quote:Op maandag 4 mei 2009 16:22 schreef Elounda het volgende:
Waar ik zo moe van wordt is dat uitlopen van X-factor elke week.
En maar volhouden dat de Pfaffs om 23.00 uur beginnen, nou niet dus, meestal pas rond half twaalf.
Afgelopen vrijdag kwam eerst rustig het nieuws om 23.30 uur en dáárna pas de Pfaffs. Dit keer niet uitgekeken want ik viel echt om van de slaap. Balen jullie hier nou niet van?
Ja ik vind het belachelijk. X-factor rekt het veel te lang waardoor de Pfaffs op een onmogelijk tijdstip wordt uitgezonden. En dan vallen straks natuurlijk de kijkcijfers tegen en dan is hetquote:Op maandag 4 mei 2009 16:22 schreef Elounda het volgende:
Waar ik zo moe van wordt is dat uitlopen van X-factor elke week.
En maar volhouden dat de Pfaffs om 23.00 uur beginnen, nou niet dus, meestal pas rond half twaalf.
Afgelopen vrijdag kwam eerst rustig het nieuws om 23.30 uur en dáárna pas de Pfaffs. Dit keer niet uitgekeken want ik viel echt om van de slaap. Balen jullie hier nou niet van?
wie vind je arrogant geworden dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:45 schreef El_Che het volgende:
Ik neem het gewoon opOndanks het feit dat sommige Pfaffjes wel erg arrogant worden, blijft het een leuke serie
Zij hebben een typische "ik kan niet met en niet zonder je" relatie!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:00 schreef El_Che het volgende:
Ja, Debby en Nicholas vind ik een beetje een verhaal apart. Die zijn niet écht veranderd. Het valt me wel op dat hun relatie nogal door een dalletje lijkt te gaan
Ik zie vooral dat ze niet "met" elkaar kunnenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zij hebben een typische "ik kan niet met en niet zonder je" relatie!
Ik heb bij hen eigenlijk nooit een "topje" gezien in hun relatiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:00 schreef El_Che het volgende:
Ja, Debby en Nicholas vind ik een beetje een verhaal apart. Die zijn niet écht veranderd. Het valt me wel op dat hun relatie nogal door een dalletje lijkt te gaan
Ja die heb ik dus gemist..quote:Op maandag 4 mei 2009 17:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heb je dan de blote billen van nicolas gemist?!
Oke, ik wist namelijk niet zeker of het altijd zo is geweestquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:26 schreef peterfan het volgende:
[..]
Ik heb bij hen eigenlijk nooit een "topje" gezien in hun relatie
Hoi!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:31 schreef GardenOfBlackRoses het volgende:
Hoihoi,
Ik ben nieuw hier en heb even een vraagje over de Pfaffs.
Weten jullie waar je seizoen 7 (en misschien ook 8) kan downloaden?
Ik kan het namelijk nergens vinden..
Yeps, na het journaal kwam het nog.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:29 schreef peterfan het volgende:
Werd het vrijdag uitgezonden eigenlijk? Dan heb ik het gemist..
Ja het kwam zo midden in de nacht ongeveer.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yeps, na het journaal kwam het nog.
Debby is gewoon verkouden en daarom dus hees volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |