Neuh, sorry, ik ben nog wakker!quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:36 schreef HiDiHo het volgende:
Nou jullie zoeken het maar uit, Liesje ga je mee?
Fix'd that for you.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Lobasca een broer had
Ja, oprotten nou.quote:
Ik doe geen uitspraken over Lobasca, ze kan er niet op reageren, ik weet hoe het is met een ban en er over je wordt gekletst en je kan niet reageren.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:35 schreef APK het volgende:
[..]
Rot toch op met die prutsbannetjes van je.![]()
Lobasca, die heeft recht van spreken.
Ik bescherm d'r wel tegen julliequote:
Wist je dat lobasca 2 rechtertepels heeft?quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik doe geen uitspraken over Lobasca, ze kan er niet op reageren, ik weet hoe het is met een ban en er over je wordt gekletst en je kan niet reageren.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh, sorry, ik ben nog wakker!![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij zit met haar te bellen hè?
Vuige telefoon-regelaart!
Ik zie de reden niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben benieuwd of de bans eraf gaan als CBML is afgelopen.
Ik gok van ja.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben benieuwd of de bans eraf gaan als CBML is afgelopen.
Het zal ook wel, alleen verwacht ik geen verandering in een nieuw forum.quote:
Tja, de ban was zolang CBML duurt. Dus als de uitslag bekend is (waar Ribas de verliezer is) dan neem ik aan dat die bans opgeheven worden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie de reden niet.
BB/DGK/CBML 1 pot nat toch?
Waarschijnlijk komt er een nieuwe rls.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het zal ook wel, alleen verwacht ik geen verandering in een nieuw forum.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, de ban was zolang CBML duurt. Dus als de uitslag bekend is (waar Ribas de verliezer is) dan neem ik aan dat die bans opgeheven worden.
En dat we gewoon lekker verder gaan op een topic over www.terrorjaap.tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |