Vrijwel uitgeschakeld dus niet helemaal.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Je club 'steunen' als ze al vrijwel uitgeschakeld zijn, is er dan nog wel sprake van steunen?
Crane en een kaart? Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:49 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit van wel.
Het is dezelfde gast die z'n kaart voor Feyenoord - ajax verkocht omdat we van Kalmar hadden verloren.
Nee joh, probeer sangria, nog veul beter dan bierquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:38 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Vrijwel uitgeschakeld dus niet helemaal.
We komen niet voor het voetbal!
Vlieg morgen om half 1 dus kan nog een soort van uitslapen.Daarna 6 uurtjes doorbrengen op het vliegveld van Barcelona.Kan ik alvast proeven hoe het met het spaanse bier gesteld is
Is weer een combi toch?En nog om half 1 ook.Genoeg redenen om niet met de combi te gaan. Helaas is mijn netwerk zo goed dat ik daar kaarten voor kan krijgen. Eigenlijk heb ik helemaal geen netwerk als het gaat om losse kaartenquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:48 schreef Putdeksels het volgende:
Feyenoord.
Vitesse - Feyenoord ook uitverkocht trouwens, 1200 man.
Zijn nog wel kaarten via Vitesse te krijgen dacht ik...
Voor mij is Heteren een kwartiertje rijden, dus ik kan later uit m'n nest dan bij een thuiswedstrijd van Feyenoord.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Is weer een combi toch?En nog om half 1 ook.Genoeg redenen om niet met de combi te gaan. Helaas is mijn netwerk zo goed dat ik daar kaarten voor kan krijgen. Eigenlijk heb ik helemaal geen netwerk als het gaat om losse kaarten
Voor mij is Heteren ook maar een kwartiertje rijdenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:03 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Voor mij is Heteren een kwartiertje rijden, dus ik kan later uit m'n nest dan bij een thuiswedstrijd van Feyenoord.
whehe, mafkeesquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Je club 'steunen' als ze al vrijwel uitgeschakeld zijn, is er dan nog wel sprake van steunen?
En dan Landzaat en Fer rouleren op het middenveld.quote:------------------------------Darley-------------------------------
---------------------------------------------------------------------
Tiendalli----------Vlaar--------------Hofland-----------de Cler
-------------------El Ahmadi------van Bronckhorst------------
Wijnaldum----------------Tomasson----------------Biseswar
--------------------------------------------------------------------
----------------------------Makaay-------------------------------
Nee, maar heb jij Timmer de laatste tijd wel eens zien keepen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:53 schreef ruud_fr het volgende:
hebbie die Darley al eens zien keepen?
Ik heb hem wel gezien, maar niet zien keepenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, maar heb jij Timmer de laatste tijd wel eens zien keepen?
Wanker.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:28 schreef Luni het volgende:
Aan iedereen die naar Deportivo gaat veel plezier!
Kut werk hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |