Dat is gewoon een rijmpje van een willekeurige 13 jarig kutsletje hyves afgehaald hoorquote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:41 schreef zquing het volgende:
Ooit gehoord van enters, leestekens, alineas, grammatica, spelling, hoofdletters?
De gemiddelde Fokker heeft geen goede muzieksmaakquote:
grammatica en spelling zijn niet echt nodig voor de leesbaarheidquote:
en hoe moet ik dat weten?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat is gewoon een rijmpje van een willekeurige 13 jarig kutsletje hyves afgehaald hoor
iddquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat is gewoon een rijmpje van een willekeurige 13 jarig kutsletje hyves afgehaald hoor
Dat zijden hun ook al, maar dat geloofte ik niet!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:55 schreef zquing het volgende:
[..]
grammatica en spelling zijn niet echt nodig voor de leesbaarheid
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:33 schreef michel1990 het volgende:
denk de volgende keer 1 sec na wat je zegt of houd gewoon je kanker bek dicht
omdat het in vrijwel elk topic waar kanker in gezegd wordt neergepleurt is:')quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en hoe moet ik dat weten?
maargoed, het plaatsen is ook al erg
Ga jij dan nooit met je broek op je enkels langs profielen van 12/13 jarig breez@hs om even lekker te fappen op hun geile getuitte lippen foto'squote:Op dinsdag 25 november 2008 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en hoe moet ik dat weten?
maargoed, het plaatsen is ook al erg
Ah wat lief, jaloeziequote:
?quote:
die halen hier in Nijmegen de fietsen weg die verkeerd geparkeerd staanquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ah wat lief, jaloezie![]()
[..]
?:')
okee, jij wintquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:59 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat zijden hun ook al, maar dat geloofte ik niet!
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:36 schreef Queque het volgende:
Kanker
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje van 6 letters groot
Voor de een een scheldwoord
Voor de ander de dood...
Forum Opties | |
---|---|