abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 november 2008 @ 10:58:22 #126
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_63560093
quote:
Op woensdag 26 november 2008 22:04 schreef Miffy1984 het volgende:

[..]

En volgend jaar zijn we er natuurlijk wel weer bij met ook Thijmen!
pi_63560287
Wat fijn om te lezen dat het nog steeds de goede kant op gaat, we blijven duimen draaien en kaarsjes branden. Jullie blijven bij ons in gedachten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 27 november 2008 @ 11:07:55 #128
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63560335
Miffy, wat fijn dat het allemaal zo goed is verlopen. 't Is natuurlijk een grote emotionele achtbaan, en ik hoop dat jullie er gauw uit kunnen!

En over een poosje weer gewoon lekker met zijn viertjes thuis. Veel sterkte voor jullie allemaal!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63560337
Fijn dat het allemaal goed gaat!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 27 november 2008 @ 11:17:01 #130
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63560589
Miffy, wat zat er eigenlijk in het pakje dat Thijmen dinsdag mocht 'openmaken'? Als je dat wilt zeggen tenminste
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_63561721
He Miffy, dat klinkt goed!
Hopelijk herstelt Thijmen snel en mogen jullie vlug samen naar huis .
  donderdag 27 november 2008 @ 16:54:54 #132
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_63569634
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:17 schreef Sugar het volgende:
Miffy, wat zat er eigenlijk in het pakje dat Thijmen dinsdag mocht 'openmaken'? Als je dat wilt zeggen tenminste
Tuurlijk. Nou daarin zat zo'n kinderwashandje, dus geen knuffeltje wat ik in ze bedje kon leggen, zoals ik had verwacht :-) Maar toen we vanochtend bij Thijmen kwamen lag er weer een kadootje op zijn bed. Deze hebben we meteen uitgepakt. Een lief beertje, die ligt nu bij hem.

Alles gaat hier nog goed. Er is eigenlijk niet zo heel veel veranderd. Alleen het plassen gaat nog moeizaam, dus daarvoor krijgt hij plasmedicijnen. Hij houdt hierdoor wel wat teveel vocht vast. Hij heeft ook een bolle toet en bolle ogen. Alles in zn lichaampje moet natuurlijk weer op gang komen, dus het komt vaker voor. Omdat er nog wat teveel vocht bij het hart zit hebben ze besloten om de beademing er nog niet af te halen. Misschien morgen......... Hij krijgt of kreeg ook een antibiotica kuur omdat ze gister wat ontstekingswaarde in zijn bloed hadden gezien, maar vandaag was dit nog minimaal of al verdwenen. De verpleegster gaf ook aan dat de antibiotica kuur misschien wat te voorbarig was geweest. Maar baat het niet dan schaadt het niet!
Ze hebben vanochtend ook een hartecho gedaan, en dat zag er allemaal goed uit! Dus dat was erg fijn om te horen. Op zich ziet het er dus allemaal wel goed uit volgens mij.

De begeleiding is erg goed. Er is altijd een vaste oppas voor Thijmen per dienst zeg maar. Zodra je binnenkomt komt diegene ook altijd meteen naar je toe om even verslag te doen. Zoals je op onderstaande foto's kan zien (vanochtend gemaakt) hebben we zijn bedje ook opgeleukt. We kregen een soort sticker van ze die we zelf konden versieren en die plakken zij dan elke dag op zn lakentje. Kortom ik ben erg tevreden over de begeleiding. Ze zijn eerlijk en vertellen alles duidelijk.

Thijmen slaapt nog wel. Ik heb zijn oogjes nog niet open gezien. Ze zeiden wel als ie wakker wordt en hij gaat misschien huilen dat dat er vervelend uit kan zien. De slang van de beademing zit namelijk door de stembanden dus hij kan geen geluid maken. Maar in principe wordt hij nu nog in lichte slaap gehouden.

De uitlag van het chromosoom onderzoek hebben we nog niet gehad. Misschien krijgen we dat straks als we weer naar Thijmen gaan. Ze dachten van wel.

Hopelijk kan ik jullie morgenavond vertellen dat Thijmen van de beademing af is.

Deze wou ik jullie ook nog even laten zien. Deze foto heeft me moeder gemaakt op de dag van de operatie. Een extra kaarsje voor Thijmen en Jesper die ernaar kijkt

Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_63569666
Miffy
Wat een klein vechtertje! Fijn dat het op zich goed gaat, en ik duim voor jullie dat hij morgen van de beademing af kan
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 27 november 2008 @ 17:00:52 #134
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_63569780
Wat een ontzettend lief en gevoelig gebaar van je moeder!
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_63574569
wat een ontroerende foto van je 2 mannen, erg lief.
En wat een ontzettend goed/geruststellend nieuws allemaal.
  Jubileum moderator donderdag 27 november 2008 @ 20:10:50 #136
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63574696
Ach ik krijg tranen in mijn ogen van die laatste foto
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 27 november 2008 @ 20:11:20 #137
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63574709
Ohhh, ik ben helemaal ontroerd door die foto van je moeder. Wat lief dat ze die foto voor je heeft gemaakt.
Ik ga met de rest meeduimen dat Thijmen morgen van de beademing afmag.
Lekker douchen!
  donderdag 27 november 2008 @ 20:15:17 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63574821
Hier ook even slikken van die laatste foto.
pi_63575281
Hier ook even slikken.

En wat is de begeleiding/verpleging fijn zeg! Ik ga hard duimen dat Thijmen snel van de beademing af mag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 27 november 2008 @ 21:43:40 #140
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63577892
quote:
Op woensdag 26 november 2008 22:04 schreef Miffy1984 het volgende:

...

Op de IC geven ze aan dat ze tevreden zijn. Wel plast Thijmen nog niet zo goed en hiervoor krijgt hij preventief een antibiotica kuur. Het fijne weet ik er niet van eigenlijk, maar we hoeven ons er (nog) geen zorgen om te maken. Ook ziet Thijmen nog erg witjes. Hij wordt nog wel in lichte slaap gehouden en als ie gewoon rustig ligt ligt hij ook gewoon stil. Maar als je hem aanraakt of ze gaan hem verzorgen kan ie goed wakker worden en erg gaan bewegen. Ik denk dat hij morgen wel wat meer zijn ogen open zal gaan doen. Heel erg spannend vind ik dat. Ik heb eigenlijk echt zoiets van: laat hem alsjeblieft slapen zolang hij aan al die toeters en bellen ligt, maargoed ik moet me een beetje over die angst proberen heen te zetten. We moeten echt oppassen dat we niet bang worden om naar Thijmen te gaan. Er gaan natuurlijk constant piepjes af, helemaal zodra je hem aanraakt. Soms wil je echt gewoon heel hard wegrennen van het hele gebeuren maar toch ook weer bij je kind zijn.

Miffy, je klinkt zo sterk!
Hopeljik mag Thijmen morgen van de beademing af en gaat het snel weer helemaal goed met hem!
Fijn dat je zo tevreden bent over de verzorging!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 27 november 2008 @ 21:46:17 #141
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_63578031
Hier ook ff slikken bij die laatste foto.
Maar fijn dat het allemaal goed lijkt te gaan! Hopelijk morgen van de beademing af!
pi_63578553
Wat een gek idee eigenlijk, dat je hem nog niet met open oogjes hebt gezien...
Klein muppeke in zijn bedje, en wat lief, dat lakentje.
En die foto met Jesper...

Ik duim mee.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 27 november 2008 @ 22:18:05 #143
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63579538
Ach, wat lief die foto met Jesper Het zou fijn zijn als de beademing er morgen af mag! Ik duim ook mee
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 27 november 2008 @ 22:29:39 #144
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63580063
Miffy, wat een prachtige foto van je 2 knullen samen. Echt zoveel vertederend en ontroerend.
En dat lakentje, met dat hele kleine bolletje erboven. Heel fijn om te lezen dat hij het naar omstandigheden zo goed doet...!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_63584543
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:54 schreef Miffy1984 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik krijg er een brok van in m'n keel. Al die slangetjes en dat kleine bedje en mooie versierde lakentje...

Miffy, je klinkt echt als een taaie mama, zo knap. Ik duim dat Thijmen snel van de beademing af mag!
pi_63585741
Miffy wat een ontroerende foto van je twee kindjes.
Ik hoop dat Thijmen snel van de beademing af mag, en dat jullie met de feestdagen weer samen thuis zijn.
pi_63586759

Prachtige foto!!
Sterkte voor jullie allemaal.
Ik duim m'n vingers blauw
pi_63587856
Ach gos, ik zit hier ook met lichtelijk vochtige ogen bij de aanblik van je foto's, klein mannetje onder dat lieve lakentje en Jesper bij dat kaarsje .
Maar wat fijn dat de berichten positief zijn! Ook ik blijf duimen op spoedig herstel .
pi_63588000
Wat fijn dat alles zo goed gaat... en inderdaad ook hier slikken bij de laatste foto ..
sterkte en we blijven duimen en bidden !
pi_63588019
Zwaar joh, ik vind dat je het tot nu toe heel dapper doet Miffy!
Ik heb hier nog niet eerder gepost, maar denk toch echt wel af en toe aan je gedurende dag en dus beland je ook automatisch af en toe in ons gebed

Veel succes met de komende tijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')