quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe Besaid wel ff nieuw leven inblazen ofzo.
Nee, ik doelde op Huub en zijn 'tv maken', lullo.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe Besaid wel ff nieuw leven inblazen ofzo.
iig ken je je plaatsquote:Op dinsdag 25 november 2008 03:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee sorry meneer hidi ik zal het niet meer doen het spijt me oprecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze opmerking vind ik wel raarquote:Op dinsdag 25 november 2008 03:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jouw wansmakelijke excuus voor een rijmsel ga ik niet eens beoordelen.
Kom maar terug als je ritme begrijpt.
Stuur dan ff pm met wat ik moet zeggen, broodlul.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op Huub en zijn 'tv maken', lullo.
Ik ga niet wéér een naaktfoto posten.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Deze opmerking vind ik wel raar
Misschien raakte ik een gevoelige snaar
Je pikkie is dan misschien klein
Maar dat vindt Liesje misschien wel fijn
Dat dit het beste topic ooit is, aarstoerist.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Stuur dan ff pm met wat ik moet zeggen, broodlul.
Moet ik nog wat verder gaan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:18 schreef APK het volgende:
[..]
Dat dit het beste topic ooit is, aarstoerist.
Doe maar, dan ga ik effe slapen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Moet ik nog wat verder gaan?
Die modjes slapen nu dus ze kunnen me pas bannen als jullie allemaal screenshots hebben gemaakt.
Deze post is enkel op geruchten en speculaties gegrond.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Heeft iemand het e-mail adres van Blurk voor me?
Haar tieten zijn leuk.
Ja hoor, ik scroll er wel overheenquote:Op dinsdag 25 november 2008 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik nog wat verder gaan?
Die modjes slapen nu dus ze kunnen me pas bannen als jullie allemaal screenshots hebben gemaakt.
Je volgt het dus allemaal wel tijdens maandenlange afwezigheid.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Haar tieten zijn leuk.
Komt goed!quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:20 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nee ik ben weg![]()
Liesje succes met die kerels hier![]()
![]()
Truste![]()
Trusten, frau NZ.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:20 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nee ik ben weg![]()
![]()
Truste![]()
BAH!!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Haar tieten zijn leuk.
Ik ben vandaag bijgespijkerd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
Je volgt het dus allemaal wel tijdens maandenlange afwezigheid.
Heb jij een andere foto dan ik?quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
BAH!!!
Ze heeft lelijke tepels, van die grote plakaten.
jaja slapenquote:Op dinsdag 25 november 2008 03:20 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nee ik ben weg![]()
![]()
Truste![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik had duidelijk niet weg moeten gaan.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben vandaag bijgespijkerd.
Ik had duidelijk niet weg moeten gaan.
DISAAAANAAA~!!!!1!!![]()
![]()
![]()
Que?quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu hebben we een achterstand!
Nee, want dan heb ik weer een ban aan mijn reet en ik hoef nog maar 4 dagen om banvrij een RLS-subforum door te komen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb jij een andere foto dan ik?
Zullen we uitwisselen?
[====]
Ze wil het met je inhalenquote:
PM ff je mail dan, ik gooi het wel over msn, daar kunnen Gert, Noekje en Yvonne niet aankomen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, want dan heb ik weer een ban aan mijn reet en ik hoef nog maar 4 dagen om banvrij een RLS-subforum door te komen.
Maar vraag me volgende week nog eens, misschien kunnen we dan een leuk prijsje overeenkomen.
Schijt, ik heb nog nooit een ban gehad.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:31 schreef APK het volgende:
LS die weer met z'n bans loopt te pimpen.
Zie je dat je niet dom bentquote:Op dinsdag 25 november 2008 03:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die lange tijd dat we niet geneukt hebben bedoel je?
Kan nu nog even, na CMBL ben ik bankoning af.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:31 schreef APK het volgende:
LS die weer met z'n bans loopt te pimpen.
Nah, mijn kutvocht paints waren pijnlijker geloof ik.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:33 schreef APK het volgende:
Maakt het uit zolang je nog onder je normale account dezelfde rotzooi op het Internet kunt plempen?
Rot toch op met die prutsbannetjes van je.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan nu nog even, na CMBL ben ik bankoning af.
Ik ben gewoon een doorsnee user geworden. Maar dat gevoel ken jij ook wel.
Denken dat je meedoet in een topic, maar eigenlijk stel je helemaal niets voor.
Ik heb liever 5x APK dan 1x jouw kut ava.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan nu nog even, na CMBL ben ik bankoning af.
Ik ben gewoon een doorsnee user geworden. Maar dat gevoel ken jij ook wel.
Denken dat je meedoet in een topic, maar eigenlijk stel je helemaal niets voor.
Mjah, die heeft wel een mooie lijst te pakken ondertussen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:35 schreef APK het volgende:
[..]
Rot toch op met die prutsbannetjes van je.![]()
Lobasca, die heeft recht van spreken.
Overigens: APK, vuile kutmongeaul!quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb liever 5x APK dan 1x jouw kut ava.![]()
Als ik zo vrij mag zijn?
Ik wist niet dat Tanja een broer hadquote:Op dinsdag 25 november 2008 03:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
PM ff je mail dan, ik gooi het wel over msn, daar kunnen Gert, Noekje en Yvonne niet aankomen.
Ik pleur overigens wel alle chatlogs schaamteloos online.
Wil jij d'r hebben?quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:36 schreef HiDiHo het volgende:
Nou jullie zoeken het maar uit, Liesje ga je mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |