Cokequote:
En dan kreeg je bij aankomst op je bestemming, 2 nieuwe koffers voor de terugreis?quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Coke![]()
Wel een dubbele bodem trouwens
Was voor een vakantie, kreeg je gratis als je een vakantie geboekt had
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan kreeg je bij aankomst op je bestemming, 2 nieuwe koffers voor de terugreis?
Dat dus, ze komen op momenten dat vrijwel niemand thuis is (behalve in ouderwetse "het gezin is de hoek van de samenleving" SGP-gezinnen) en komen de volgende dag weer op zo'n zelfde onmogelijk tijdstip.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:56 schreef Copycat het volgende:
Belachelijk toch. Als je, zoals zovelen 40 uur p/w werkt, ben je dus nooit thuis voor ze. Het ergste vind ik nog dat je vervolgens zo'n semi beschuldigend briefje binnenkrijgt: "Ondanks onze aankondiging dat wij die en die datum zouden verschijnen, troffen we u helaas niet thuis. Morgen komen we weer, tussen 9 en 5. Hopelijk treffen we u dan wel."
En wat heb je voor leuks voor jezelf gekocht???quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:43 schreef hondjes het volgende:
ben even wezen shoppen,,eindelijk jurkjes voor a.s. kleindochter gevonden.
en dingen voor mezelf////
Dat ze een monopolie-positie hebben op het bezorgen van sommige zaken laten we dan maar even buiten beschouwing, dat is ook heel normaal voor een geprivatiseerd bedrijfquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:09 schreef Manu82 het volgende:
Heeft niks te maken met de overheid. TNT is in principe een normale private onderneming volgens mij, waarbij de overheid nog in het bezit is van een redelijk aandelenpakket. Is overigens bij veel meer bedrijven het geval...
In sommige gevallen kunnen monopolie posities juist beter zijn. Maar heb niet echt zin om hier een half essay te gaan schrijven waaromquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ze een monopolie-positie hebben op het bezorgen van sommige zaken laten we dan maar even buiten beschouwing, dat is ook heel normaal voor een geprivatiseerd bedrijf
Dat ben ik met je eens, daar heb ik geen half essay voor nodig.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
In sommige gevallen kunnen monopolie posities juist beter zijn. Maar heb niet echt zin om hier een half essay te gaan schrijven waarom
Laat ik het er maar weer op houden dat we gewoon richting het Angelsaksische model gaan. Liberalisering van energiemarkt is ook zoietsquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, daar heb ik geen half essay voor nodig.
Maar ik denk dat geprivatiseerde overheidsbedrijven daar niet de beste manier voor zijn
Dat zeg ik ook altijd als ik hem vrijdag pas verstuurd hebquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:10 schreef CarOnline het volgende:
Ja bah, kutpost![]()
Maandag een verjaardagskaart gestuurd (hoi Gert) en zaterdag pas over
![]()
Ja en dat in maatje 62quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:12 schreef Copycat het volgende:
Wat een lief shirt! Wat een stoute TNT.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd als ik hem vrijdag pas verstuurd heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |