mogguh Draakjequote:Op dinsdag 25 november 2008 07:30 schreef draculettetje het volgende:
hoi
moet ook gebeuren hequote:Op dinsdag 25 november 2008 07:47 schreef GilaMonyet het volgende:
Anyways, ik ben even douchen enzo ik spreek jullie straks![]()
dat wordt wachten op m`n collegaquote:A16 12 km
Breda richting Rotterdam tussen Breda-Noord en de Moerdijkbrug 12 km
A16 9 km
Breda richting Rotterdam tussen Hendrik-Ido-Ambacht en de Van Brienenoordbrug 9 km
A17 6 km
Roosendaal richting Dordrecht tussen Zevenbergen en knp. Klaverpolder 6 km, Vertraging tot 33 minuten
ja gaat weerl lekker op de nederlandse wegenquote:Op dinsdag 25 november 2008 07:52 schreef crazy987 het volgende:
even de files bekeken
[..]
dat wordt wachten op m`n collegakomt vanaf vlissingen over de A17
achteraan sluiten maarquote:A16 12 km
Breda richting Rotterdam tussen Breda-Noord en de Moerdijkbrug 12 km
A16 12 km
Breda richting Rotterdam tussen Dordrecht-Centrum en de Van Brienenoordbrug 12 km
A27 20 km
Almere richting Gorinchem tussen Almere-Hout en Utrecht-Noord 20 km
A7 16 km
Hoorn richting Zaandam tussen afrit Avenhorn en knp. Zaandam 16 km, Vertraging tot 41 minuten, Filelengte neemt toe
nergens las vanquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh, jezus wat een drukte op de weg zeg
maar je bent er!quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh, jezus wat een drukte op de weg zeg
Ik moet een klein stukje langs knp. Hoevelaken... altijd gezellig daarquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:08 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nergens las van![]()
was binnen 20 minuutjes op men werk
Dat is zoquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar je bent er!
goede morgen
ik pak gewoon lekker de busquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik moet een klein stukje langs knp. Hoevelaken... altijd gezellig daar
5 min is 3x niks voor de nsquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:13 schreef Aho het volgende:
zo trein had vertraging..maar 5 minuten>_<..wilde een excuus..en het was superglad..hebben niet gehoord van strooien..levensgevaarlijk zeg ik je T.T
buongiorno btw
uit vogel zequote:Op dinsdag 25 november 2008 08:13 schreef crazy987 het volgende:
en dr heeft weer een backup niet gedraait, ben even uitvogelen waarom
Alles goed??quote:
Ja, ik ga met de bus als mijn leaseauto voor de deur staatquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja, ik ga met de bus als mijn leaseauto voor de deur staat![]()
tuurlijk doe je dat kost je ook geen bezinequote:Op dinsdag 25 november 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja, ik ga met de bus als mijn leaseauto voor de deur staat![]()
308quote:
Ow jah want dat is natuurlijk goed voor het milieu enzo...quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:19 schreef Aho het volgende:
[..]
tuurlijk doe je dat kost je ook geen bezinejajaj wordt vergoed door je baas
![]()
wat had je dan gekozen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
308![]()
Heb die helaasch niet zelf kunnen kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
lekker boeie, alsof het nu nog wat uitmaakt als iedereen in 1x stopt met auto rijdenquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ow jah want dat is natuurlijk goed voor het milieu enzo...
ja neem een hybridequote:Op dinsdag 25 november 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ow jah want dat is natuurlijk goed voor het milieu enzo...
ik wilde ook wel ziek zijn, lekker thuis zitten voor de kachel..uitslapen..heerlijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
naast de koppijn, keelpijn en warm koud gevoel best wel
Komt door het weer natuurlijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
naast de koppijn, keelpijn en warm koud gevoel best wel
hybridequote:Op dinsdag 25 november 2008 08:22 schreef Aho het volgende:
[..]
ja neem een hybride![]()
oke dat ook niet maakt tich nks uit
quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat had je dan gekozen?Niks ik mocht die type auto nog niet uitkiezen, moet me nu maar is gaan kijken voor mijn eigen auto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Heulemaal niksquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lekker boeie, alsof het nu nog wat uitmaakt als iedereen in 1x stopt met auto rijden
en vind je dat goed of slecht ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:23 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgenhier vanaf mijn bijna ex werkplek
Ik ben vrijdag naar huis gegaan en gister niet gewerkt, volgens mij weten mijn collega's nog niet eens dat ik wegga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |