quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:55 schreef on_air het volgende:
[..]
Smoesjes. De man droomt het nog. Of wie is zij dan. Winkler Prins deel XIV?
Het is echt waar... Gerard wist niet (of kwam er niet op) dat As heard on Radio Soulwax van 2 Many DJs was en vervolgens wist Annemieke in de shoot out uit welk jaar Dookie kwam. De wereld stond even stil.quote:
Slash natuurlijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:53 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waar dacht jij aan dan? Ik denk namelijk altijd mee, maar weet nooit een te raden..
Da's niet des on_air'squote:Op dinsdag 25 november 2008 16:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb nog meer schokkend nieuws
Je bent in deze reeks al 9 keer een PI vergeten
Tja, hij heeft volgens mij ook een keer de finale gewonnen terwijl hij midden in Parijs stond, dus het zou geen excuus moeten zijn.quote:
idd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sander, mss kun je buiten de uitzending ff vragen hoe 't gisteren ging. De gemiddelde luisteraar heeft dat namelijk gisteren wèl gehoord.
Amazed.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is echt waar... Gerard wist niet (of kwam er niet op) dat As heard on Radio Soulwax van 2 Many DJs was en vervolgens wist Annemieke in de shoot out uit welk jaar Dookie kwam. De wereld stond even stil.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb nog meer schokkend nieuws
Je bent in deze reeks al 9 keer een PI vergeten
Large hadron collider? Wie zal het zeggen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:30 schreef on_air het volgende:
Hoe is het mogelijk... PI vergeten...
Door een edit? Wat is het excuus? Waar ging het mis?
te weinig lijfstraffen natuurlijk... duh...quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:30 schreef on_air het volgende:
Ask Piles, misschien kan 'ie de exacte posts aanwijzen waar het fout ging.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:30 schreef on_air het volgende:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:30 schreef on_air het volgende:
Liever Timurquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:04 schreef Vlindur het volgende:
Jaaaaa!!! DE COEN EN SANDER SHOW!!!
Ik ben blij!
Ik mis de dwang en de controle. De directe afstraffing.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:33 schreef HighLander het volgende:
[..]
te weinig lijfstraffen natuurlijk... duh...
Is een directe link naar de programmering in de OP trouwens een praktisch idee,
of ben ik dan te lui en moet ik maar zelf op de site gaan zoeken?
Diepgaand onderzoek vereist dit.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ask Piles, misschien kan 'ie de exacte posts aanwijzen waar het fout ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |