quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:33 schreef michel1990 het volgende:
waar ik nou helemaal fucking kanker gek van word zijn mensen die zeuren over andere wat ze fout doen en hoe ze zijn, laat mensen lekker zijn wie ze zijn en laat ze doen wat ze willen doen. iedereen is anders en daar verander je geen eene fuck aan. al is de eene een gothic en de andere een hippie of al luister je naar hiphop of metal. dus bij deze mensen die zeuren of hoe andere mensen zijn of doen of hoe ze eruit zien denk de volgende keer 1 sec na wat je zegt of houd gewoon je kanker bek dicht
Inderdaadquote:
die was toch aan 't chatten en voetbal aan 't kijkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:43 schreef Het_Biertje het volgende:
dit is toch wel 1 van de slechste hoor, de_boswachter !
Zijkerd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:36 schreef Queque het volgende:
Kanker
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje van 6 letters groot
Voor de een een scheldwoord
Voor de ander de dood...
Misschien wou hij zich een alibi verschaffenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:43 schreef zquing het volgende:
[..]
die was toch aan 't chatten en voetbal aan 't kijken
quote:Waar ik nou helemaal fucking kankergek van word, zijn mensen die zeuren over anderen, wat ze fout doen en hoe ze zijn! Laat mensen lekker zijn wie ze zijn en laat ze doen wat ze willen doen. Iedereen is anders en daar verander je geen ene fuck aan. Al is de ene een gothic en de andere een hippie, al luister je naar hiphop of metal. Dus bij deze mensen die zeuren of hoe andere mensen zijn of doen of hoe ze eruit zien, denk de volgende keer 1 sec. na wat je zegt of houd gewoon je kankerbek dicht!
Ah, schizo ben je ook nogquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:41 schreef Shadowcat het volgende:
Eensch met TS. Vrijheid blijheid! Leven en laten leven is altijd al mijn motto geweest.
emo-kidquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:36 schreef Queque het volgende:
Kanker
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje van 6 letters groot
Voor de een een scheldwoord
Voor de ander de dood...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.
quote:
Dat is gewoon een rijmpje van een willekeurige 13 jarig kutsletje hyves afgehaald hoorquote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:41 schreef zquing het volgende:
Ooit gehoord van enters, leestekens, alineas, grammatica, spelling, hoofdletters?
De gemiddelde Fokker heeft geen goede muzieksmaakquote:
grammatica en spelling zijn niet echt nodig voor de leesbaarheidquote:
en hoe moet ik dat weten?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat is gewoon een rijmpje van een willekeurige 13 jarig kutsletje hyves afgehaald hoor
iddquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat is gewoon een rijmpje van een willekeurige 13 jarig kutsletje hyves afgehaald hoor
Dat zijden hun ook al, maar dat geloofte ik niet!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:55 schreef zquing het volgende:
[..]
grammatica en spelling zijn niet echt nodig voor de leesbaarheid
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:33 schreef michel1990 het volgende:
denk de volgende keer 1 sec na wat je zegt of houd gewoon je kanker bek dicht
omdat het in vrijwel elk topic waar kanker in gezegd wordt neergepleurt is:')quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en hoe moet ik dat weten?
maargoed, het plaatsen is ook al erg
Ga jij dan nooit met je broek op je enkels langs profielen van 12/13 jarig breez@hs om even lekker te fappen op hun geile getuitte lippen foto'squote:Op dinsdag 25 november 2008 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en hoe moet ik dat weten?
maargoed, het plaatsen is ook al erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |