Post je lul ff ZIE OPquote:
Al mijn gaten zijn al onstoken dus ik ga ervoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
No way! Ballenbakken zijn de meest onhygiënische dingen die er bestaan.
Naast gebruikt toiletpapier dan.
Nou succes Cc als je hand in z'n broek glijd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat wil zegen, dat als je het nog niet tegen bent gekomen, de kans groot is dat de volgende raak is!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou succes Cc als je hand in z'n broek glijd.
Ze zullen maar knappen ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ik op dat moment aan jullie denk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:47 schreef Coos het volgende:
Dat is een leuke voor de OPquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:48 schreef blomst het volgende:
Nou Bart kom op met die fokster met in haar mond jou aanhangsel.
Echt! Hou op!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ik op dat moment aan jullie denk.
En dat is ziek. Heel ziek.
Prutserts, jullie hebben d'r echt geen verstand van. De kans op de meest voorkomende soa is 1:15.000.quote:
Gewoon volhouden heb je vanzelf een keer prijsquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Prutserts, jullie hebben d'r echt geen verstand van. De kans op de meest voorkomende soa is 1:15.000.
Dat betekent dat één op de vijftienduizend een soa heeft. Het betekent ook dat je, als je nog clean bent, met 15.000 mensen moet neuken om gegarandeerd iets op te lopen.
Het is mij nog nooit gelukt
Juist lekker naief !!! Post je pik maar niet .. Geen reclamequote:Op dinsdag 25 november 2008 22:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Gewoon volhouden heb je vanzelf een keer prijs
Ah, ik wilde net iets gaan plaatsenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
etter en pus enzo.......![]()
ik hoef voorlopig geen lul meer te zien.......
blufferquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ah, ik wilde net iets gaan plaatsen
Gespetter op je beeldscherm telt nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ah, ik wilde net iets gaan plaatsen
You wishquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist lekker naief !!! Post je pik maar niet .. Geen reclame
Krijgen we geen streams?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ik op dat moment aan jullie denk.
En dat is ziek. Heel ziek.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Gespetter op je beeldscherm telt niet
Ik ben niet eens zeker of ik wel streams krijgquote:
Dan maar met alles erop graagquote:
ik ben een beetje misselijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan maar met alles erop graag![]()
Dan is alles lekker![]()
[ afbeelding ]
Met dié instelling heb je natuurlijk ook je blaasonsteking opgelopen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan maar met alles erop graag![]()
Dan is alles lekker![]()
Gewoon stoppen na de 14999e.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Prutserts, jullie hebben d'r echt geen verstand van. De kans op de meest voorkomende soa is 1:15.000.
Dat betekent dat één op de vijftienduizend een soa heeft. Het betekent ook dat je, als je nog clean bent, met 15.000 mensen moet neuken om gegarandeerd iets op te lopen.
Het is mij nog nooit gelukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |