quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe Besaid wel ff nieuw leven inblazen ofzo.
Nee, ik doelde op Huub en zijn 'tv maken', lullo.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe Besaid wel ff nieuw leven inblazen ofzo.
iig ken je je plaatsquote:Op dinsdag 25 november 2008 03:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee sorry meneer hidi ik zal het niet meer doen het spijt me oprecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze opmerking vind ik wel raarquote:Op dinsdag 25 november 2008 03:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jouw wansmakelijke excuus voor een rijmsel ga ik niet eens beoordelen.
Kom maar terug als je ritme begrijpt.
Stuur dan ff pm met wat ik moet zeggen, broodlul.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op Huub en zijn 'tv maken', lullo.
Ik ga niet wéér een naaktfoto posten.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Deze opmerking vind ik wel raar
Misschien raakte ik een gevoelige snaar
Je pikkie is dan misschien klein
Maar dat vindt Liesje misschien wel fijn
Dat dit het beste topic ooit is, aarstoerist.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Stuur dan ff pm met wat ik moet zeggen, broodlul.
Moet ik nog wat verder gaan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:18 schreef APK het volgende:
[..]
Dat dit het beste topic ooit is, aarstoerist.
Doe maar, dan ga ik effe slapen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Moet ik nog wat verder gaan?
Die modjes slapen nu dus ze kunnen me pas bannen als jullie allemaal screenshots hebben gemaakt.
Deze post is enkel op geruchten en speculaties gegrond.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Heeft iemand het e-mail adres van Blurk voor me?
Haar tieten zijn leuk.
Ja hoor, ik scroll er wel overheenquote:Op dinsdag 25 november 2008 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik nog wat verder gaan?
Die modjes slapen nu dus ze kunnen me pas bannen als jullie allemaal screenshots hebben gemaakt.
Je volgt het dus allemaal wel tijdens maandenlange afwezigheid.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Haar tieten zijn leuk.
Komt goed!quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:20 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nee ik ben weg![]()
Liesje succes met die kerels hier![]()
![]()
Truste![]()
Trusten, frau NZ.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:20 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nee ik ben weg![]()
Liesje succes met die kerels hier![]()
![]()
Truste![]()
BAH!!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Haar tieten zijn leuk.
Ik ben vandaag bijgespijkerd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
Je volgt het dus allemaal wel tijdens maandenlange afwezigheid.
Heb jij een andere foto dan ik?quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
BAH!!!
Ze heeft lelijke tepels, van die grote plakaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |