abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67943181
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:02 schreef de_boswachter het volgende:
Zaterdag gaan we los thuis

Echter wel een zware tegenstander. Heb even de spelers bekeken via de site van KNLTB en het lijkt alsof ze met een dame van 4 en een kerel van 5 naar ons afreizen
Denk dat het een pak op de broek gaat worden, 0-5 zou me niet verbazen.

Is ook het enige team uit de competitie van 8 welke we NIET kennen. Rest is redelijk bekend, en ondanks trainingsachterstand moeten we toch wel 5e zien te worden, dus veilig.

Gisteren ook 1,5 uur heerlijk getraint. Forehand en backhand liepen goed, alleen de service was bagger. Morgen en donderdag nog even een oefensessie en dan zaterdag de mix en herendubbel

Zin an.
Helaas, 1-4 verlies voor mijn team op de 1ste speeldag. Tegenstander was idd heel sterk.
Meid was 3 geweest, en was vorig jaar na 2 jaar niet getennist te hebben weer begonnen.
Eigen mix helaas in 3 sets verloren, HD kansloos 0-6 1-6

Maar goed. Toch wel blij met dat ene puntje
U MAD?
pi_67948016
quote:
Op zondag 12 april 2009 09:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Morgen weer

Er staan op onze competitiepagina alleen geen aanvangstijden Is dat iets wat door de KNLTB bepaald wordt, of geeft een club daar een voorkeursrooster van door?
je hebt geen captain?
pi_67951233
quote:
Op zondag 12 april 2009 09:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Helaas, 1-4 verlies voor mijn team op de 1ste speeldag. Tegenstander was idd heel sterk.
Meid was 3 geweest, en was vorig jaar na 2 jaar niet getennist te hebben weer begonnen.

Best triest als je als 3tje op een veel lager niveau gaat spelen, net alsof je zoveel slechter bent na twee jaar niet spelen, helemaal als je alweer een jaar bezig bent !
pi_67951335
quote:
Op zondag 12 april 2009 09:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

wat ben jij zelf dan?
  zondag 12 april 2009 @ 16:40:05 #165
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_67952561
quote:
Op zondag 12 april 2009 13:59 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

je hebt geen captain?
Die heeft het uiteindelijk wel opgelost, het was meer een algemene vraag Om 09:00 aanwezig zijn wordt het dus, gaat m'n uitslaapritueel
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_67963333
quote:
Op zondag 12 april 2009 15:56 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Best triest als je als 3tje op een veel lager niveau gaat spelen, net alsof je zoveel slechter bent na twee jaar niet spelen, helemaal als je alweer een jaar bezig bent !
Je moet wel Chris. Ik was op mijn 13e een 5'je, dat is 5 jaar geleden. Ik heb je het verhaal verteld. Net weer begonnen competitie te spelen en ik ben door de KNLTB ook op 8/7 gezet. Slaat helemaal nergens op, maar ze kijken gewoon naar de actuele ranking (die gezakt is omdat je een paar jaar eruit geweest bent) en houdt het daarop. Het slaat helemaal nergens op, maar je kan er weinig aan doen. En dan moet je wel wat lager gaan spelen aangezien de spelers met een lagere ranking niet onder je mogen gaan spelen.
  zondag 12 april 2009 @ 23:17:14 #167
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_67964142
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:55 schreef TheArt het volgende:

[..]

Je moet wel Chris. Ik was op mijn 13e een 5'je, dat is 5 jaar geleden. Ik heb je het verhaal verteld. Net weer begonnen competitie te spelen en ik ben door de KNLTB ook op 8/7 gezet. Slaat helemaal nergens op, maar ze kijken gewoon naar de actuele ranking (die gezakt is omdat je een paar jaar eruit geweest bent) en houdt het daarop. Het slaat helemaal nergens op, maar je kan er weinig aan doen. En dan moet je wel wat lager gaan spelen aangezien de spelers met een lagere ranking niet onder je mogen gaan spelen.
De vereniging kan natuurlijk altijd aanvragen om dispensatie. Omhoog gebeurd dat veel makkelijker dan omlaag dus moet mogelijk zijn...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_67964166
quote:
Op zondag 12 april 2009 15:59 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

wat ben jij zelf dan?
7/7 was 6 id dubbel.
U MAD?
  maandag 13 april 2009 @ 08:01:14 #169
216667 Orkie
Rho srithed mg kegtops awound?
pi_67969011
Nou, lekker vroeg eruit mensen!! xD
  maandag 13 april 2009 @ 18:01:00 #170
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_67981154
Nou, het is dat het zulk ontzettend lekker weer was, want verder was het een kutdag. Enkel kansloos verloren met 6-1 6-3 omdat ik zo liep te kloten. De tegenstander was niet eens beter, maar niets ging. Dubbel ook kansloos met 6-1 6-2 Komende week toch maar even wat op de baan staan, mijn door God gegeven talent is blijkbaar niet voldoende

Maar wel een flesje Heineken voor E1,10, dat maakte een hoop goed
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_67984201
Pfff, wat was mijn single ook verschrikkelijk vandaag . 1-6 6-1 en 5-1 voorstaan.. je zou denken, kat in het bakkie. Nou, whaha, dus niet . M'n benen liepen ineens he-le-maal vol en ik raakte net als in de 1e set weer totaal geen bal. UIteindelijk die 3e set dus alsnog met 7-5 verloren . Ik kon wel janken. Gelukkig in de dubbel goed gemaakt, en inderdaad ook het weer en het bier deed al het leed gauw vergeten. De tegenstanders bleven maar met pitchers komen, het was amper bij te benen. Daardoor hadden ze ook een rekening van boven de 100 euro, terwijl toen ze weg waren, wij erachter kwamen dat onze rekening maar rond de 30 euro was . Vrij scheef, maar zo scheef hadden we ook weer niet verwacht . In ieder geval voelde ik hem aardig zitten (nu nog trouwens). Maar wat een heerlijk dagje zeg!
pi_67987406
WAT EEN TERINGZOOI!

Echt, gewoon weer precies dezelfde blessure opgelopen als vorig jaar met de eerste competitiedag, kan ik weer twee weken rust houden, achterlijkheid .

Het schoot weer in m'n kuit toen ik in de derde set van de dubbel enorm moest stretchen om een bal te halen, geniaal punt, slice forehand langs de netpaal langs de netspeler, jammer dat ik het uitschreeuwde van de pijn .

Daarna gewoon nog doorgegaan zonder dat ik kon rennen, uiteindelijk 6-4 6-7 6-7 verloren .

Daarna ook de mix nog gespeeld en gewonnen met 6-3 6-4 ! Serveren ging niet, dus dat waren van die huisvrouwballen en bij het retourneren stond ik steevast voor de baseline en sloeg steeds maar keihard door het midden of op de dame, maar ik stond onwijs goed te spelen . Ik kon me puur focussen op de slagen aangezien mijn voetenwerk niet van toepassing was, misschien moet ik dat vaker doen .

Zelfs nog met 5-3 gewonnen overall, maar wat een drama weer.
pi_67987802
6-2 gewonnen!!! Geniaal weer Superrelaxed..ben nu echt helemaal aanhet gloeien maar wel voldaan want beide partijen gewonnen in 3 sets...Single was raar, we konden beiden niet tellen dus wat dubieuze dingen waardoor ik de 2e set verloor :s, maar heb het er op vechtlust uitgesleept aan het eind
Dubbel wilde we geen supertiebreak spele (mix) dus gewoon 3e set, die hadden we gewonnen...Tiebreak hadden we sowieos verloren denk ik

En Chris...hahaha Ik vind het stiekem wel beetje grappig
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_67988613
quote:
Op maandag 13 april 2009 21:46 schreef Chriz2k het volgende:
WAT EEN TERINGZOOI!

Echt, gewoon weer precies dezelfde blessure opgelopen als vorig jaar met de eerste competitiedag, kan ik weer twee weken rust houden, achterlijkheid .

Het schoot weer in m'n kuit toen ik in de derde set van de dubbel enorm moest stretchen om een bal te halen, geniaal punt, slice forehand langs de netpaal langs de netspeler, jammer dat ik het uitschreeuwde van de pijn .

Daarna gewoon nog doorgegaan zonder dat ik kon rennen, uiteindelijk 6-4 6-7 6-7 verloren .

Daarna ook de mix nog gespeeld en gewonnen met 6-3 6-4 ! Serveren ging niet, dus dat waren van die huisvrouwballen en bij het retourneren stond ik steevast voor de baseline en sloeg steeds maar keihard door het midden of op de dame, maar ik stond onwijs goed te spelen . Ik kon me puur focussen op de slagen aangezien mijn voetenwerk niet van toepassing was, misschien moet ik dat vaker doen .

Zelfs nog met 5-3 gewonnen overall, maar wat een drama weer.
Dat is wel erg kut zeg. Balen

Dat van dat serveren herken ik

Ik heb vandaag de hele dag gekeken bij trainingsgenoten van me (2 teams, waarbij ik normaal gesproken in één van de twee teams competitie zou spelen, maar door omstandigheden is dat nu net ff wat anders) en in het hoogste team speelde iemand mee bij ons die nog een team hoger speelt normaal gesproken, maar hij heeft een armblessure. Hij kon overhead niets slaan en dus ging het serveren onderhands. Geniaal om te zien. Die ballen dropen van het effect en die tegenstander (een 3'tje) versloeg zich er in het begin constant op. Hij wist helemaal niet meer waar ie het moest zoeken. Uiteindelijk toch een tactiek gevonden en die wedstrijd nog gewonnen, maar het was prachtig om te zien.

Dat team trouwens met 8-0 verloren. Het andere team 8-0 gewonnen, maar die tegenstanders waren allemaal 5'jes en 6'jes waarvan ik ook dik gewonnen zou hebben. Stelde niets voor
pi_67989105
quote:
Op maandag 13 april 2009 21:55 schreef Norrage het volgende:
En Chris...hahaha Ik vind het stiekem wel beetje grappig
Met een beetje galgenhumor kan ik er ook nog wel iets van maken, maar het is voornamelijk bizar dat het twee jaar op rij gebeurt !
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:16 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dat is wel erg kut zeg. Balen

Dat van dat serveren herken ik

Ik heb vandaag de hele dag gekeken bij trainingsgenoten van me (2 teams, waarbij ik normaal gesproken in één van de twee teams competitie zou spelen, maar door omstandigheden is dat nu net ff wat anders) en in het hoogste team speelde iemand mee bij ons die nog een team hoger speelt normaal gesproken, maar hij heeft een armblessure. Hij kon overhead niets slaan en dus ging het serveren onderhands. Geniaal om te zien. Die ballen dropen van het effect en die tegenstander (een 3'tje) versloeg zich er in het begin constant op. Hij wist helemaal niet meer waar ie het moest zoeken. Uiteindelijk toch een tactiek gevonden en die wedstrijd nog gewonnen, maar het was prachtig om te zien.

Dat team trouwens met 8-0 verloren. Het andere team 8-0 gewonnen, maar die tegenstanders waren allemaal 5'jes en 6'jes waarvan ik ook dik gewonnen zou hebben. Stelde niets voor
Je bent sowieso wel een held als je gewoon onderhands gaat serveren op dat niveau .
pi_67989438
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:29 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Met een beetje galgenhumor kan ik er ook nog wel iets van maken, maar het is voornamelijk bizar dat het twee jaar op rij gebeurt !
[..]

Je bent sowieso wel een held als je gewoon onderhands gaat serveren op dat niveau .
En het geeft zo'n kut gevoel als je daarvan zou verliezen, buiten dat zo iemand misschien gewoon beter is

Welke klasse speel je eigenlijk?
pi_67989521
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:37 schreef TheArt het volgende:

[..]

En het geeft zo'n kut gevoel als je daarvan zou verliezen, buiten dat zo iemand misschien gewoon beter is

Welke klasse speel je eigenlijk?
Die gozer waar ik tegen mixte werd ook helemaal para .

4e klasse.
pi_67989614
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:39 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Die gozer waar ik tegen mixte werd ook helemaal para .

4e klasse.
Dat kan ik goed begrijpen ja.

Die teams van ons spelen ook allemaal 4e klasse, op het 1e team na (dat zijn niet de teams waarover ik het had). Dat speelt 3e klasse.
  maandag 13 april 2009 @ 23:36:40 #179
75556 erkel
back from Dagestan
pi_67991552
quote:
Op maandag 13 april 2009 08:01 schreef Orkie het volgende:
Nou, lekker vroeg eruit mensen!! xD
Ja, fuck dat. Ik stond ook al om half 9 op het tennispark.

Moest eerst nog tot de middag wachten op mijn eerste pot. DIe herendubbel simpel gewonnen met 6-1 6-0. Dat ging ook wel bijzonder lekker. Daarna de mix die iets minder ging. Het werd uiteindelijk een supertiebreak die met 10-7 verloren ging. De dag afgesloten met een 6-2 overwinning Op weg naar de titel .

Mooie verhalen van iedereen hierboven en wat een fantastisch weer.
Weisst
pi_67991601
quote:
Op maandag 13 april 2009 23:36 schreef erkel het volgende:

[..]

Ja, fuck dat. Ik stond ook al om half 9 op het tennispark.

Moest eerst nog tot de middag wachten op mijn eerste pot. DIe herendubbel simpel gewonnen met 6-1 6-0. Dat ging ook wel bijzonder lekker. Daarna de mix die iets minder ging. Het werd uiteindelijk een supertiebreak die met 10-7 verloren ging. De dag afgesloten met een 6-2 overwinning Op weg naar de titel .

Mooie verhalen van iedereen hierboven en wat een fantastisch weer.
Wij hebben lekker voor een 3e set gekozen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')