
quote:
Gewoon heb Taxi Driver gezienquote:Op zondag 30 november 2008 20:54 schreef swarmahoer het volgende:
ja die zou wel kunnen.. hoe the fuck vind je jodie foster:?
Yep... jij mag de nieuwe makenquote:Op zondag 30 november 2008 20:56 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Gewoon heb Taxi Driver gezien
Moet ik nu?
Graagquote:Op zondag 30 november 2008 20:56 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Gewoon heb Taxi Driver gezien
Moet ik nu?
Okay ik moet ff denken hoorquote:
ik vind dit veel makkelijker dan het elke keer in de OP te moeten samenvoegen. Dan krijg je toestanden zoals in de AKQ waar het tien minuten kost om een OP te maken.quote:Op zondag 30 november 2008 21:01 schreef swarmahoer het volgende:
wat vond iedereen ervan om alleen ff de actieve deelnemers in de tussenstand telkens te zetten, en de rest alleen in de op ofzo... houd het wat overzichtelijker/makkelijker bij te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |