quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
SPOILER: MEER INFO OVER MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten. (Volgens Adelol is de laatste poster niet de laatste poster, maar degene met post #301)
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
kebab toch?quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hoelang voor dat een mod langs komt zeilen?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
dat we wel wat te vrezen hebben enzulks
Yvonne met dr schredder-spreequote:Op dinsdag 25 november 2008 19:29 schreef GasTurbine het volgende:
Maar 3 uur sloap vannacht gehad, dus duik rzo maar weer in denk ik. Nog tips over wie ik ga fantaseren?
Yvvonequote:Op dinsdag 25 november 2008 19:29 schreef GasTurbine het volgende:
Maar 3 uur sloap vannacht gehad, dus duik rzo maar weer in denk ik. Nog tips over wie ik ga fantaseren?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan de eenden middag.
Echwaor?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:31 schreef Devvie het volgende:
HEBBEN JULLIE HET GELEZENG?
CRANE IS WEG![]()
nu MiVer nog door die versnipperaar
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:31 schreef Devvie het volgende:
HEBBEN JULLIE HET GELEZENG?
CRANE IS WEG![]()
nu MiVer nog door die versnipperaar
Victory!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:34 schreef Devvie het volgende:
Yvonne met haar ideetje om KLB te verbeteren :r![]()
![]()
op hunquote:
failquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe is link posten over Crane zijn dood.
Vieze zure hap zeker?quote:
ik moest lachenquote:
Go commandoquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef BigKahuna het volgende:
Ik twijfel voor de kleurencombinatie voor het gala swa'tjes, help me
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef BigKahuna het volgende:
Ik twijfel voor de kleurencombinatie voor het gala swa'tjes, help me
Hilary Duffquote:
quote:
Full Frontal Nudity!quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:52 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo gaan kahoena
Ga je toch in je gangsta kleding?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:57 schreef BigKahuna het volgende:
Ja maar dan hoef ik nog niet als clown, tis geen gemaskerd bal
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:58 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ga je toch in je gangsta kleding?
quote:
wie ben jijquote:
WAT? wie dan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:17 schreef Devvie het volgende:
Meine damen und herren
ik heb vernomen dat er een usert is die mij wil wegwerken
dat mag toch heul niet![]()
13quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
Krijg nu zinks aangeboden voor 13 per stuk.. dacht t niet
Ja want alle pakken zien eruit als die troep die Devviee post.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:58 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ga je toch in je gangsta kleding?
quote:
IK BEN CYBERZONE EN IK GA NU NAAR ME NAZI WERKquote:
Die troep die ik post is een rokkostuumquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja want alle pakken zien eruit als die troep die Devviee post.
Ik zat te denken aan;
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:21 schreef GasTurbine het volgende:
BOH GEK IK HEB VANDAAG MEER DAN 11 PERSONEN OP HUN GEZICHT ZIEN GAAN!11!!!11!!11!1!!1!!
PEKELWAGENROCK FO SHO
Hier ook niet meer...quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:22 schreef Devvie het volgende:
[..]_!11
hier ligt heel geen sneeuw meer
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:21 schreef Devvie het volgende:
[..]
Die troep die ik post is een rokkostuum
en wat je op een gala hoort te dragen is.... juist.. een rokkostuum
SIEG CZquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:20 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
IK BEN CYBERZONE EN IK GA NU NAAR ME NAZI WERK
weten we niet, hij is verbodenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:26 schreef postmortum het volgende:
is het strafbankje nog niet in elkaar gedonderd ?
geen ideequote:Op dinsdag 25 november 2008 20:26 schreef postmortum het volgende:
is het strafbankje nog niet in elkaar gedonderd ?
Je onderscheidt jezelf van de rest op dat gala dus (iedereen komt waarschijnlijk in pak) dus je bent alleen maar extra baasquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even voor de duidelijkheid, ik ben 17.
Pakken zijn tof, maar dit niet.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:20 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
IK BEN CYBERZONE EN IK GA NU NAAR ME NAZI WERK
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:28 schreef postmortum het volgende:
Hey Gers ,
ik geloof dat ik mag 6 sc-ers gewonen rechten op dit moment
gers , ik , 4ebe , devvie en volgens mij BT en NB kunnen nog gewoon postenquote:
jij bent mod hequote:Op dinsdag 25 november 2008 20:32 schreef de_boswachter het volgende:
en ik
ja, maar die zin liep niet echt.. lekker zeg maarquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
gers , ik , 4ebe , devvie en volgens mij BT en NB kunnen nog gewoon posten
Je bent niet de eerste van wie ik dit te horen krijg deze maandquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:33 schreef postmortum het volgende:
[..]
jij bent mod hemaar je zou wel de 1ste mod kunnen zijn de geband wordt
emimich, Cyberzone, en nog een berg kunnen ook gewoon posten trouwensquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
+BK & GTquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
Wtf? Alsof je in de catering werkt met zo'n pak.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even voor de duidelijkheid, ik ben 17.
Pakken zijn tof, maar dit niet.
Superveel details...quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:34 schreef BigKahuna het volgende:
BK's stylo combinatie vorig jaar
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wtf? Alsof je in de catering werkt met zo'n pak.
Ja, maar die berg is newbie..quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
emimich, Cyberzone, en nog een berg kunnen ook gewoon posten trouwens
Dat is al eerder gebeurd, momenteel zelfs één.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:33 schreef postmortum het volgende:
[..]
jij bent mod hemaar je zou wel de 1ste mod kunnen zijn de geband wordt
ik niet?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar die berg is newbie..
Ehh..quote:
wellusquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:45 schreef BigKahuna het volgende:
Niemand die reageert op mn cancermooie pak!?
Er zit een deur voorquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:45 schreef BigKahuna het volgende:
Niemand die reageert op mn cancermooie pak!?
Ja, maar om nou te zeggen dat je een oldbie bentquote:
quote:
Wanneer heb jij een cancermooi kostuum gepost dan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
Er zit een deur voor
en jij kraakt mijn cancermooie kostuum af
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:47 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wanneer heb jij een cancermooi kostuum gepost dan?
Ik ben geen oldbie neequote:Op dinsdag 25 november 2008 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar om nou te zeggen dat je een oldbie bent
Jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik ben geen oldbie nee
maar wel kwaliteitsbaggeraar.. toch? toch?!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Scheelt jou weer een ritje naar het dichtsbijzijnde spoor
Met jouw smaak?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:56 schreef Devvie het volgende:
[..]
-5 voorspelbaar
Komt wel goed.. hoop ik
Waarom onthoudt je dat?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:52 schreef Devvie het volgende:
[..]dat dacht ik!
en anders spring ik voor de trein van Den Haag CS naar Utregdan heb ik kans om jou te hinderen
Ik onthoud alleen nutteloze dingenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom onthoudt je dat?![]()
O wee als je het morgen doet
whehe daar gaan we weerquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:00 schreef IQM het volgende:
Moet er een mooie man gepost worden?
[ afbeelding ]
Bij gebrek aan foto's van mezelf.
Same herequote:Op dinsdag 25 november 2008 21:02 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik onthoud alleen nutteloze dingenweet ook niet waarom
hij heeft beslotenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:04 schreef IQM het volgende:
Serieus:
[ afbeelding ]
Ga zo naar het gala.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Wellicht, maar ik ga niet met mn 17 jaar op een gala van school in een rokkostuum aankomen. Smokings zijn mooi, maar rokkostuums niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ooit zul je ook inzien dat je op een gala in zon 'clownspakkie' aan moet komen
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:07 schreef Skaff-a het volgende:haha ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog gesmookt?
![]()
Ik heb die. Serieus.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:05 schreef Devvie het volgende:
[..]
hij heeft besloten
[ afbeelding ]
VERY NICE!!
Heh?!quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:14 schreef GasTurbine het volgende:
Pap met rozijnen
- Pap
- Rozijnen
Maak de pap klaar, en gooi, net voor het opscheppen, de rozijnen in de brij. Roer stevig door en serveren maar! Jammie!
quote:Leg de zwezerik 30 minuten in water met zout.
Zet de zwezerik met koud water op
Laat dit aan de kook komen en spoel de zwezerik af
Breng water met zout, foelie, Spaanse peper, wortel,peterselie,tijm en zwezerik aan de kook
En kook de zwezerik in 20 minuten gaar
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20!
Laat de zwezerik uitlekken en verwijder vet en vliezen
Bewaar het kookvocht
Leg de zwezerik tussen twee plankjes
Verzwaar het bovenste plankje met een gewicht
En laat de zwezerik op deze manier 30 minuten staan
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, enzovoort
Maal kalfsvlees en vet spek tweemaal door de vleesmolen en vermeng het
Met 1 eiwit, peper, zout, nootmuskaat en een eetlepel slagroom
Snijd de zwezerik in plakken van ongeveer driekwart centimeter dik
Bestrijk deze aan een kant met eiwit en strijk hier een laagje van het kalfsvleesmengsel op
Wentel de plakken van het eiwit en vervolgens door paneermeel
Verhit de boter in een koekenpan tot de boter lichtbruin ziet en bak hierin de plakken
Bak de zwezerik op laag vuur aan beide kanten bruin
Schenk ze op een voorverwarmde schaal
Schenk een deel van het kookvocht en de resterende slagroom bij de bakboter en roer, en roer, en roer alle aanzetsels los van de bodem van de pan
Schenk de jus over de plakken zwezerik
Neem per persoon 4 gram wiet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Spareribs uit de oven.
Neem per persoon 600 gram spareribs.
Kook eerst de spareribs in een bouillon aangemaakt van bouillonblokjes (rund). Houdt per spareribs 1 liter water aan. Voeg eventueel een ui en knoflook aan de bouillon toe. Dit is voor extra smaak. En een handjevol jeneverbessen.
Voeg na 20 min. koken de spareribs toe aan de bouillon.
Na 1 uur of 5 kwartier haal je de spareribs eruit.
Marinade
- Abrikozenjam
- Witte peper (zwarte peper verbrandt en geeft een bittere smaak)
- Gembersiroop
Smeer de spareribs in met de marinade en bak ze op 160 graden op elke kant 5 minuten af.
![]()
![]()
Ik snap het wel, maar ik kan het niet bevattenquote:
En toch is het zo.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar ik kan het niet bevatten![]()
wat een kk nummerquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:19 schreef IQM het volgende:Spinvis
heeft ooit een nummer gemaakt met als tekst een recept!
![]()
![]()
http://www.pinkbullets.nl/files/Spinvis%20-%20Zwezerik.mp3
[..]
quote:
Toetjequote:Op dinsdag 25 november 2008 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Toetje
Yoghurt (volle, geen halfbakken lightproducten
Slagroom
1 banaan.
Snijdt de banaan in plakjes en gooi het bij de yoghurt en de slagroom.
Klaar.
Goedequote:Op dinsdag 25 november 2008 21:25 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Toetje
Bier, geen lidl bier maar goede bier.
Bieropener
Open het bier doormiddel van de opener.
Klaar.
Iehl...quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
Kind.
Keihard batsen.
9 maanden laten sudderen.
Voila.
Ik moet nog steeds eens een keer naar Texas in Woudenberg...quote:
Kankerquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:28 schreef Skaff-a het volgende:
Kanker
Men muteert de cel, laat het volgroeien en uitzaaien.
Voíla
was daquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds eens een keer naar Texas in Woudenberg...
Kanker van whiskey?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kanker
steek een peuk op, neem een glas whiskey
Herhaal dit een aantal keer per dag een aantal jaar lang
Woudenberg heeft een ribhouse...quote:
mijterquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:32 schreef jitzzzze het volgende:
ben ik even blij dat geen kloons heb
ONZquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:33 schreef IQM het volgende:
Jongens, hier zit een ONZ-topic in. Doe je ding!
Ik ben jou vader?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:33 schreef NoelGallagher het volgende:
JULLIE VADERS ZIJN ALLEMAAL SHEMALESSSS
Volgens mij had ik ook nog een account, zou alleen niet meer weten hoe die heetquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:32 schreef jitzzzze het volgende:
ben ik even blij dat geen kloons heb
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
http://link.marktplaats.nl/210912232
![]()
![]()
jezusquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
bami is guenoilicos voor TVP.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:25 schreef MiVer het volgende:
[..]
kebab toch?
wat een tank dan!
emmertje vol dus
Nee, normaal waren er alweer 3 topics geopend.quote:
Ik vind van niet. Een manege heeft toch hetzelfde principe? Alleen hebben die echt een voorziening en onderdak en dat soort geneuk voor zo'n paard. Maar het komt op het zelfde neer.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Nou, een manege heeft paarden om geld te verdienen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Een manege heeft toch hetzelfde principe? Alleen hebben die echt een voorziening en onderdak en dat soort geneuk voor zo'n paard. Maar het komt op het zelfde neer.
Mag jij vinden, ik vind het wel degelijk kansloos.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Een manege heeft toch hetzelfde principe? Alleen hebben die echt een voorziening en onderdak en dat soort geneuk voor zo'n paard. Maar het komt op het zelfde neer.
En dan gooi je ze voor de trein?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga een uitlaatservice beginnen voor mensen in een rolstoel.
Doe es...quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Goed ideequote:Op dinsdag 25 november 2008 21:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Dit meisje wil gewoon een personal slaaf zijn van die mensen. Haar doelgroep is waarschijnlijk rijke mensen die een stal of zo in hun tuin hebben. Dan kunnen ze haar als slaaf inhuren om dat paard te verzorgen, zodat ze dat zelf niet hoeven te doen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag jij vinden, ik vind het wel degelijk kansloos.Sowieso zou ik dan mijn paard eerder toevertrouwen aan een manege dan aan zo'n grietje.
Hey, ik weet iets beters, ik ga een uitlaat service beginnen voor luie mensen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, een manege heeft paarden om geld te verdienen.
Dit is voor luie mensen met paarden die ze te weinig beweging geven.
Zit een wereld van verschil in.
Mja zoiets heet een verzorger en dat is meestal gratis of je moet er zelfs geld bij bijleggen aan de eigenaren..quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:52 schreef DuTank het volgende:
Dit meisje wil gewoon een personal slaaf zijn van die mensen. Haar doelgroep is waarschijnlijk rijke mensen die een stal of zo in hun tuin hebben. Dan kunnen ze haar als slaaf inhuren om dat paard te verzorgen, zodat ze dat zelf niet hoeven te doen.
Waarom neem je dan een paard?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Goed idee.
[..]
Dit meisje wil gewoon een personal slaaf zijn van die mensen. Haar doelgroep is waarschijnlijk rijke mensen die een stal of zo in hun tuin hebben. Dan kunnen ze haar als slaaf inhuren om dat paard te verzorgen, zodat ze dat zelf niet hoeven te doen.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey, ik weet iets beters, ik ga een uitlaat service beginnen voor luie mensen.Big business zeg ik je.
Eerder een ontmaagdingsservice... oh wacht, die had Buup al.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef BigKahuna het volgende:
Een uitga-service voor mensen als BP
Mensen hebben tegenwoordig niet zo veel verantwoordelijkheidsgevoel.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom neem je dan een paard?Net als die figuren die een hond hebben en vervolgens staat constant de hondenuitlaatservice voor de deur. Dat is toch de kansloos voor woorden? Of mensen die hun kinderen bij een dagverblijf dumpen, net zo kansloos. Als je ergens voor kiest, ga er dan ook 100% voor, maar laat opvoeding en verzorging niet aan een ander over. Uitzonderingen zoals ziek zijn etc daargelaten natuurlijk.
Nee, veel beter, ik zet dat paard op hunquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Zet ze op hun eigen paard en rijdt rondjes
Let wel.. het zijn luie mensen hehquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, veel beter, ik zet dat paard op hunZweten zullen ze!
Dat zeg ik, je hebt altijd wel uitzonderingen. Maar mensen doen er tegenwoordig wel heel makkelijk over en dumpen hun dier of kind dan gewoon bij een ander.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen hebben tegenwoordig niet zo veel verantwoordelijkheidsgevoel.
En tja... soms gebeuren er dingen, waardoor je prioriteiten moet stellen
Je valt in herhaling of ik heb een deja-vuquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:57 schreef Broekpaling het volgende:
Verkouden meng.
Shetlanders.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Let wel.. het zijn luie mensen heh![]()
Btw een beetje paard weegt 500 kilo, dus hopelijk hebben ze mini-shetlanders
DEJA VUquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je valt in herhaling of ik heb een deja-vu
Klopt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je hebt altijd wel uitzonderingen. Maar mensen doen er tegenwoordig wel heel makkelijk over en dumpen hun dier of kind dan gewoon bij een ander.
Ik snap hem nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Hey, ik ga een uitlaatserivce beginnen voor FOK!kers, levert bakken met geld op.
Shitlandersquote:
Okee, dan word het gewoon een kamp waarin ik luie mensen omtover tot actieve mensen. Word vast 100% gesteund door de overheid, wedden?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Let wel.. het zijn luie mensen heh![]()
Btw een beetje paard weegt 500 kilo, dus hopelijk hebben ze mini-shetlanders
Mwa, zolang je er een iPhone bij geeft zodat ze gewoon door kunnen FOK!ken zullen ze het niet zo erg vinden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Hey, ik ga een uitlaatserivce beginnen voor FOK!kers, levert bakken met geld op.
AAIFOON?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, zolang je er een iPhone bij geeft zodat ze gewoon door kunnen FOK!ken zullen ze het niet zo erg vinden.
Je gaat naar het land van de luie mensen, dus er ligt een goudmijn op je te wachtenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Okee, dan word het gewoon een kamp waarin ik luie mensen omtover tot actieve mensen. Word vast 100% gesteund door de overheid, wedden?
"Feestjes in mijn skinnybroek."quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
Hele vage shit in mijn hoofd.
12 METER NOG MENGquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Blijven jullie nog lang vanavond
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:04 schreef gers het volgende:
4ebe eenn ontknaapservice verdiend ook goed
Ja maar...quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:04 schreef gers het volgende:
4ebe eenn ontknaapservice verdiend ook goed
dacht dat jij dat spannend vondquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar...
maar...
maar...
Ik wil geen jonge engelsmannen met 2 onderbroeken en gaatjes in hun sokken...
DAS MODERATORquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk voor ongesteld kutwijf?
Jij hebt een verknipt beeld van mijquote:
het beeld wat ik heb is een tof beeldquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt een verknipt beeld van mij
Leuk dat je jezelf nu tegenspreekt. Daarom biedt zij zich toch aan? Voor die ontelbaar losers die hun honden/kinderen dumpen bij anderen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom neem je dan een paard?Net als die figuren die een hond hebben en vervolgens staat constant de hondenuitlaatservice voor de deur. Dat is toch de kansloos voor woorden? Of mensen die hun kinderen bij een dagverblijf dumpen, net zo kansloos. Als je ergens voor kiest, ga er dan ook 100% voor, maar laat opvoeding en verzorging niet aan een ander over. Uitzonderingen zoals ziek zijn etc daargelaten natuurlijk.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt een verknipt beeld van mij
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:12 schreef NoelGallagher het volgende:
VRIJDAG KUNNEN WE LEKKER VERGELIJKEN HOE WE OVER ELKAAR DENKEN ENZO HAHAHA :p![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:12 schreef gers het volgende:
[..]
het beeld wat ik heb is een tof beeld
Fascination is een meisje toch?quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:12 schreef gers het volgende:
[..]
het beeld wat ik heb is een tof beeld
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze is er een paar vergeten
De meeste eigenaren willen daar echt geen geld aan besteden, genoeg meisjes die gratis willen verzorgen..quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Leuk dat je jezelf nu tegenspreekt. Daarom biedt zij zich toch aan? Voor die ontelbaar losers die hun honden/kinderen dumpen bij anderen?
ULTRA FAALquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:17 schreef Skaff-a het volgende:
Ik start internet op en ik kom automatisch hierwhehe naar klb gaan is een automatisme:')
ik heb dr ook nog 1quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wil iemand nog een aquarium hebben?
BEELD --> TELEVISIEquote:
400 nog iets.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoeveel posts had jij laatst ook alweer?
Niet datquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
BEELD --> TELEVISIE
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:18 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Wel gail en ik heb m`n mail nog steeds niet gecheckt
Ik wil er vanaf, want hij staat in de weg.quote:
Philips of kruiskop?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:21 schreef BigKahuna het volgende:
YOUVE OFFICIALLY BEEN CHOPPED N SKREWED
SKREWED SKREWED CHOPPED CHOPPED N SKREEEEEWED
waar met mijn piem0l in?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
waar met mijn piem0l in?OOR VAN JE VRIENDINSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Hoezo spreek ik mezelf tegen? Ik zeg toch gewoon dat het kansloos is...quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Leuk dat je jezelf nu tegenspreekt. Daarom biedt zij zich toch aan? Voor die ontelbaar losers die hun honden/kinderen dumpen bij anderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |