Ol realiseerde me dat ik waarschijnlijk 26 jaar ouder ben dan jijquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:12 schreef Tabloid het volgende:
Ik denk dat tong al onderweg is. Hij reageert niet meer.
jaquote:
quote:
Karl Noten & Micheal Jackson kicken daar op.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ol realiseerde me dat ik waarschijnlijk 26 jaar ouder ben dan jij
Jackson plukte te jonge notenquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:17 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Karl Noten & Micheal Jackson kicken daar op.![]()
![]()
Dus het is een dominoreactie.quote:
beidequote:Op zaterdag 29 november 2008 19:21 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!
Zal ik vanavond netjes tv kijken of braaf samenvattingen maken?
Ik ookquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
beidedoe ik vaak tegelijkertijd
Dan snap ik je opmerking nietquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:23 schreef Etcetera het volgende:
ik mauw nergens over
reminds me, kan m'n sub/sig aanpassen
Dan moet ik hier de boel gaan verbouwenquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
beidedoe ik vaak tegelijkertijd
Ik zou braaf TV kijken en netjes samenvattingen maken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:21 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!
Zal ik vanavond netjes tv kijken of braaf samenvattingen maken?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:25 schreef Tabloid het volgende:
Ik ga tv kijken.
Zie jullie vanavond laat misschien weer.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Dan kijk ik tv, en post ik de samenvatting van wat ik zie hier op Fok!
oh ja dat wordt lastigquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet ik hier de boel gaan verbouwen
Nee hoor, ik doe met je meequote:Op zaterdag 29 november 2008 19:29 schreef tong80 het volgende:
Ik ben ook TV kijken.
Vinden jullie het erg als ik blijf Fokken ?
Ik mis alleen het bed, maar verder zit het hier ook zoquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:29 schreef Etcetera het volgende:
oh ja dat wordt lastig
in m'n vorige kamer had ik voor me m'n pc, links van me de tv op 30cm afstand en 30 cm achter me stond het bed
Hehe. Ik heb twee kamers, dus de pc en de televisie zijn gescheiden. Ik heb nog wel een laptop, maar dan kan ik mijn boeken weer niet wegleggenquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
oh ja dat wordt lastig
in m'n vorige kamer had ik voor me m'n pc, links van me de tv op 30cm afstand en 30 cm achter me stond het bed
Post je gezellig mee?quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:09 schreef Susi het volgende:
http://www.omroep.nl/live/tvlive/ned1-live.asx
Ik skakel tussen kijken en alleen luisteren
Multitaskenquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:06 schreef DaFrenk het volgende:
Zit hier ook naar Paultje te kijken, met (gelukkig) geen PC binnen handbereik, anders komt er van kijken weinig terrecht.
Ik multitask ook gewoon meequote:Op zaterdag 29 november 2008 22:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Post je gezellig mee?
Mooi! Weer de Leeuw #29 - De marathon
[..]
Multitasken
Heb het eens met de laptop op schoot geprobeerd, maar vond het niks.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Post je gezellig mee?
Mooi! Weer de Leeuw #29 - De marathon
[..]
Multitasken
M'n tv staat naast de pc, dus dat ga makkelijk. Op de bank met laptop is bagger iddquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:48 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Heb het eens met de laptop op schoot geprobeerd, maar vond het niks.
Maar er wordt genoeg gezongen alwaar je even naar de computer ken lopen
Volgens mij zwaaide ze Welterustenquote:Op zondag 30 november 2008 03:09 schreef Susi het volgende:
Etc, schuif eens een paar topics hiernaast aan !
waarquote:Op zondag 30 november 2008 03:09 schreef Susi het volgende:
Etc, schuif eens een paar topics hiernaast aan !
oh en nee, er kwam een aflevering van NCIS tussenquote:
MWDL schoot me ineens te binnenquote:Op zondag 30 november 2008 03:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooi! Weer de Leeuw #37 - The marathon continues met Ilse O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |