quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
SPOILER: MEER INFO OVER MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten. (Volgens Adelol is de laatste poster niet de laatste poster, maar degene met post #301)
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Hoe kom je aan je persoonlijke bericht op MSN dan? Als reactie op iets/iemand?quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, ik kan normaal spellen!
*JUBEL* *JUBEL*quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand die mij bejubeld krijgt een kaakklap.
Leer Nederlands. Zo word je nooit bejubeld, natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Hahaha ik vroeg me echt af wanneer je het door zou hebbenquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe kom je aan je persoonlijke bericht op MSN dan? Als reactie op iets/iemand?![]()
Ooooh BD, ik bejubel jequote:Op dinsdag 25 november 2008 16:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Anders kanker je op vieze taalpurist!quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Leer Nederlands. Zo word je nooit bejubeld, natuurlijk.
Doe je dat met je tieten? Want dan mag 'tquote:
Ik zag het vanmorgen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ik vroeg me echt af wanneer je het door zou hebben!
Wie van ons gaat opgeven trouwens?
Nee ik wilde het eigenlijk met mn kont doenquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Doe je dat met je tieten? Want dan mag 't
Die stoere praat is nergens goed voor.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Anders kanker je op vieze taalpurist!
Ik zal het niet zijn dusquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zag het vanmorgen.En die van mij is tenminste nog 'bestaand'. Het is de tagline van The Number 23. Toepasselijk en multi-interpretabel, though.
Dat heb je helemaal zelf in de hand...
quote:
Hoe reageerde ons gele vriendinnetje op het aanbodquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik wilde het eigenlijk met mn kont doen
Ah, want dat verklaart jequote:
quote:
Keeley Hazell dr memmen, standaard.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:55 schreef gers het volgende:
wat is het thema ?
Pijpen, beffen, wippen, lekker naaien, neuken, trekken, dikke tieten graaien, pikke voelen, kittelaartje likken, klaarkomenm, sperma slikken, shaamlippen, penis, anus, vingeren, met je lange piemel slingeren, hete wijven, met je klote knallen, op je ballen naar de wallen.quote:
Als ze hem nu ook zo latenquote:
Ben benieuwd hoe lang ze kunnen posten.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Paaskonijn en reetveter komen morgen terug, als ik het goed heb...?
Berg je ...
Neem cavia'squote:
Als dat net zo lang is als KoP ...quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang ze kunnen posten.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als dat net zo lang is als KoP ...
quote:
Wat mot jij hier?quote:
Die vraag ik nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:54 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Hoe reageerde ons gele vriendinnetje op het aanbod?
Is dat niet een beetje zielig voor die beestjes? Sowieso keur ik dierensex niet goed.quote:
Ok, ik ga al.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat mot jij hier?Jij ging je leven beter. Hup, opzouten!
Je moet niet zo op smileys letten jij.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah, want dat verklaart je-smiley.
?!
Ik kan trouwens opgeven wanneer ik wil, want ik heb niks toegezegd te doen/niet te doen.
Je laat met niet uitspreken...quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje zielig voor die beestjes? Sowieso keur ik dierensex niet goed.
Je doet er anders wel lang over om je zin te hervatten....quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je laat met niet uitspreken...![]()
Neem cavia's... om te verzorgen...
Wel!quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet niet zo op smileys letten jij.
En ik ook niet.
Ja, maar mijn internetzz is traag.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je doet er anders wel lang over om je zin te hervatten....
Jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Wel!Je zei dat ik je dan nooit meer zou zien.
Of dat nou zo goed is.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:07 schreef IQM het volgende:
Maar onze koppigheid geeft wel weer aan dat we aan elkaar gewaagd zijn.
Over wie heb je het?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze is lelijk en klein en ik wil dr niet!
Valt wel mee tochquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze is lelijk en klein en ik wil dr niet!
Over jouquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over wie heb je het?
Of is dit een prive conversatie op het publieke internetforum?
Niet dat ik dat toe zal geven hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:11 schreef IQM het volgende:
Diep van binnen hebben we het allebei al opgegeven.We proberen ons alleen maar groot te houden. Ofzo.
Dat is niet liefquote:
En Isabelle?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet dat ik dat toe zal geven hoor.
Nee, maar zo ben jij. Maar diep van binnen weet ik de waarheid al. Hence the personal message.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet dat ik dat toe zal geven hoor.
Ik praat nooit meer met je!quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het was dan ook een flauw grapje.
Sorry 4EBE, I love you!
Nou dat heb ik dan even gemist dan...quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Over jou!
En nee, het is een gesprek van gisteren dat we voortzetten![]()
ISABELLE? Wtf ik moet echt mensen gaan verwijderen ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:14 schreef Rhythm het volgende:
[..]
En Isabelle?![]()
Dr foto's zijn nogal onduidelijk maar wel potentie.
Birgit mag ookquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:14 schreef Rhythm het volgende:
[..]
En Isabelle?![]()
Dr foto's zijn nogal onduidelijk maar wel potentie.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ISABELLE? Wtf ik moet echt mensen gaan verwijderen ofzoik ken al die bitches niet.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:16 schreef Florian_ het volgende:
Waar is BP?
Die ligt zeker weer lekker een chick te batsen en laat ons weer eens verpieteren
Ja hey, ik kan ook flauwe grapjes maken heurquote:
Kijk ze nou, kijk ze nouquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar zo ben jij. Maar diep van binnen weet ik de waarheid al. Hence the personal message.
Ken je Birgit nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:19 schreef Florian_ het volgende:
Hou eens op met die gesprekken over mensen die ik niet ken
Of post pics van hun tieten, dan stem ik toe
Whehe, rhythm kent ze ook niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:19 schreef Florian_ het volgende:
Hou eens op met die gesprekken over mensen die ik niet ken
Of post pics van hun tieten, dan stem ik toe
Is ze lesbi danquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh die mag welmaar die heeft nu een chickie
!
Mweh, bi trekjes, eerst richting mij, maar nu heeft ze dus een vriendinquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:20 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Is ze lesbi dan? Jij hebt echt veel potten in je lijst
.
En wie wordt het toetje? Zoek maar in mijn lijst.
Ik las piemelsquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin in pepernoten und so
Ik volg die teksten sowieso niet echt...quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:24 schreef Fascination het volgende:
Ik kom er vandaag achter dat Amy Winehouse in you know I'm no good zingt: upstairs in bed with my ex-boy ipv upstairs in bed with my eggs-boy!!!!!!!!!!!!!!
Broodjes zalm met sla en paturainquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin in pepernoten und so
Godver, daar zitten allemaal bi's en hier zijn er geen te vindenquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh, bi trekjes, eerst richting mij, maar nu heeft ze dus een vriendin!
En ik ga zoeken!
Ja dat ook.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:24 schreef Fascination het volgende:
Ik kom er vandaag achter dat Amy Winehouse in you know I'm no good zingt: upstairs in bed with my ex-boy ipv upstairs in bed with my eggs-boy!!!!!!!!!!!!!!
Doei B.quote:
Zalm is lekker, maar doet me denken aan oud en nieuw.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Broodjes zalm met sla en paturain.
quote:
Natuurlijk, ze zijn vrienden met mijquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:25 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Godver, daar zitten allemaal bi's en hier zijn er geen te vinden.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk, ze zijn vrienden met mijik bekeer ze stuk voor stuk.
Mênnus.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Aantrekkelijk hoor
Niet?quote:
Er moet dus meer Amy W. gepost worden?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:34 schreef Fascination het volgende:
Ik vind 't altijd wel fijn om Amy te zien dan voel ik me weer wat beter over mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:36 schreef McFearless het volgende:
Rofl, KOP en RickoCunt gebanned.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Ik zou d'r weleens in haar ogen willen cummen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Aantrekkelijk hoor
Go ahead...quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:38 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik zou d'r weleens in haar ogen willen cummen.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Go ahead...
Wel goed je beeldscherm schoonmaken dan...
Chek het bantopic.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:40 schreef Fascination het volgende:
Wat KoP weer gebanned? What happened?
Geen ideequote:Op dinsdag 25 november 2008 17:40 schreef Fascination het volgende:
Wat KoP weer gebanned? What happened?
Ga je naar de meet of niet?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:44 schreef Fascination het volgende:
4EBE je gaat toch ook niet naar de meet of wel?
Nee, ik vind vreemde mensen ontmoeten erg eng.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:44 schreef Fascination het volgende:
4EBE je gaat toch ook niet naar de meet of wel?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik vind vreemde mensen ontmoeten erg eng.
ik ben niet engquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee jij niet.quote:
Ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Ja ik ookquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik welEngerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee jij niet.
De anderen wel
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee jij niet.
De anderen wel
Spanky...quote:
Jou vind ik helemaal eng trouwens.quote:
Nee, ik geloof van niet..quote:
Ik ben er al de heule dag.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:00 schreef BigKahuna het volgende:
Whehehe uiteraard is BP er ook weer als ik even een kijkje neem in de SC.
pfff, krijg het er warm van, pfffquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:56 schreef Broekpaling het volgende:
Er zit een kankerdikke rollade in de broadpan.
wtfquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:59 schreef Fascination het volgende:
dig me now, fuck me later
and sing it to the tune of faggot faggot faggot ohhh
Bwhehequote:Op dinsdag 25 november 2008 18:00 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Omdat fok zo traag is komt hij op de avond aan.
Nou nee, ik ben vrij in normaal in 't echtquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik geloof van niet..
Heb ik daar reden toe?
Ik ben gewoon een normaal sociaal persoon als ieder ander hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben vrij in normaal in 't echt.
Ik ben eigenlijk best benieuwd hoe BP eruit ziet, maar naar de meet ga ik niet.
je bedoelt? met armen en benen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben vrij in normaal in 't echt.
....
Nee juist nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:17 schreef gers het volgende:
volgens mij is fas in het echt een bitch pur sang
Haha nee joh.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:17 schreef gers het volgende:
volgens mij is fas in het echt een bitch pur sang
nu valt je paling buiten beeldquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:19 schreef Skaff-a het volgende:
Zo ik heb m`n buikje weer kogelrond gevreten
wanneer ben je dan een bitchquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee juist niet. Nou ja soms dan
.
Oh BP ik wil daar niet mee zeggen dat ik denk dat je een wereldvreemd persoon bent hoor. Alleen je doet zo vaag over of je uberhaupt een man/vrouw bent enzeuuhhh
. Van de rest heb ik volgens mij wel foto's gezien
.
wanneer er tijdens een blow jobquote:
Als mensen hatelijke opmerkingen naar iemand anders maken. Of als iemand heel intolerant is.quote:
fapfapfapquote:
Dat valt hij sowieso alquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:20 schreef MiVer het volgende:
[..]
nu valt je paling buiten beeld
alle hun aan hem
gr
even testenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als mensen hatelijke opmerkingen naar iemand anders maken. Of als iemand heel intolerant is.
Dat soort dingen. Als iemand tegen iemand anders homo zegt moet ik daar bijvoorbeeld wat op zeggen, heel vervelend
.
ja manquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:27 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat valt hij sowieso al
Micropenis
duh homo's zijn vies enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
owja helmondquote:
WOAR IS'T VLEISSquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:56 schreef Broekpaling het volgende:
Er zit een kankerdikke rollade in de broadpan.
Ik vind dit ook prima om tegenaan te kijken hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:35 schreef Fascination het volgende:
Zeg Bt je mag ook wel eens iets voor jezelf posten hoor.
helmond is het afvoerputje in Nederlandquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee Oss, da's 't beste van Brabant.
Micropiemels voelen geen kriebelsquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:29 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja man
het enigste dat je in sportschool niet kunt trainen
ach ja
evengoed de palingen aan hun!
op de lente kriebels !
ach gossie...!quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toch ziet ie eruit alsof ie liever een man neukt dan mij!
iedereen wilt jouw toch neukenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind je dat? En ik denken dat ik nog wel zo'n heteroseksueel mogelijk ogende man had uitgekozenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
groen spul werkt altijd erotiserendquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:44 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Micropiemels voelen geen kriebels
BT is anders naast lustobject en ontzetten cool persoon pauperquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:48 schreef MiVer het volgende:
[..]
groen spul werkt altijd erotiserend
en anders ga je op de thee bij bt
Degene die hetero lijken zijn juist de ergste Fasquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je dat? En ik denken dat ik nog wel zo'n heteroseksueel mogelijk ogende man had uitgekozen.
Ik ga even zoeken hoor.
wel enige kriebels jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
BT is anders naast lustobject en ontzetten cool persoon pauper
Volgens mij werken posts met veel enters een geen inhoud ook wel erotisch of niet?
hij was dikquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
WAt is er nou weer mis met een rollade?
HAHAHAHA dat bloemetjequote:Op dinsdag 25 november 2008 18:52 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het hoofd hoeft er niet bij nee.
Whehe, dankje!quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
BT is anders naast lustobject en ontzetten cool persoon pauper
Volgens mij werken posts met veel enters een geen inhoud ook wel erotisch of niet?
Op deze foto ziet Johnny er anders ook best een beetje gay uitquote:
Hihi weet ik. Maar nog steeds verdomde geilquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op deze foto ziet Johnny er anders ook best een beetje gay uit.
niksquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
WAt is er nou weer mis met een rollade?
I knowquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HAHAHAHA dat bloemetjedat is toch wel het gayste dat ik ooit heb gezien
!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahaquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:57 schreef Breathtaking het volgende:
Hee maar mensen. Ik heb een levendus fijne avond!
ahwwquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:59 schreef Broekpaling het volgende:
Mênnus oma ligt in het ziekenhuis.
MY CLONES WIL NOT BE FOUNDquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:01 schreef Cypress_Hill het volgende:
Wie van jullie zijn er al kloons kwijt?
Exact...quote:
Ik hedde geen kloons.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:01 schreef Cypress_Hill het volgende:
Oehquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:59 schreef Broekpaling het volgende:
Mênnus oma ligt in het ziekenhuis.
Even checken hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:01 schreef Cypress_Hill het volgende:
Vlees is voor echte mannenquote:
HAHAHAHAHA JAH GOEIE SKAFF-A JOHNNY BRAVO JE MOET ER MAAR OPKOMEN!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:59 schreef Skaff-a het volgende:
Iedereen weet toch dat dit de geilste gast is die er bestaat?
[ afbeelding ]
Probleem met haar darmen. Nou klinkt dat als niks maar ik weet nog hoe dat met m'n opa ging.quote:
pauperquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:05 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA JAH GOEIE SKAFF-A JOHNNY BRAVO JE MOET ER MAAR OPKOMEN!!!!!!!![]()
Is het nou gvd zo moeilijk om me een beetje aandacht te geven?
quote:
dat gaat soms snel jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Probleem met haar darmen. Nou klinkt dat als niks maar ik weet nog hoe dat met m'n opa ging.
Die had benauwdheid en 2 maanden later was 'ie niet meer.
Zou wel grappig zijn als een vaste klant hier een kloon blijkt ze zijn en in de prullenbak geworpen wordt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:01 schreef Cypress_Hill het volgende:
wat verstook jijquote:
Omgs, niemand komt aan mijn kloon Devvie.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:09 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als een vaste klant hier een kloon blijkt ze zijn en in de prullenbak geworpen wordt.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:09 schreef Cyberzone het volgende:
Over een uur, naar me werk.. maar dan kan ik niet meer Fokken![]()
is dit positief of negatief bedoeld?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:08 schreef rethcawsob het volgende:
[..]
Jij hebt wel een aparte sinterklaas in je icon staan.
Nazi''s op me werk hebben fok.nl geblocked...quote:
idd, mijn vader/moeder beschermt mij welquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omgs, niemand komt aan mijn kloon Devvie.
Ultra pwn ze door een proxy te gebruiken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:11 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Nazi''s op me werk hebben fok.nl geblocked...
proxies ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:11 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ze kijken mee. En ze kennen ook de proxy sites...quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ultra pwn ze door een proxy te gebruiken.
Daar ben ik nog niet over uitquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
is dit positief of negatief bedoeld?
kebabquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:09 schreef MiVer het volgende:
[..]
wat verstook jij
momenteel in je tank?
Omg, wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:12 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ze kijken mee. En ze kennen ook de proxy sites...
Waarschijnlijk via IE? Dan drop je een portable version van Mozilla FireFox, pwndquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:11 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
wat een nazi'squote:Op dinsdag 25 november 2008 19:12 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ze kijken mee. En ze kennen ook de proxy sites...
Hoe durf je mij en mijn baasheid te beledigenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:12 schreef rethcawsob het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet over uit.
Kan ook niks installeren, geen admin rechtenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarschijnlijk via IE? Dan drop je een portable version van Mozilla FireFox, pwnd
?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hoe durf je mij en mijn baasheid te beledigengij vuige kutkloon
Welk deel van het woord "portable" snap je niet?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:15 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Kan ook niks installeren, geen admin rechten
Dat is dus het mooie van portable firefoxquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:15 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Kan ook niks installeren, geen admin rechten
http://portableapps.com/apps/internet/firefox_portablequote:Op dinsdag 25 november 2008 19:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is dus het mooie van portable firefox. Die zet je op je USB, plug je je USB in. Open je die Portable FireFox en klaaaar
=), bedankt voor de hulp, maar het is niet via IE geregeld.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://portableapps.com/apps/internet/firefox_portable
heel goedquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:17 schreef Cyberzone het volgende:
[ afbeelding ]
Me computer doet het goed he?
hiihhiihquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:17 schreef Cyberzone het volgende:
[ afbeelding ]
Me computer doet het goed he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |