Je dat had ik dus ook met die plant en toen kwamen ze zelfs nog na 6 uurquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:02 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemiddag Fok!![]()
Hoe irritant is het dat ze bij TNT niet gewoon even kunnen zeggen, joh we komen ongeveer zo laat?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das te moeilijk, dan moeten ze echt aan logistiek gaan doen
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:15 schreef hondjes het volgende:
daarom laat ik niets meer opsturen...sta je onder de douche..komen ze
loop je in de tuin..komen ze, hoor je de bel weer niet.
trouwens ze bezorgen wel tot negen uur s avonds..
heb nu trouwens wel een leuke bezorger, die komt twee keer,,,met de mededeling...zag de auto staan, dus dacht , zo zielig voor u, dus dacht,,kom toch nog even afleveren....
toppie. meneer marokaan, service ...
Wat voor nieuwe foon krijg je?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
!
Maar ik wil naar de winkel. En ik wil mijn nieuwe telefoon! Keuzes enzo!
Ik heb dus normaal een bezorgster die altijd 's morgens komt en meestal ben ik dan thuis en zijn andere mensen in heel het complex aan het werk. Dus 's avonds beetje postbode spelenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:15 schreef hondjes het volgende:
daarom laat ik niets meer opsturen...sta je onder de douche..komen ze
loop je in de tuin..komen ze, hoor je de bel weer niet.
trouwens ze bezorgen wel tot negen uur s avonds..
heb nu trouwens wel een leuke bezorger, die komt twee keer,,,met de mededeling...zag de auto staan, dus dacht , zo zielig voor u, dus dacht,,kom toch nog even afleveren....
toppie. meneer marokaan, service ...
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:22 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat voor nieuwe foon krijg je?
Ik heb voor pakjes altijd de buurvrouw achter de hand, aangezien ik bijna de hele week overdag weg ben. Zij neemt t pakje altijd aan en brengt het dan 's avonds even langs.
Dat doen ze toch altijd sowieso? Tenminste, hier wel. Bij mij wordt bijna alles bij mijn buren afgeleverd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:30 schreef hondjes het volgende:
laat ze altijd even een briefje in de deur gooien, dat het bij mij afgeleverd is...
anders loop ik zelf tien keer voor niets naar de buren,
Wij krijgen ook altijd van die briefjes, en idd vaak kan je het dan ophalen bij de buren, maar hiervoor moet getekend worden geloof ik. En dan zul je zien, ga ik naar de winkel, komen ze langs, en nemen ze het weer mee, waarna ik vervolgens, morgen wéér kan gaan wachten!quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doen ze toch altijd sowieso? Tenminste, hier wel. Bij mij wordt bijna alles bij mijn buren afgeleverd.
Oh ja, dan is het idd een ander verhaal. Dan mogen ze het niet afleveren bij de buren. Heel irritant dat wachten. Of dat je zo'n servicegerichte melding krijgt: We komen tussen 8.00 uur en 13.00 uur. En dan komen ze om 13.01 uur.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:38 schreef liesje1979 het volgende:
Wij krijgen ook altijd van die briefjes, en idd vaak kan je het dan ophalen bij de buren, maar hiervoor moet getekend worden geloof ik. En dan zul je zien, ga ik naar de winkel, komen ze langs, en nemen ze het weer mee, waarna ik vervolgens, morgen wéér kan gaan wachten!
Hier wordt het naar het dichtsbijzijnde postagentschap gebracht, waar je het dan kan afhalen een dag later.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:56 schreef Copycat het volgende:
Belachelijk toch. Als je, zoals zovelen 40 uur p/w werkt, ben je dus nooit thuis voor ze. Het ergste vind ik nog dat je vervolgens zo'n semi beschuldigend briefje binnenkrijgt: "Ondanks onze aankondiging dat wij die en die datum zouden verschijnen, troffen we u helaas niet thuis. Morgen komen we weer, tussen 9 en 5. Hopelijk treffen we u dan wel."
Na een (of zelfs twee) keer tevergeefs aan de deur te zijn geweest toch pas?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hier wordt het naar het dichtsbijzijnde postagentschap gebracht, waar je het dan kan afhalen een dag later.
Daarom zijn UPS, Fedex en DHL zo fijn!quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:56 schreef Copycat het volgende:
Belachelijk toch. Als je, zoals zovelen 40 uur p/w werkt, ben je dus nooit thuis voor ze. Het ergste vind ik nog dat je vervolgens zo'n semi beschuldigend briefje binnenkrijgt: "Ondanks onze aankondiging dat wij die en die datum zouden verschijnen, troffen we u helaas niet thuis. Morgen komen we weer, tussen 9 en 5. Hopelijk treffen we u dan wel."
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Na een (of zelfs twee) keer tevergeefs aan de deur te zijn geweest toch pas?
Ja dat is handig, alleen mocht ik niet kiezen, het is maar net welke service het bedrijf gebruikt waar je iets bij besteld hebt toch?quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom zijn UPS, Fedex en DHL zo fijn!
Die kun je bellen om zo voor de volgende dag een 2e aflevermoment in te plannen.
Soms kun je kiezen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat is handig, alleen mocht ik niet kiezen, het is maar net welke service het bedrijf gebruikt waar je iets bij besteld hebt toch?
Ze komen hier niet eens een tweede keer. Meteen een briefje in de deur dat je de volgende dag je pakketje kan komen afhalen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Na een (of zelfs twee) keer tevergeefs aan de deur te zijn geweest toch pas?
Dat is wel fijn want vaak komt een 2e keer ook niet uit.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze komen hier niet eens een tweede keer. Meteen een briefje in de deur dat je de volgende dag je pakketje kan komen afhalen.
Nu heb ik een briefje op de deur dat ze bij afwezigheid pakketpost ook bij de buren kunnen afleveren. Dus ik heb er niet zoveel last van.
Meestal niet. Had vorig jaar ook zo'n bedrijfje die bezorgde en die malloot had niet eens aangebeld en wilde niet terugkomenquote:
Het ligt er maar net aan waar en wat je besteld.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Meestal niet. Had vorig jaar ook zo'n bedrijfje die bezorgde en die malloot had niet eens aangebeld en wilde niet terugkomen
Daarna bedrijf gebeld en het bedrijf dat moest bezorgen en uiteindelijk 2 koffers gekregen
Fedexquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom zijn UPS, Fedex en DHL zo fijn!
Die kun je bellen om zo voor de volgende dag een 2e aflevermoment in te plannen.
En wat zat er in die koffers?quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:10 schreef Manu82 het volgende:
Daarna bedrijf gebeld en het bedrijf dat moest bezorgen en uiteindelijk 2 koffers gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |