quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:17 schreef Sugar het volgende:Miffy, wat zat er eigenlijk in het pakje dat Thijmen dinsdag mocht 'openmaken'?
Als je dat wilt zeggen tenminste
Tuurlijk. Nou daarin zat zo'n kinderwashandje, dus geen knuffeltje wat ik in ze bedje kon leggen, zoals ik had verwacht :-) Maar toen we vanochtend bij Thijmen kwamen lag er weer een kadootje op zijn bed. Deze hebben we meteen uitgepakt. Een lief beertje, die ligt nu bij hem.
Alles gaat hier nog goed. Er is eigenlijk niet zo heel veel veranderd. Alleen het plassen gaat nog moeizaam, dus daarvoor krijgt hij plasmedicijnen. Hij houdt hierdoor wel wat teveel vocht vast. Hij heeft ook een bolle toet en bolle ogen. Alles in zn lichaampje moet natuurlijk weer op gang komen, dus het komt vaker voor. Omdat er nog wat teveel vocht bij het hart zit hebben ze besloten om de beademing er nog niet af te halen. Misschien morgen......... Hij krijgt of kreeg ook een antibiotica kuur omdat ze gister wat ontstekingswaarde in zijn bloed hadden gezien, maar vandaag was dit nog minimaal of al verdwenen. De verpleegster gaf ook aan dat de antibiotica kuur misschien wat te voorbarig was geweest. Maar baat het niet dan schaadt het niet!
Ze hebben vanochtend ook een hartecho gedaan, en dat zag er allemaal goed uit! Dus dat was erg fijn om te horen. Op zich ziet het er dus allemaal wel goed uit volgens mij.
De begeleiding is erg goed. Er is altijd een vaste oppas voor Thijmen per dienst zeg maar. Zodra je binnenkomt komt diegene ook altijd meteen naar je toe om even verslag te doen. Zoals je op onderstaande foto's kan zien (vanochtend gemaakt) hebben we zijn bedje ook opgeleukt. We kregen een soort sticker van ze die we zelf konden versieren en die plakken zij dan elke dag op zn lakentje. Kortom ik ben erg tevreden over de begeleiding. Ze zijn eerlijk en vertellen alles duidelijk.
Thijmen slaapt nog wel. Ik heb zijn oogjes nog niet open gezien. Ze zeiden wel als ie wakker wordt en hij gaat misschien huilen dat dat er vervelend uit kan zien. De slang van de beademing zit namelijk door de stembanden dus hij kan geen geluid maken. Maar in principe wordt hij nu nog in lichte slaap gehouden.
De uitlag van het chromosoom onderzoek hebben we nog niet gehad. Misschien krijgen we dat straks als we weer naar Thijmen gaan. Ze dachten van wel.
Hopelijk kan ik jullie morgenavond vertellen dat Thijmen van de beademing af is.
![]()
![]()
Deze wou ik jullie ook nog even laten zien. Deze foto heeft me moeder gemaakt op de dag van de operatie. Een extra kaarsje voor Thijmen en Jesper die ernaar kijkt
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.