mogguh Draakjequote:Op dinsdag 25 november 2008 07:30 schreef draculettetje het volgende:
hoi
moet ook gebeuren hequote:Op dinsdag 25 november 2008 07:47 schreef GilaMonyet het volgende:
Anyways, ik ben even douchen enzo ik spreek jullie straks![]()
dat wordt wachten op m`n collegaquote:A16 12 km
Breda richting Rotterdam tussen Breda-Noord en de Moerdijkbrug 12 km
A16 9 km
Breda richting Rotterdam tussen Hendrik-Ido-Ambacht en de Van Brienenoordbrug 9 km
A17 6 km
Roosendaal richting Dordrecht tussen Zevenbergen en knp. Klaverpolder 6 km, Vertraging tot 33 minuten
ja gaat weerl lekker op de nederlandse wegenquote:Op dinsdag 25 november 2008 07:52 schreef crazy987 het volgende:
even de files bekeken
[..]
dat wordt wachten op m`n collegakomt vanaf vlissingen over de A17
achteraan sluiten maarquote:A16 12 km
Breda richting Rotterdam tussen Breda-Noord en de Moerdijkbrug 12 km
A16 12 km
Breda richting Rotterdam tussen Dordrecht-Centrum en de Van Brienenoordbrug 12 km
A27 20 km
Almere richting Gorinchem tussen Almere-Hout en Utrecht-Noord 20 km
A7 16 km
Hoorn richting Zaandam tussen afrit Avenhorn en knp. Zaandam 16 km, Vertraging tot 41 minuten, Filelengte neemt toe
nergens las vanquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh, jezus wat een drukte op de weg zeg
maar je bent er!quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh, jezus wat een drukte op de weg zeg
Ik moet een klein stukje langs knp. Hoevelaken... altijd gezellig daarquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:08 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nergens las van![]()
was binnen 20 minuutjes op men werk
Dat is zoquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar je bent er!
goede morgen
ik pak gewoon lekker de busquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik moet een klein stukje langs knp. Hoevelaken... altijd gezellig daar
5 min is 3x niks voor de nsquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:13 schreef Aho het volgende:
zo trein had vertraging..maar 5 minuten>_<..wilde een excuus..en het was superglad..hebben niet gehoord van strooien..levensgevaarlijk zeg ik je T.T
buongiorno btw
uit vogel zequote:Op dinsdag 25 november 2008 08:13 schreef crazy987 het volgende:
en dr heeft weer een backup niet gedraait, ben even uitvogelen waarom
Alles goed??quote:
Ja, ik ga met de bus als mijn leaseauto voor de deur staatquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja, ik ga met de bus als mijn leaseauto voor de deur staat![]()
tuurlijk doe je dat kost je ook geen bezinequote:Op dinsdag 25 november 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja, ik ga met de bus als mijn leaseauto voor de deur staat![]()
308quote:
Ow jah want dat is natuurlijk goed voor het milieu enzo...quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:19 schreef Aho het volgende:
[..]
tuurlijk doe je dat kost je ook geen bezinejajaj wordt vergoed door je baas
![]()
wat had je dan gekozen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
308![]()
Heb die helaasch niet zelf kunnen kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
lekker boeie, alsof het nu nog wat uitmaakt als iedereen in 1x stopt met auto rijdenquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ow jah want dat is natuurlijk goed voor het milieu enzo...
ja neem een hybridequote:Op dinsdag 25 november 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ow jah want dat is natuurlijk goed voor het milieu enzo...
ik wilde ook wel ziek zijn, lekker thuis zitten voor de kachel..uitslapen..heerlijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
naast de koppijn, keelpijn en warm koud gevoel best wel
Komt door het weer natuurlijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
naast de koppijn, keelpijn en warm koud gevoel best wel
hybridequote:Op dinsdag 25 november 2008 08:22 schreef Aho het volgende:
[..]
ja neem een hybride![]()
oke dat ook niet maakt tich nks uit
quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat had je dan gekozen?Niks ik mocht die type auto nog niet uitkiezen, moet me nu maar is gaan kijken voor mijn eigen auto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Heulemaal niksquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lekker boeie, alsof het nu nog wat uitmaakt als iedereen in 1x stopt met auto rijden
en vind je dat goed of slecht ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:23 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgenhier vanaf mijn bijna ex werkplek
Ik ben vrijdag naar huis gegaan en gister niet gewerkt, volgens mij weten mijn collega's nog niet eens dat ik wegga
Scheelt wel heerlijk met de bijtelling, dat dan weer welquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hybride![]()
"kijk eens, ik heb een auto die half op elektriciteit loopt"
als iedereen hybride gaat rijden, koop ik een amerikaan die onmeunig slurpt
ja dat wel, maar toch...quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Scheelt wel heerlijk met de bijtelling, dat dan weer wel
Weet ik veul..ik zeg gewoon niksquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en vind je dat goed of slecht ?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hybride![]()
"kijk eens, ik heb een auto die half op elektriciteit loopt"
als iedereen hybride gaat rijden, koop ik een amerikaan die onmeunig slurpt
zoveel zuiniger is het niet hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Scheelt wel heerlijk met de bijtelling, dat dan weer wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
ja, stationairquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:25 schreef Aho het volgende:
[..]
![]()
oeh een real american muscle car..![]()
1 op 1 rijden die dingen
quote:
Persoonlijke keuze hequote:
ja, dat kan ik snappen..mijn contract loopt ook af in januari en wordt ook niet verlengd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Weet ik veul..ik zeg gewoon niksnee zo langzaam komen ze er wel achter denk ik
Neej ik weet het niet...het is wel raar om nu hier zo te zitten terwijl ik weet dat ik weg moet
Jij bent toch...stage?quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, dat kan ik snappen..mijn contract loopt ook af in januari en wordt ook niet verlengd.
wij zijn de 500 al gepasseerd hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:27 schreef crazy987 het volgende:
Meldingen: 90
Totale lengte: 494 km
we naderen de 500
quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zoveel zuiniger is het niet hoor.
de pa van een klasgenoot van mij heeft een lexus hybride, maar ding loopt ook gewoon nog 1 op 10 ofzo.Dude dat ding heeft een cataloguswaarde van meer dan 45000 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je het gek dat het dan vrij weinig scheelt
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
jaquote:
Mogguh Fubarquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
moguh dracu hub snel je bed weer in.
en dat maar hopen dat je je snel weer beter voeld.
niemands contract wordt verlengdquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, dat kan ik snappen..mijn contract loopt ook af in januari en wordt ook niet verlengd.
denk het wel en zaterdag zo stom geweest om zonder jas naar buiten te gaanquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Komt door het weer natuurlijk
ik loop nu stagequote:Op dinsdag 25 november 2008 08:29 schreef Aho het volgende:
[..]
niemands contract wordt verlengd![]()
btw wat doe je en wat ga je doen? beetje rondrijden in die muscle car die je niet kan betalen
quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:29 schreef Aho het volgende:
[..]
niemands contract wordt verlengd![]()
btw wat doe je en wat ga je doen? beetje rondrijden in die muscle car die je niet kan betalen
ik vind er anders niks aanquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik wilde ook wel ziek zijn, lekker thuis zitten voor de kachel..uitslapen..heerlijk
Niet zo verstandig natuurlijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
denk het wel en zaterdag zo stom geweest om zonder jas naar buiten te gaan
maar ja ik koos even snel voor ronja zeg maar
Bedankt in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja![]()
ik dacht, ik doe even sympathiek
ja, maar ik ben echt toe aan vakantie...ofwel, gewoon een paar dagen dat mijn wekker niet gaatquote:
quote:
heb je met de kerst niet ergens vrij ofzo? Ik zou eigenlijk twee weken vrij hebben...nu heb ik misschen wel langerquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, maar ik ben echt toe aan vakantie...ofwel, gewoon een paar dagen dat mijn wekker niet gaat![]()
mijn wekker gaat gewoon elke dag
goede morgen!quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:23 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgenhier vanaf mijn bijna ex werkplek
Ik ben vrijdag naar huis gegaan en gister niet gewerkt, volgens mij weten mijn collega's nog niet eens dat ik wegga
ik heb met de kerst de 22e vrij en 31 december, meer niet.. op de feestdagen zelf na natuurlijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
heb je met de kerst niet ergens vrij ofzo? Ik zou eigenlijk twee weken vrij hebben...nu heb ik misschen wel langer
ik ben nog in mn bedquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
moguh dracu hub snel je bed weer in.
en dat maar hopen dat je je snel weer beter voeld.
Das wel wat sneu. Ja ik had eerder ook niet anders hoor. Ook alleen maar de feestdagen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb met de kerst de 22e vrij en 31 december, meer niet.. op de feestdagen zelf na natuurlijk
fiatquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik loop nu stage
en mijn fiat heeft ook muscles
althans, dat zou je denken als je hem zou horen
nee maar dan moeten ze ook niet zomaar met een andere hond die ze nog niet kent binnen komenquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet zo verstandig natuurlijk
quote:
ja het is een dramaquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:34 schreef Aho het volgende:
[..]
fiatnee grapje kan je wel lkkr mee doortrappen
@Deb nee ik ben nie de lul valt me alleen op als ik de post voorbij zie vliegen af en toe
zaterdag heb ik een weekje vakantiequote:Op dinsdag 25 november 2008 08:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, maar ik ben echt toe aan vakantie...ofwel, gewoon een paar dagen dat mijn wekker niet gaat![]()
mijn wekker gaat gewoon elke dag
En dat op de vroege ochtendquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das wel wat sneu. Ja ik had eerder ook niet anders hoor. Ook alleen maar de feestdagen.
Maar nu had ik dat dus niet meer, maar straks waarschijnlijk weer welOMG i'm confused
Meldingen: 93quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wij zijn de 500 al gepasseerd hoor![]()
we zitten al op 527
Mogguh WLquote:
Ja alles goed manquote:
lol, denk je dat jij confused bent, jij hebt het getypt, jij hoort er nog iets van te snappen..quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das wel wat sneu. Ja ik had eerder ook niet anders hoor. Ook alleen maar de feestdagen.
Maar nu had ik dat dus niet meer, maar straks waarschijnlijk weer welOMG i'm confused
tsja dan hou je idd nie zoveel meer over..waar loop je eigenlijk stage voor?quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, denk je dat jij confused bent, jij hebt het getypt, jij hoort er nog iets van te snappen..![]()
maar het verneukte van mijn stage is, ik heb maar een aantal dagen dat ik afwezig mag zijn (van school)
ik heb maar 10 dagen vrij zeg maar.. maar als ik ziek ben, telt dit ook mee, en aangezien ik al 2x crematie heb gehad, paar dagen ziek ben geweest, 1x vrije dag aangevraagt, 2x 's middags weg voor open dag hbo, zit ik al wel zo aan dat limiet.
Het mooie is wel, omdat ik voor mijn zomervakantie 2 weken "proef" stage heb gelopen loopt mijn contract van 16 mei tot en met ergens in januari..maar goed..7 weken vakantie ertussen, maar die kreeg ik gewoon doorbetaald
Dat is wel lekker natuurlijk!quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, denk je dat jij confused bent, jij hebt het getypt, jij hoort er nog iets van te snappen..![]()
maar het verneukte van mijn stage is, ik heb maar een aantal dagen dat ik afwezig mag zijn (van school)
ik heb maar 10 dagen vrij zeg maar.. maar als ik ziek ben, telt dit ook mee, en aangezien ik al 2x crematie heb gehad, paar dagen ziek ben geweest, 1x vrije dag aangevraagt, 2x 's middags weg voor open dag hbo, zit ik al wel zo aan dat limiet.
Het mooie is wel, omdat ik voor mijn zomervakantie 2 weken "proef" stage heb gelopen loopt mijn contract van 16 mei tot en met ergens in januari..maar goed..7 weken vakantie ertussen, maar die kreeg ik gewoon doorbetaald
mijn diplomaquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:42 schreef Aho het volgende:
[..]
tsja dan hou je idd nie zoveel meer over..waar loop je eigenlijk stage voor?
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mijn diploma
wat een bijdehandte kutopmerking weer
Sommige stagelopers krijgen nietsssssquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die aalmoes wat ik hier krijg..heb ik 2x van kunnen tanken
dat zijn geen slimme mensenquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sommige stagelopers krijgen nietsssss
Ligt niet altijd aan de mensen natuurlijkquote:
dat komt bijna niet meer voorquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sommige stagelopers krijgen nietsssss
quote:
weet ik, maar tegenwoordig krijgt bijna iedereen wel betaald voor stage lopenquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ligt niet altijd aan de mensen natuurlijk
Klopt maar het gebeurt nog steeds. Werkgever is niet verplicht je iets te betalen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:47 schreef Aho het volgende:
[..]
weet ik, maar tegenwoordig krijgt bijna iedereen wel betaald voor stage lopen
Hangt natuurlijk volledig van de sector af waar je zit.quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:47 schreef Aho het volgende:
[..]
weet ik, maar tegenwoordig krijgt bijna iedereen wel betaald voor stage lopen
Ja maar soms hebben stagelopers geen keus aangezien ze stage MOETEN lopen om hun opleiding te kunnen afronden en als de andere bedrijven al stagelopers hebben aangenomen....tja.quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:50 schreef Aho het volgende:
Laat ik het dan zo zeggen, werkgever is niet verplicht je te betalen, maar veel stagelopers nemen ook geen genoegen met het niet worden betaald=P
Hypothese, je hebt de beste stage ooit gevonden, maar je krijgt geen vergoeding. Is dat voor jou een overweging om daar niet stage te gaan lopen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:50 schreef Aho het volgende:
Je hebt gelijk maar:
Laat ik het dan zo zeggen, werkgever is niet verplicht je te betalen, maar veel stagelopers nemen ook geen genoegen met het niet worden betaald=P
Preciesquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:50 schreef Aho het volgende:
Je hebt gelijk maar:
hmm..das een goedequote:Op dinsdag 25 november 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hypothese, je hebt de beste stage ooit gevonden, maar je krijgt geen vergoeding. Is dat voor jou een overweging om daar niet stage te gaan lopen?
ja je kan het idd uitdrukken in waarde en zogenaamd werkplezierquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hypothese, je hebt de beste stage ooit gevonden, maar je krijgt geen vergoeding. Is dat voor jou een overweging om daar niet stage te gaan lopen?
als je verwacht betaald te worden ben je een hoerquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Precies![]()
ik had ook niet voor deze stageplek gekozen als ik niets zou krijgen
ik werk voor mijn geld ja, dat ik het ook nog leuk vind maakt me toch geen hoerquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je verwacht betaald te worden ben je een hoer
Hij is gewoon een hoerquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je verwacht betaald te worden ben je een hoer
Is natuurlijk gelul. dat je er geld voor mag ontvangen is leuk, en ook nog eens mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:54 schreef Aho het volgende:
[..]
ja je kan het idd uitdrukken in waarde en zogenaamd werkplezier![]()
maar toch geld is gewoon lekker
quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik werk voor mijn geld ja, dat ik het ook nog leuk vind maakt me toch geen hoer
oh nee wacht
Mad is een hoerquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
leest half mee dus niet te moeilijk maken aub
quote:
dat is ook waar. Ik zeg ook niet dat je ongelijk hebt. Maar waarom zou je een jaar lang ergens gaan werken als je daar ongelukkig van wordt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is natuurlijk gelul. dat je er geld voor mag ontvangen is leuk, en ook nog eens mooi meegenomen.
Maar als jij een jaar lang veel betaald krijgt, maar wel diep ongelukkig bent met het werk wat je doet. Dan neem jij op den duur genoegen met minder, maar wel met leuker werk
Omdat je misschien dat niet kon voorzien? Wet van Murphy e.d.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:00 schreef Aho het volgende:
[..]
dat is ook waar. Ik zeg ook niet dat je ongelijk hebt. Maar waarom zou je een jaar lang ergens gaan werken als je daar ongelukkig van wordt.
En ja als het ergens leuker is en minder betaald krijgt gaan de meeste mensen ervoor.
Ik geef alleen als mijn punt dat als je ergens werkt/ stage loopt je er ook een vergoeding krijgt
je bent verwend! in mijn tijd, ja vroegah! mochten we geen vergoeding aannemen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:00 schreef Aho het volgende:
[..]
dat is ook waar. Ik zeg ook niet dat je ongelijk hebt. Maar waarom zou je een jaar lang ergens gaan werken als je daar ongelukkig van wordt.
En ja als het ergens leuker is en minder betaald krijgt gaan de meeste mensen ervoor.
Ik geef alleen als mijn punt dat als je ergens werkt/ stage loopt je er ook een vergoeding krijgt
Laten we het even over werk hebben jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:00 schreef Aho het volgende:
[..]
edit maar goed. einde discussie dit loopt alleen maar uit op iets ongezelligs![]()
Duidelijkheid verkrijgen is altijd fijn hequote:
Toen moest je gewoon de koffiejuffrouw vol blaffen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent verwend! in mijn tijd, ja vroegah! mochten we geen vergoeding aannemen.
kloptquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus het bedrijf betaalde toen de school ipv jouquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Nou als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Toen moest je gewoon de koffiejuffrouw vol blaffen?
goh, wat gekquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:05 schreef debbie_19 het volgende:
Ik heb geen motivatie meer om ook maar wat te doen..echt NIKS NADA NOPPES meer
Koffiejuffrouw: WL, wil je er ook iets door?quote:
Flodderquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Koffiejuffrouw: WL, wil je er ook iets door?
WL: Nee ik heb mijn eigen kwarkbuks bij me, hier pak aan!!einz!21
Koffiejuffrouw: Ow buurman... wat doet u nu:
geheh zo flauwquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
quote:
Bzzztquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dude ik meen het...hoe kom ik die 4 weken nog door?
Whehehequote:
Haha pak aan, schavuiten!quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:11 schreef debbie_19 het volgende:
en ik ga lekker ook op msndat zal ze leren
quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
nu nog downloadenerbijquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:11 schreef debbie_19 het volgende:
en ik ga lekker ook op msndat zal ze leren
Wat een scene was datquote:
quote:
Wel goed hoor..ben er alweer redelijk overheen.quote:
Haha..quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]volgens mij zou het ze op dit moment nog geen ruk interesseren ook
de 1e flodder film was gewoon geniaalquote:
Nou dan moet je het dus helemaal gaan doenquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]volgens mij zou het ze op dit moment nog geen ruk interesseren ook
Goedzoquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wel goed hoor..ben er alweer redelijk overheen.
Heb wel een gesprek bij een ander bedrijfje vanmiddag
Zekerquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de 1e flodder film was gewoon geniaal
gewoon de goatse.cx site bezoekenquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou dan moet je het dus helemaal gaan doen![]()
En natuurlijk fullscreen pron![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou dan moet je het dus helemaal gaan doen![]()
En natuurlijk fullscreen pron![]()
Ja weet niet of dat wat wordt hoor..quote:
Maakt niet uit, niet iedereen is perfectquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon de goatse.cx site bezoeken
quote:
hoooooiquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goedemorgen dames en heren....
HIERRRRR BEN IK WEEEEER!
omfg dat is vreselijkquote:
Uiteraard niet..ik ben nog maagd ook nogquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee en je hebt ook nooit met jezelf gespeeld
Ach, beter dan niets tochquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja weet niet of dat wat wordt hoor..is bij een kennisje heb er niet veel
vertrouwen in, maar goed, het begin is er en kijken kan altijd
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee en je hebt ook nooit met jezelf gespeeld
Barra, me bindingen andere kleurquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goedemorgen dames en heren....
HIERRRRR BEN IK WEEEEER!
Net zoals tubgirlquote:
ah oké , ik ben vissenquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uiteraard niet..ik ben nog maagd ook nog
Nou ja..als ik het niks vind pak ik het toch niet aanquote:
Jaaa..nou ja...ik ben aanwezig..zei net al..nu is mijn motivatie om ook nog maar iets te doen echt 0,0quote:
Ja das waar!quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ja..als ik het niks vind pak ik het toch niet aanik ga nu ff rustig om me heen
kijken en ga niet zoals afgelopen x gelijk het eerst het beste aannemen waardoor ik
dus hier ben gekomen.
Klopt daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja das waar!
Maar bedoelde meer van beter dan geen sollicitatie!
Ik denk dan altijd zo'n geluid erbij. Pffffrrrrrtquote:
debbie is al bijna jarig en dan word ze al 26quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uiteraard niet..ik ben nog maagd ook nog
Mijn motivatie is ook niet zo hoog atm..quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jaaa..nou ja...ik ben aanwezig..zei net al..nu is mijn motivatie om ook nog maar iets te doen echt 0,0
Bijna 30, om het even positief te brengenquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
debbie is al bijna jarig en dan word ze al 26
ja dat wordt trakterenquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
debbie is al bijna jarig en dan word ze al 26
Barra wat negeer je me dan..quote:
netjes gila!!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Barra, me bindingen andere kleur
[ afbeelding ]
ik zou niet druven....quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Barra wat negeer je me dan..
Ik dit moeite gedaan om me bindingen te zoeken (die er beetje op lijken)
Ga je ze negeren
Ah.. dacht al wat doe je negeren..quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
netjes gila!!!ziet er goed uit man!
leuke plank en leuke bindingen!
quanta costa?
ga je ze nu dit seisoen nog gebruiken|?
Sterker nog, bijna in de overgangquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bijna 30, om het even positief te brengen
Anders sterf jij ff een pijlijke doodquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bijna 30, om het even positief te brengen
En jij mag ook stervenquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Sterker nog, bijna in de overgang
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Sterker nog, bijna in de overgang
dat is vlot gila!quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mijn motivatie is ook niet zo hoog atm..
Moet iemand in werken en ik ben over 4 dagen weg hier
Owja... Board + Bindingen + Schoen = ¤450quote:
ok, wanneer ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:31 schreef debbie_19 het volgende:pest me niet
Pffff ik ben het zat....let's party
AM I DOIN IT RIGHT?quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Anders sterf jij ff een pijlijke dood![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ah.. dacht al wat doe je negeren..
Ik ga in februari op wintersport.. ik heb er zin in!
Dit weekend ff board ''testen'' hier in snowworld
wuv u2quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Anders sterf jij ff een pijlijke dood![]()
Hehe, ik begin in Januari..quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is vlot gila!
wanneer begin je weer met school?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
AM I DOIN IT RIGHT?
[ afbeelding ]
Er zat geen gevoel meer in je klavots?quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Zo...ruim een uur gedaan over een stuk wat ik normaal in 15-20 min kan doen
Gekke aap zei negerquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ah.. dacht al wat doe je negeren..
Ik ga in februari op wintersport.. ik heb er zin in!
Dit weekend ff board ''testen'' hier in snowworld
Ja het is niet echt geboekt..quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
relaxed! geboekt en al?
ik ga 4 dec een dagje naar bottdrop!
en als het mee zit hetzelfde weekend een nacht in winterberg en in feb natuurlijk een weekje oostenrijk
Damnquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Er zat geen gevoel meer in je klavots?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:36 schreef Sgele het volgende:
Mogguh p00p
Beller!!![]()
![]()
Barra!![]()
Debs![]()
Gila![]()
WL![]()
![]()
Godsamme...degene die ik vergeet..ook hoi
Mogguhquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:36 schreef Sgele het volgende:
Mogguh p00p
Beller!!![]()
![]()
Barra!![]()
Debs![]()
Gila![]()
WL![]()
![]()
Doos met stront zei gekke aapquote:
Rijtje aangepastquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Ik wil gvd ook in dat rijtje
Hoi Sgelequote:Op dinsdag 25 november 2008 09:36 schreef Sgele het volgende:
Mogguh p00p
Beller!!![]()
![]()
Barra!![]()
Debs![]()
Gila![]()
WL![]()
![]()
MadSkillz![]()
dank je welquote:
sensai!quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:36 schreef Sgele het volgende:
Mogguh p00p
Beller!!![]()
![]()
Barra!![]()
Debs![]()
Gila![]()
WL![]()
![]()
MadSkillz![]()
quote:
ook hoiquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:36 schreef Sgele het volgende:
Mogguh p00p
Beller!!![]()
![]()
Barra!![]()
Debs![]()
Gila![]()
WL![]()
![]()
MadSkillz![]()
Hier heb ik ff geen antwoord opquote:
Shitquote:
komt omdat ik er ook even niet wasquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Shitjou had ik dus helemaal over het hoofd gezien
![]()
Sgeeellluuuuuhquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:36 schreef Sgele het volgende:
Mogguh p00p
Beller!!![]()
![]()
Barra!![]()
Debs![]()
Gila![]()
WL![]()
![]()
MadSkillz![]()
I have that effect on peoplequote:Op dinsdag 25 november 2008 09:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hier heb ik ff geen antwoord op![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:36 schreef Sgele het volgende:
Mogguh p00p
Beller!!![]()
![]()
Barra!![]()
Debs![]()
Gila![]()
WL![]()
![]()
MadSkillz![]()
Toen ik naar me werk reed toen zag ik ook allemaal mensen die niet durfde te fietsen ivm gladde fietspadenquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:39 schreef draculettetje het volgende:
ronja uitlaten viel eigenlijk best tegen
en het was glad ben echt een paar keer (gelukkig) bijna op mn bek gegaan
en mn benen zwabberen
Gila Gila bill yoquote:
Alles ganz geil hierquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sgeeellluuuuuh
Alles kitz, vuige import Roemeen?
Toen ik naar m'n werk reed, zag ik allemaal mensen die bang waren 't gaspedaal in te trappenquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Toen ik naar me werk reed toen zag ik ook allemaal mensen die niet durfde te fietsen ivm gladde fietspaden
Maar lopen ging ook niet goed
toen ik hier remde op de parkeerplaats ging de auto doorquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Toen ik naar me werk reed toen zag ik ook allemaal mensen die niet durfde te fietsen ivm gladde fietspaden
ja ik ookquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:41 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Toen ik naar m'n werk reed, zag ik allemaal mensen die bang waren op 't gaspedaal in te trappen
kan me krukken ook praktisch niet strategisch neer zetten zeg maarquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zie dat bedoel ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Alles ganz geil hier
Hoest daar?
Binnenkort weer terug trouwens naar Boekarest
Jah gaat prima..quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Gila Gila bill yo
daar is onze favo indo
ik heb gisteren die shit geshizzled
met jou alles goed ?
alweer?quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Alles ganz geil hier
Hoest daar?
Nee met krukken wordt het helemaal lastigquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan me krukken ook praktisch niet strategisch neer zetten zeg maar
Vergaderingenquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zie dat bedoel ik
Ja goed manAlleen zo weer vergaderen
Heb dus echt niks gemerkt van de gladheidquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
toen ik hier remde op de parkeerplaats ging de auto door
toen ik aan de handrem trok brak mijn achterkant uitquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
toen ik hier remde op de parkeerplaats ging de auto door
Daaromquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja ik ook
wat een idioten, er is toch gestrooid
ik ookquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:42 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah gaat prima..
Ik wil nu naar huis
Jep, ze hebben zelfs al gedacht om mij daar voor een jaar of wat neer te zettenquote:
En op de bruggetjes was het glad en op het industrieterrein en op de parkeerplaatsquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Daarom![]()
Behalve in de woonwijken dan
ga je de rest van de import ophalen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Alles ganz geil hier
Hoest daar?
precies, daarom hebben auto's een handremquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Daarom![]()
Behalve in de woonwijken dan
Je moet die rubberen noppen eraf zagen en er van die spikes op zettenquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan me krukken ook praktisch niet strategisch neer zetten zeg maar
Ze zijn altijd zo ontzettend enoverendquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
VergaderingenIk kan niet wachten om er morgen ook weer tussen te gaan zitten
en dan binnen weer omwisselen zekerquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je moet die rubberen noppen eraf zagen en er van die spikes op zetten
Anders moest hij importbelasting betalen hequote:Op dinsdag 25 november 2008 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ga je de rest van de import ophalen?
Je zou er bijna echt elke dag naar uitkijkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ze zijn altijd zo ontzettend enoverend
nee, wat dan ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dan binnen weer omwisselen zeker
én dit keer mogen we meequote:Op dinsdag 25 november 2008 09:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jep, ze hebben zelfs al gedacht om mij daar voor een jaar of wat neer te zetten
Gister schrok ik wel een beetje, voor de UT daarzo die brug...zit blijkbaar ergens een heel klein hobbeltje ofzo en 't was daar best glad blijkbaar...voelde de achterkant iets glijdenquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
precies, daarom hebben auto's een handrem
zodat je in de winter in de woonwijken leuk de bochten door kan
Tax Free jeweetsch!quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ga je de rest van de import ophalen?
quote:
ach zolang je geen laminaat hebtquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dan binnen weer omwisselen zeker
quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gister schrok ik wel een beetje, voor de UT daarzo die brug...zit blijkbaar ergens een heel klein hobbeltje ofzo en 't was daar best glad blijkbaar...voelde de achterkant iets glijdendacht ff een seconde van "shit" maar ging gelukkig goed
shit ik wordt té voorspelbaarquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:48 schreef Sgele het volgende:
[..]ik wist gewoon dat je erover ging beginnen
hf met je vergaderingenquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:48 schreef Sgele het volgende:
Ik ben er trouwens vandoor![]()
Kom later nog wel even binnen denderen![]()
![]()
"werk" ze allemaal
maar heb jij wel gripquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vind mn houten vloer denk ik niet zo prettig
Inderdationquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je zou er bijna echt elke dag naar uitkijken
quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:48 schreef Sgele het volgende:
![]()
"werk" ze allemaal
Nee hoor, ik ben gewoon te wakkerquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
shit ik wordt té voorspelbaar
meet@sgelequote:
Laterquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:48 schreef Sgele het volgende:
![]()
"werk" ze allemaal
Beller heeft de vergaderingen, ik ben een dag vrijquote:
Ja bedankt man, ik had er al zoveel zin inquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Beller heeft de vergaderingen, ik ben een dag vrij![]()
Niet helemaal wakker dusquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Beller heeft de vergaderingen, ik ben een dag vrij![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Gisteren reed mijn ma achter mij..
ze zei nog..voorzichtig he..ik zo..jaja
meteen vol gas weg..eerste bocht handrem
vond ze niet zo grappig
Linksom draaien he? Anders draai je hem alleen maar strakker vastquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd, ik wil mn hoofd eraf schroeven
quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Linksom draaien he? Anders draai je hem alleen maar strakker vast
quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Kijk jij nog ff een fast & furios
quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
ik geloof niet dat het strakker kan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
succes d'r meequote:Op dinsdag 25 november 2008 09:58 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen, ik ben even vergaderenLater!
lolquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:02 schreef debbie_19 het volgende:
Denk dat ik maar ff een spelletje ga doen
Strippoker..doe je mee?quote:
nee niet weer debbie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |