Oh no he didn'tquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:37 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ben nu gewoon zeker van het is een bot of script
failquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:37 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ben nu gewoon zeker van het is een bot of script
Typtyfus, sorry. werkgever uiteraard.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Huh? Jij hebt een eigen bedrijfje en zegt dat vaarwel? Kun je beter je werknemer de laan uit sturen?
Aard van het beestje gok ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
check dat Ross zit mijn neukertje te versieren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Typtyfus, sorry. werkgever uiteraard.
[..]
Aard van het beestje gok ik![]()
Maar ik wil jou ook wel neuken ipv debbie hoor:9OMFGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
[..]
[..]
Maar jij mag er ook best wezen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dude.....
![]()
ga je ook the village people zingen vanavond?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
hij gaat over jou zingen..quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dude.....
![]()
ga je ook the village people zingen vanavond?
[..]
[..]
Maar jij mag er ook best wezen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
leave it to chuck to take the joke over the edgequote:
ronja uit laten zonder zelf onder uit te gaanquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat heb je maar net overleefd draakje?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hij gaat over jou zingen..
macho macho man
quote:
Iddquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
dat mongooltje achter de kassa..
eh meneer, dat is niet helemaal de bedoeling
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:43 schreef Rossdale het volgende:
BarraCupraCuda... lekkere kwabbernoot van me.
Ik ga vanavond patatje halen..heb bijna geen geld meer, maar patat zal ik eten!quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:50 schreef renedis het volgende:
back! ik heb net een lekker patatje op zeg!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:50 schreef renedis het volgende:
back! ik heb net een lekker patatje op zeg!
Sloeberquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond patatje halen..heb bijna geen geld meer, maar patat zal ik eten!
hahahaquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
moet je langs de burger king rijden, op hun nieuwste wopper zit ook patatquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je langs de burger king rijden, op hun nieuwste wopper zit ook patat
Dude het wordt tijd voor salarisquote:
Sparenquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude het wordt tijd voor salaris
apeldoorn woon je dusquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]neeeej dan moet ik helemaal naar arnhem..hier in apeldoorn hebben we geen burger king
Ik spaar minstens 200 euro in de maandquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Sparen
Mensen die net uitkomen elke maand
Ik alles wat ik elke maand over houquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik spaar minstens 200 euro in de maand
ja das minder dan jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]neeeej dan moet ik helemaal naar arnhem..hier in apeldoorn hebben we geen burger king
neej omgeving apeldoornquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
apeldoorn woon je dusmuhaha
ja lekker makkelijk he bij pappie en mammie wonen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik alles wat ik elke maand over hou
iddquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja lekker makkelijk he bij pappie en mammie wonen?
ik hou deze keer wel even mn mondquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
neej omgeving apeldoornik haal wel me boodschappen in apeldoorn
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik hou deze keer wel even mn mond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
Okeej haal je dan gelijk patat vanuit je werk? Dan kan ik rechtstreeks naar huis na de sollicitatiequote:Op dinsdag 25 november 2008 13:06 schreef Rossdale het volgende:
Patat vanavond, goed idee. Dan kan ik het boodschappen doen nog een dagje uitstellen, want op avondeten na heb ik alles nog wel in huis.
Korte lunch vandaag dus weer een wkartiertje eerder naar huis vanmiddag. Nog maar 3 uurtjes
joppiesaus FTW!quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Okeej haal je dan gelijk patat vanuit je werk? Dan kan ik rechtstreeks naar huis na de sollicitatie
Ik wil graag patatje speciaal ja.
Doe mij maar een berenklauw, patat pinda, frikandel speciaal en shoarma schotelquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Okeej haal je dan gelijk patat vanuit je werk? Dan kan ik rechtstreeks naar huis na de sollicitatie
Dat zou ik mooi alleen doen voor mijn eigen neukertjequote:Op dinsdag 25 november 2008 13:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat zou ik mooi alleen doen voor mijn eigen neukertje
Je hebt Barra toch om de loopjongen te spelen?
kannibaalquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Doe mij maar een berenklauw, patat pinda, frikandel speciaal en shoarma schotel
zeg heb je een week niet gegeten ofzo ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
sorryquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:16 schreef draculettetje het volgende:
door jullie heb ik nu zin in patat
krijg je geen eten thuisquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja wel maar heb gewoon hongerquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg heb je een week niet gegeten ofzo ?
Ik heb gewoon een keer honger jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:17 schreef Aho het volgende:
[..]
krijg je geen eten thuis![]()
shame on ur eeh ouders of.?
Je gaat me toch niet vertellen dat jij straks ook niet meer hoeft trug te komen?quote:
ha ha ja zou ik best kunnen voorstellen vandaagquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
sorrydan ga je ook naar hans z'n frietje aan het kanaal..die heeft de lekkerste patat!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ja zou ik best kunnen voorstellen vandaag
sorry wis niet dat je boos werdquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een keer honger ja
die haalde ik altijd bij de meerpaalquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
hij heeft ook lekkere raspatat
Jawel hoor, heb gewoon zo lang een vergadering gehadquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:18 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij straks ook niet meer hoeft trug te komen?
wij hebben hier "Eet Friet van Piet, vergeet het niet"quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
sorrydan ga je ook naar hans z'n frietje aan het kanaal..die heeft de lekkerste patat!
Voel me wel vrolijk hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat klinkt uhm ziet er niet vrolijk uit
Ad Patat!quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wij hebben hier "Eet Friet van Piet, vergeet het niet"althans das in vlaardingen , vlakbij waar ik ooit op school heb gezeten.
o ja ja ik ben daar volgens mij nog nooit geweest. Of in ieder geval nog nooit patat gehaald.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die haalde ik altijd bij de meerpaal
Haha ja zekerquote:
als ik op gildehof werkte was dat wel net zo handig!quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
o ja ja ik ben daar volgens mij nog nooit geweest. Of in ieder geval nog nooit patat gehaald.
Maar ik vind hans echt een aanrader en hij is niet duur
Ja dat lijkt me ook jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als ik op gildehof werkte was dat wel net zo handig!
Dat zijn echt serieus namen van dergelijke toko's die ik ben tegengekomenquote:
kees kroketquote:
Nel Frikandel..mijn moeder heet Nel..dat vindt ze vast niet grappigquote:
Ja zo heerlijk slechtquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zijn echt serieus namen van dergelijke toko's die ik ben tegengekomen![]()
www.sinterklaas.nlquote:
En die toko's stonden dan ook nog in Spanjequote:
dat wist ik ook al...quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
apeldoorn woon je dusmuhaha
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:32 schreef renedis het volgende:
[..]
dat wist ik ook al...
http://deborah-yugo.hyves.nl/
OWNEE zonder H toch?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:32 schreef renedis het volgende:
[..]
dat wist ik ook al...
http://deborah-yugo.hyves.nl/
OWNEE zonder H toch?
Spanjequote:Op dinsdag 25 november 2008 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En die toko's stonden dan ook nog in Spanje
Misschien is de ICT ook ontslagen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:34 schreef debbie_19 het volgende:
OMG nu ik weg moet kan ik ineens op hyves gewoon...zomaar
Neej die ken ik nie.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:33 schreef renedis het volgende:
[..]
hoe heet de eigenaar vna deze groeps hyves?
http://apeldoorn-foto.hyves.nl/
Heerlijke cultuurquote:
Ja ligt er aan naar welke spanje je gaatquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heerlijke cultuurLekker weer
Scheelt dat er maar 1 Spanje isquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:37 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja ligt er aan naar welke spanje je gaat
ja idd, daar hebben ze idd een leven. ik bedoel siesta, om 22.00 pas eten enzo. lijkt me heerlijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heerlijke cultuurLekker weer
Strand + Lekkere wijven =quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd, daar hebben ze idd een leven. ik bedoel siesta, om 22.00 pas eten enzo. lijkt me heerlijk
ja dat heb ik hier ook, ik woon 5 minuten van het strandquote:
Jahquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Scheelt dat er maar 1 Spanje is
Ik heb een spaans collega'tje die tegelijkertijd met mijn haar baan hier heeft opgezegd. Alleen had die genoeg vrije dagen over om nu al te zijn gestopt. Wel verrekte vervelend wat het is echt een ontzettendequote:
Die paar dagen zon in Nederland zorgt er niet echt voor dat je daarvan kan genieten he?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat heb ik hier ook, ik woon 5 minuten van het strand
Vroegah was alles beterquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb een spaans collega'tje die tegelijkertijd met mijn haar baan hier heeft opgezegd. Alleen had die genoeg vrije dagen over om nu al te zijn gestopt. Wel verrekte vervelend wat het is echt een ontzettendemeid van 25 waar ik hele dagen tegenover zat. Maargoed die is nu dus al weg
Verkapte vorm van; "Daar-wilde-ik-maar-wat-graag-overheen?"quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb een spaans collega'tje die tegelijkertijd met mijn haar baan hier heeft opgezegd. Alleen had die genoeg vrije dagen over om nu al te zijn gestopt. Wel verrekte vervelend wat het is echt een ontzettendemeid van 25 waar ik hele dagen tegenover zat. Maargoed die is nu dus al weg
Ik ben toch liever een vent, die af en toe hier en daar een vrouwtje verwentquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:40 schreef debbie_19 het volgende:
Was ik maar een vrouw, wist ik nooit wat ik wou.
Stond een uur eerder op smeerde plamuur op me kop
en dacht...wat moet ik aaaan, zou die heupslip nog gaaaan.
Dronk de hele dag rose en dan toch een flesje water mee
samen naar de wcccc.
Ik wil niet weten wat de dames samen op de wc doen na een halve fles rosequote:Op dinsdag 25 november 2008 13:40 schreef debbie_19 het volgende:
Was ik maar een vrouw, wist ik nooit wat ik wou.
Stond een uur eerder op smeerde plamuur op me kop
en dacht...wat moet ik aaaan, zou die heupslip nog gaaaan.
Dronk de hele dag rose en dan toch een flesje water mee
samen naar de wcccc.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ben toch liever een vent, die af en toe hier en daar een vrouwtje verwent
Weken lang niet wassen, en lekker naast de pot plassen
Dan weer die verlepte spijkerbroek gepakt, terwijl die al half van me kont afzakt
Hele dag bier zuipen en naar tieten kijken, ik kan dat uren doen zonder te bezwijken..
Niet eens verkapt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verkapte vorm van; "Daar-wilde-ik-maar-wat-graag-overheen?"
Netjesquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ben toch liever een vent, die af en toe hier en daar een vrouwtje verwent
Weken lang niet wassen, en lekker naast de pot plassen
Dan weer die verlepte spijkerbroek gepakt, terwijl die al half van me kont afzakt
Hele dag bier zuipen en naar tieten kijken, ik kan dat uren doen zonder te bezwijken..
Inderdaad miss dat Renedis een foto van haar kan vindenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
nou geloof me, je zal verbaast staan hoe snel mensen naar het strand gaan hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die paar dagen zon in Nederland zorgt er niet echt voor dat je daarvan kan genieten he?
Iew ja ik hoor het gadver..wat zielug ook! Ja ze voelen geen pijn zeggen ze, dat kan ook wel, maar toch..is toch zielug en smerig iew.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
gadverdamme volgens mij gaan ze wormen en insecten eten op radio3
luister jij ook debbie ?
Hoi Barra welkom terug,quote:
Meer een "Als-ik-vrijgezel-was-geweest-was-ik-daar-zeker-voor-gegaan" vorm.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi Barra welkom terug,
Hoe gaat het trouwens met je rug?
Nog steeds aan het oefenen met je vlinderkick
Of ben je toch maar weer terug gegaan naar spelen met je pik?
[..]
Hoi Barra welkom terug,
Inderdationquote:
ja idd super ranzig, ben blij dat ik het niet zie op tv ofzo.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Iew ja ik hoor het gadver..wat zielug ook! Ja ze voelen geen pijn zeggen ze, dat kan ook wel, maar toch..is toch zielug en smerig iew.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou geloof me, je zal verbaast staan hoe snel mensen naar het strand gaan hoor.
ikke niet hoor, ik kan niet tegen stil liggen enzo
whaha je bent op dreef zo te horenquote:
Het schijnt wel heul gezond te zijnquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd super ranzig, ben blij dat ik het niet zie op tv ofzo.
fear factor vond ik ook altijd super smerig. van die larven van 10cm op eten
[..]
Hoi Barra welkom terug,
zeggen zequote:Op dinsdag 25 november 2008 13:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Het schijnt wel heul gezond te zijn
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Het schijnt wel heul gezond te zijn
Sorry hoor zal niet meer rijmenquote:
Neeeuquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:54 schreef Aho het volgende:
[..]
zeggen ze..maar toch zou jij het eten?
Duurt dat zo lang..quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
fapfapfapfap
net ziek geweest weet je nog... eerst weer aansterken
aantrekken zegt ie danquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
fapfapfapfap
net ziek geweest weet je nog... eerst weer aantrekken
Succes hequote:Op dinsdag 25 november 2008 13:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neeeu
ik ga zo weg mensensolliciteren...fijne middag nog..jullie horen het wel
3kgquote:
succes hehquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neeeu
ik ga zo weg mensensolliciteren...fijne middag nog..jullie horen het wel
Begin je al een beetje op te knappen ? je bent aardig lang ziek zegquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:57 schreef Logician het volgende:
Jeeeuj ik kan weer gewoon lopen zonder door mijn knieen te zakken
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:00 schreef BrandX het volgende:
1e plaats Pheno: 5 punten
2e plaats GilaMonyet 3 punten
Voel me vandaag iets beter, is de eerste dag dat ik zonder knallende koppijn wakker word..quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Begin je al een beetje op te knappen ? je bent aardig lang ziek zeg
Waarvoor?quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:03 schreef Logician het volgende:
[..]
Voel me vandaag iets beter, is de eerste dag dat ik zonder knallende koppijn wakker word..
En ben wat minder zwak in mijn benen, ben serieus in 1wk 2kg afgevallen
Vandaag precies 1wk ziek
ik heb echt geen idee. stemmen heb ik zowieso een hekel aanquote:
Liep je eerst tegen mij te klagen dat je af wilde vallen en nu is't nog niet goedquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:03 schreef Logician het volgende:
[..]
Voel me vandaag iets beter, is de eerste dag dat ik zonder knallende koppijn wakker word..
En ben wat minder zwak in mijn benen, ben serieus in 1wk 2kg afgevallen
Vandaag precies 1wk ziek
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Liep je eerst tegen mij te klagen dat je af wilde vallen en nu is't nog niet goed![]()
Same herequote:Op dinsdag 25 november 2008 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee. stemmen heb ik zowieso een hekel aan
me tooquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]Niet zo mooi, hoop dat je je snel beter voelt
voor het sinterklaas rijmtopic. Een van jullie GRTDOJW-posters heeft er een over jullie gemaakt. Klik maar op de quotelinkquote:
Ah, ik sta er niet eens tussenquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[GC PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken...
Mwah een gedeelte hequote:Op dinsdag 25 november 2008 14:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
voor het sinterklaas rijmtopic. Een van jullie GRTDOJW-posters heeft er een over jullie gemaakt. Klik maar op de quotelink
En je punt isquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Anders kon wel heeeel boek schrijven
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mijn punt is dat ik niet zoveel skills heb en dat die dan te lang werd
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:18 schreef Logician het volgende:
[..]
me too
Werk belde net, oh je bent sinds vandaag weer ietsje beter?
Dus dan zien we je morgen??right
Mooi..quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]Lekker medelevend. Altijd gezellig die harde zakenmensen die je als nummertje zien
Yaayquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gekke aap heeft het niet eens gevraagd... ik ga ff op hem stemmen
Hahah, ja vond em eigenlijk wel grappigquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]Ik zie mijn eigen onbewuste dubbelzinnigheid nu pas.
Bellerophonquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Yaay![]()
Trouwens als ik door mag moet ik een nieuwe maken..
Dus als ik win komen de volgende mensen er in
Moozzie
WhiteLightning
Logician
Bellerophan
Any more?
[STEMTOPIC PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken...quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:32 schreef Rossdale het volgende:
Gila waar moet ik stemmen? Ik ben wat te lui om te zoeken
Als je mij er ook in zet wil ik best op je stemmen hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Yaay![]()
Moozzie
WhiteLightning
Logician
Bellerophan
Any more?
NIET JE BENT EEN OPRHAN!quote:
[STEMTOPIC PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken...quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je mij er ook in zet wil ik best op je stemmen hoor
Zeg alleen dan nog wel even waar we moeten stemmen!
Al het goed is mag je niet meer inzendenquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:37 schreef Sm0keZ het volgende:
Ehm, als we nu even wachten met stemmen dan kunnen we er 5 pp aan Gila geven. Nu maar 3 omdat er nog maar 2 mensen een gedicht hebben ingestuurd
Ja maar het is per onderdeel..quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:38 schreef Rossdale het volgende:
Wel een heel erg droevige opkomst dan
ik natuurlijk... een rijm zonder hosselaar is als een kut zonder peren!quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Yaay![]()
Moozzie
WhiteLightning
Logician
Bellerophan
Any more?
Denk eerder de zak van SInterklaasquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
volgens mij heeft gila gewonnen
wat krijg je nu een porsche?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Denk eerder de zak van SInterklaas
Als gekke aap wint, mag 'ie de Hummer van Danny een keertje aanrakenquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
volgens mij heeft gila gewonnen
wat krijg je nu een porsche?
ja had al iets ingedachte..quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:41 schreef Rossdale het volgende:
Ik ook? En ik ben nog maar zo'n newbie hier. Ik ben ontroerd!
Vet,quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Als gekke aap wint, mag 'ie de Hummer van Danny een keertje aanraken
Gheh Noobquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:41 schreef Rossdale het volgende:
Ik ook? En ik ben nog maar zo'n newbie hier. Ik ben ontroerd!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:45 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
ja had al iets ingedachte..
Rossdale onze verdwaalde GAM mod
Hij is de eerste die ons topic bezoekt zonder een slot
Af en toe komt die even buurten bij ons allemaal
Vertel die weer een tof game verhaal
Of wat die nu weer heeft moeten reviewen voor fok
Stiekem is hij gewoon onze persoonlijke GRTODJW-Gamer Doc.
Ondanks dat ik geen mod ben (al heb ik wel de rechten) vind ik hem tof Gilaquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:45 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
ja had al iets ingedachte..
Rossdale onze verdwaalde GAM mod
Hij is de eerste die ons topic bezoekt zonder een slot
Af en toe komt die even buurten bij ons allemaal
Vertel die weer een tof game verhaal
Of wat die nu weer heeft moeten reviewen voor fok
Stiekem is hij gewoon onze persoonlijke GRTODJW-Gamer Doc.
Shtt.. dat moet je ze niet vertellenquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ondanks dat ik geen mod ben (al heb ik wel de rechten) vind ik hem tof Gila
Maakt niet uitquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:51 schreef GilaMonyet het volgende:
Btw ROss,
Ik dacht dat je Avatar tommy was van GTA ofzo alleen dan beetje geel gesoept..
Maar uit nieuwsgierigheid ging even je fobo kijken.. ben jij het gewoon
lol dat dacht ik ook|!quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:51 schreef GilaMonyet het volgende:
Btw ROss,
Ik dacht dat je Avatar tommy was van GTA ofzo alleen dan beetje geel gesoept..
Maar uit nieuwsgierigheid ging even je fobo kijken.. ben jij het gewoon
Bellerophon of eigenlijk beter bekend als bellerquote:
Whehehequote:Op dinsdag 25 november 2008 14:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Bellerophon of eigenlijk beter bekend als beller
Niet omdat die vaak belt.. maar hijs wel een goede verhalen verteller
Vind hem eigenlijk niet zo lief met zijn PS3
Maar ik denk dat ik het voor deze keer door de vingers zie..
Graag speelt die een spelletje online met mede een GRTDOJWer
Liefs vrouwelijk, maar hij is geen player!
ja ja.. cadeau komt nog.. ook voor jou ross!
Maara ga niet alles verklappen
De foto met die rooie kat is de meest recente geloof ik. Maar ik heb op de meeste foto's een zonnebril op, welke bedoel je?quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:54 schreef Logician het volgende:
Ross hoe kort is jouw haar nu eig.??
Ik vind die foto met die zonnebril dat half lange super sexy
Noesquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:00 schreef Bellerophon het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende week bij RTL 4
Die avatar is gemaakt voor alle nieuwsposters van FOK!games. Komt bij elk nieuwtje een plaatje van de schrijver bij te staan. Alleen heb ik de mijne wat anders laten pimpen dan de rest.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Geniaal
[..]
Gelukkig, ben niet de enige met veel fantasie
Houden zo! Staat je supergoedquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De foto met die rooie kat is de meest recente geloof ik. Maar ik heb op de meeste foto's een zonnebril op, welke bedoel je?
Mijn haar is nu inderdaad semi-halflang. Het zal wat langer zijn dan toen wij nog met elkaar afspraken. Al is het nu weer net wat korter, want vorige week is mijn haar net geknipt en ik heb geen zin om meer dan 1 keer in de 2 maanden geknipt te worden.
quote:
wtfquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Er is trouwens iets met deze tak
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:05 schreef Logician het volgende:
[..]
Astuuuu/insert chocobrowniemetslagroom
Foto is gewoon verschoven, gezien de bosjes op de achtergrondquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
wtf
*edit* Hoax! Ander uiteinde van de tak en die mast linksonderin is weg!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
wtf
*edit* Hoax! Ander uiteinde van de tak en die mast linksonderin is weg!
*edit2* ok ik keek niet goed
lijst voor wat?quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:40 schreef GilaMonyet het volgende:
Dankjewel voor de votes..
Denk dat maar gewoon weer iedereen er in moet zetten haha (als ik win)
List so far:
Moozzie
WhiteLightning
Logician
Bellerophon
Smokez
Rossdale
Barra
wtfquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Er is trouwens iets met deze tak
[ afbeelding ]
Ik moest er wel om lachenquote:
Ja ik herken het wel..quote:
Katten heerschenquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja ik herken het wel..
Katten zien dingen die er helemaal niet zijn..
Of katten zien dingen die wij met het blote oog niet kunnen zien..
Maar waarschijnlijk heeft die ene kat gewoon zijn territorium daar gebouwd.. en komt die kat dat ff besmeuren met zijn geur
Is ook wel logischquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zou wel willen maar hier komt er geen kat in huis
kan toch ook als leuk speelkameraadje voor ronja zijn?quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is ook wel logischBij ons huppelt er wel 1 vrolijk door het huis
Wat heeft die danquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan toch ook als leuk speelkameraadje voor ronja zijn?
maar meneer hier zegt allergisch te zijn voor katten alleen ik wil hem gewoon niet geloven
Ja dat kan zekerquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan toch ook als leuk speelkameraadje voor ronja zijn?
maar meneer hier zegt allergisch te zijn voor katten alleen ik wil hem gewoon niet geloven
Waarschijnlijk een kattenallergie?quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat heeft die dan
(Wat voor klachten)
ik schoot nu echt in de lachquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een kattenallergie?
weet ik het ik heb geen kat in huisquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat heeft die dan
(Wat voor klachten)
Ja.. maar mijn vriendin beweerde dat ook te hebben.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een kattenallergie?
Hahah die lijkt te goed.. heeft zelfs die scheidingquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Moet je zo'n kat aan een Joods gezin cadeau doen
[ afbeelding ]
Einz!223!!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Moet je zo'n kat aan een Joods gezin cadeau doen
[ afbeelding ]
ik geloof meer dat als ie gekrabt is het daar ook helemaal gaat opzettenquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:36 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja.. maar mijn vriendin beweerde dat ook te hebben.
Dus waren we keer naar de docto vroeg ze dat dus.
Blijkt dat dat niet kan (teminste niet meer klachten / jeuk)
Want ze had het niet bij honden wel bij katten.
Zat allemaal tussen haar oren, want we hebben nu gewoon een kat enzo
Ja.. maar das Tetanus enzo..quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik geloof meer dat als ie gekrabt is het daar ook helemaal gaat opzetten
ik geloof nog meer dat meneer gewoon geen kat in huis wil
gelukkig hebben we ronja (en bobbie niet te vergeten)
daarom zeg ik ookquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:41 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja.. maar das Tetanus enzo..
Moet je gewoon die wond schoon maken klaar
Als die nou rode ogen kreeg en dat ging jeuken alá maar daar heb je pillen voor haha
Das waar..quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook
ik denk meer dat het is dat ie gewoon geen kat wil
wtf?!quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:44 schreef draculettetje het volgende:
deze is trouwens nog van gister
[ afbeelding]afbeelding ]
Godsammequote:Op dinsdag 25 november 2008 15:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze noemen het ook gewoon 'Kitlers'
ondanks dat het nu begint weg te smelten ligt er hier nog steeds sneeuwquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:45 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
wtf?!
Gister geen sneeuw gezien hier.. bah wil ook sneeuw..
Enige sneeuw die we hier nu hebben is in snowworld!
Ah, wel mooi gezicht!quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ondanks dat het nu begint weg te smelten ligt er hier nog steeds sneeuw
wat dus ook behoorlijk aangevroren is en ik daarom steeds maar net niet uitglijd als ik ronja was uit laten
als het niet glad is vind ik sneeuw ook leuk!quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ah, wel mooi gezicht!
Hier is gewoon weer allemaal goed te zien..
Gewoon een normale koude dag
Later Bellerquote:
ik zit te wachten op nummer 300quote:
Ik kick um wel ff trap jij um volquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zit te wachten op nummer 300
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |