Mjah wel een vage kledingstijl enzo, maar ze is opzich wel sweety.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:01 schreef Principessa het volgende:
Ik vind haar een beetje viezig..
gaat erover hoe de meeste mensen tegen immigranten aankijkt als ik het goed begrepen heb.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:02 schreef Gianthuust het volgende:
--
Ik kan ook echt helemaal niets van die text maken. :'![]()
![]()
bijna alles wat ik van diplo heb geluisterd isquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:33 schreef Sapstengel het volgende:
Alle haters moeten even M.I.A. & Diplo - Piracy Funds Terrorism luisteren. Een van de beste mixtapes ooit.
Met o.a.
Nee, het is dat morsige haar..quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah wel een vage kledingstijl enzo, maar ze is opzich wel sweety.
is dat dat stukje van The Cure?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Niemand die de sample herkent van Swagger Like Us van T.I. en Kanye enzo?
The Cure? Ik bedoel dat 'no one on the corner has swagger like us', dat is gesampled en het refrein geworden van http://nl.youtube.com/watch?v=Zhl8tYsRyNkpquote:
Zo heb ik het inderdaad ook begrepen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:14 schreef RSie het volgende:
gaat erover hoe de meeste mensen tegen immigranten aankijkt als ik het goed begrepen heb.
eigenlijk dus een soort bespotten van hokjesgeestmentaliteit door jezelf voor te doen alsof het echt zo is met een licht sarcastische ondertoon.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:21 schreef Gianthuust het volgende:
MIA zou eens op www.watbenjedan.nl moeten kijken.
Jep, en over 2 maanden wordt Bucky done gun uitgebracht.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat de neuk, komt dit nummer nu pas op de radio?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En dan? Ik zie niets hoor
Ik denk dat je www.watbenjedan.com bedoelt. Klok. Klepel.
RIMMER!!!quote:
Straight to hell van The Clash zit er ook in.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Niemand die de sample herkent van Swagger Like Us van T.I. en Kanye enzo?
Nu is het niet meer cool?quote:
Hmm hmm, en straks wel te zien zijn in Cribs met een yoyoyo Escalade met 30'' velgen (''gotta 'ave 'm'')quote:gaat erover hoe de meeste mensen tegen immigranten aankijkt als ik het goed begrepen heb.
eigenlijk dus een soort bespotten van hokjesgeestmentaliteit door jezelf voor te doen alsof het echt zo is met een licht sarcastische ondertoon.
Dat betwijfel ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:16 schreef Beverpa het volgende:
[..]
Hmm hmm, en straks wel te zien zijn in Cribs met een yoyoyo Escalade met 30'' velgen (''gotta 'ave 'm'')
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:43 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan Mika...
2370 resultaten op google voor deze versie van de escalade , das voor mij genoeg hoorquote:(yoyoyo Escalade![]()
)
Nee, Rumpshaker was _wel_ koel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:34 schreef RSie het volgende:
Niemand overigens nog de vergelijking getrokken met Rumpshaker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |