Ehm, succes!quote:Op woensdag 26 november 2008 16:26 schreef Susi het volgende:
Ah bij mij gaat de pret juist beginnen :´(
quote:
Toch de plannen gewijzigd ? Heb je ´m al eens gezien ?quote:Op woensdag 26 november 2008 17:02 schreef DaFrenk het volgende:
Vanavond The Dark Knight kijken
Morgenavond The Dark Knight kijken
Bedacht me ineens dat Midsomer Murders kwamquote:Op donderdag 27 november 2008 09:56 schreef Susi het volgende:
[..]
Toch de plannen gewijzigd ? Heb je ´m al eens gezien ?
Ben ook nog niet in de gelegenheid geweest.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:06 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Bedacht me ineens dat Midsomer Murders kwam![]()
Nu staat hij voor vanavond op het programmaHeb hem nog niet eerder gezien, dus ben zeer benieuwd!
Ahja, die Heath Ledger, nouja ken die vent niet echt (heb weinig van zijn films gezien, als ik z'n filmografie bekijk) dus zal er me er niet aan storen. Voelt in ieder geval minder raar als bijvoorbeeld Ernst-Paul Hasselbach bij Expeditie Robinson.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Ben ook nog niet in de gelegenheid geweest.
Lijkt me een raar idee, om een film te kijken met iemand die vrij recent overleden is, net toen met Brandon Lee
Auh, succes ! Dat zijn nare praktijkenquote:Op donderdag 27 november 2008 11:08 schreef Etcetera het volgende:
ik heb van de week Enchanted gekeken
en moet vanmiddag naar het ziekenhuis, verstandskiezen gaan eruit![]()
Die zag je ook veel vaker, en omdat hij natuurlijk Nederlands was is dat ook dichterbij.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:22 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ahja, die Heath Ledger, nouja ken die vent niet echt (heb weinig van zijn films gezien, als ik z'n filmografie bekijk) dus zal er me er niet aan storen. Voelt in ieder geval minder raar als bijvoorbeeld Ernst-Paul Hasselbach bij Expeditie Robinson.
Wat moest je doen in het ziekenhuis?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:42 schreef Etcetera het volgende:
was binnen een uur terug uit het ziekenhuisen m'n mond voelt nou zwaar verrot aan
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:45 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Wat moest je doen in het ziekenhuis?
quote:Op donderdag 27 november 2008 11:08 schreef Etcetera het volgende:
en moet vanmiddag naar het ziekenhuis, verstandskiezen gaan eruit![]()
Howdy!quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:42 schreef Etcetera het volgende:
was binnen een uur terug uit het ziekenhuisen m'n mond voelt nou zwaar verrot aan
thanksquote:
Aaah je mag zeker wel superveel ijs !quote:Op donderdag 27 november 2008 14:52 schreef Etcetera het volgende:
ja dat hoopte ik ook jarenaangezien ik nooit gaatjes had en ze netjes pasten
zit nu water te drinken met een rietje![]()
[..]
thanks
Hoi!quote:
Zojuist gekeken. Flink gehyped, maar was toch niet verkeerdquote:Op donderdag 27 november 2008 09:56 schreef Susi het volgende:
[..]
Toch de plannen gewijzigd ? Heb je ´m al eens gezien ?
* zap*quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:07 schreef DaFrenk het volgende:
[Gaston van de Postcodeloterij modus]
Gooooooeeeedemorgen!
[/Gaston van de Postcodeloterij modus]
quote:
M'n held, wat doe jequote:Op vrijdag 28 november 2008 10:43 schreef Etcetera het volgende:
ik vind die man zo ongelofelijk irritant he![]()
Yo Tab!quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:24 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Welke persoon kan Jochem niet nadoen?![]()
Goedemiddag.
Spank you!quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:32 schreef Tabloid het volgende:
Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #4
Aangevraagd, ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:32 schreef Tabloid het volgende:
Kreeg er ook gewoon 6 om uit te kiezenquote:
Oo ik zal ook eens kijkenquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:32 schreef Tabloid het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |