Helaas, 1-4 verlies voor mijn team op de 1ste speeldag. Tegenstander was idd heel sterk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:02 schreef de_boswachter het volgende:
Zaterdag gaan we los thuis![]()
![]()
![]()
Echter wel een zware tegenstander. Heb even de spelers bekeken via de site van KNLTB en het lijkt alsof ze met een dame van 4 en een kerel van 5 naar ons afreizen![]()
![]()
![]()
Denk dat het een pak op de broek gaat worden, 0-5 zou me niet verbazen.
Is ook het enige team uit de competitie van 8 welke we NIET kennen. Rest is redelijk bekend, en ondanks trainingsachterstand moeten we toch wel 5e zien te worden, dus veilig.
Gisteren ook 1,5 uur heerlijk getraint. Forehand en backhand liepen goed, alleen de service was bagger. Morgen en donderdag nog even een oefensessie en dan zaterdag de mix en herendubbel![]()
Zin an.
je hebt geen captain?quote:Op zondag 12 april 2009 09:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Morgen weer
Er staan op onze competitiepagina alleen geen aanvangstijdenIs dat iets wat door de KNLTB bepaald wordt, of geeft een club daar een voorkeursrooster van door?
Best triest als je als 3tje op een veel lager niveau gaat spelen, net alsof je zoveel slechter bent na twee jaar niet spelen, helemaal als je alweer een jaar bezig bentquote:Op zondag 12 april 2009 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Helaas, 1-4 verlies voor mijn team op de 1ste speeldag. Tegenstander was idd heel sterk.
Meid was 3 geweest, en was vorig jaar na 2 jaar niet getennist te hebben weer begonnen.
Eigen mix helaas in 3 sets verloren, HD kansloos 0-6 1-6
Maar goed. Toch wel blij met dat ene puntje![]()
wat ben jij zelf dan?quote:Op zondag 12 april 2009 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Helaas, 1-4 verlies voor mijn team op de 1ste speeldag. Tegenstander was idd heel sterk.
Meid was 3 geweest, en was vorig jaar na 2 jaar niet getennist te hebben weer begonnen.
Eigen mix helaas in 3 sets verloren, HD kansloos 0-6 1-6
Maar goed. Toch wel blij met dat ene puntje![]()
Die heeft het uiteindelijk wel opgelost, het was meer een algemene vraagquote:
Je moet wel Chris. Ik was op mijn 13e een 5'je, dat is 5 jaar geleden. Ik heb je het verhaal verteld. Net weer begonnen competitie te spelen en ik ben door de KNLTB ook op 8/7 gezet. Slaat helemaal nergens op, maar ze kijken gewoon naar de actuele ranking (die gezakt is omdat je een paar jaar eruit geweest bent) en houdt het daarop. Het slaat helemaal nergens op, maar je kan er weinig aan doen. En dan moet je wel wat lager gaan spelen aangezien de spelers met een lagere ranking niet onder je mogen gaan spelen.quote:Op zondag 12 april 2009 15:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Best triest als je als 3tje op een veel lager niveau gaat spelen, net alsof je zoveel slechter bent na twee jaar niet spelen, helemaal als je alweer een jaar bezig bent!
De vereniging kan natuurlijk altijd aanvragen om dispensatie. Omhoog gebeurd dat veel makkelijker dan omlaag dus moet mogelijk zijn...quote:Op zondag 12 april 2009 22:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je moet wel Chris. Ik was op mijn 13e een 5'je, dat is 5 jaar geleden. Ik heb je het verhaal verteld. Net weer begonnen competitie te spelen en ik ben door de KNLTB ook op 8/7 gezet. Slaat helemaal nergens op, maar ze kijken gewoon naar de actuele ranking (die gezakt is omdat je een paar jaar eruit geweest bent) en houdt het daarop. Het slaat helemaal nergens op, maar je kan er weinig aan doen. En dan moet je wel wat lager gaan spelen aangezien de spelers met een lagere ranking niet onder je mogen gaan spelen.
Dat is wel erg kut zeg. Balenquote:Op maandag 13 april 2009 21:46 schreef Chriz2k het volgende:
WAT EEN TERINGZOOI!
Echt, gewoon weer precies dezelfde blessure opgelopen als vorig jaar met de eerste competitiedag, kan ik weer twee weken rust houden, achterlijkheid.
Het schoot weer in m'n kuit toen ik in de derde set van de dubbel enorm moest stretchen om een bal te halen, geniaal punt, slice forehand langs de netpaal langs de netspeler, jammer dat ik het uitschreeuwde van de pijn.
Daarna gewoon nog doorgegaan zonder dat ik kon rennen, uiteindelijk 6-4 6-7 6-7 verloren.
Daarna ook de mix nog gespeeld en gewonnen met 6-3 6-4! Serveren ging niet, dus dat waren van die huisvrouwballen en bij het retourneren stond ik steevast voor de baseline en sloeg steeds maar keihard door het midden of op de dame, maar ik stond onwijs goed te spelen
. Ik kon me puur focussen op de slagen aangezien mijn voetenwerk niet van toepassing was, misschien moet ik dat vaker doen
.
Zelfs nog met 5-3 gewonnen overall, maar wat een drama weer.
Met een beetje galgenhumor kan ik er ook nog wel iets van maken, maar het is voornamelijk bizar dat het twee jaar op rij gebeurtquote:Op maandag 13 april 2009 21:55 schreef Norrage het volgende:
En Chris...hahahaIk vind het stiekem wel beetje grappig
Je bent sowieso wel een held als je gewoon onderhands gaat serveren op dat niveauquote:Op maandag 13 april 2009 22:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is wel erg kut zeg. Balen![]()
Dat van dat serveren herken ik
Ik heb vandaag de hele dag gekeken bij trainingsgenoten van me (2 teams, waarbij ik normaal gesproken in één van de twee teams competitie zou spelen, maar door omstandigheden is dat nu net ff wat anders) en in het hoogste team speelde iemand mee bij ons die nog een team hoger speelt normaal gesproken, maar hij heeft een armblessure. Hij kon overhead niets slaan en dus ging het serveren onderhands. Geniaal om te zien. Die ballen dropen van het effect en die tegenstander (een 3'tje) versloeg zich er in het begin constant op. Hij wist helemaal niet meer waar ie het moest zoeken. Uiteindelijk toch een tactiek gevonden en die wedstrijd nog gewonnen, maar het was prachtig om te zien.
Dat team trouwens met 8-0 verloren. Het andere team 8-0 gewonnen, maar die tegenstanders waren allemaal 5'jes en 6'jes waarvan ik ook dik gewonnen zou hebben. Stelde niets voor
En het geeft zo'n kut gevoel als je daarvan zou verliezen, buiten dat zo iemand misschien gewoon beter isquote:Op maandag 13 april 2009 22:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Met een beetje galgenhumor kan ik er ook nog wel iets van maken, maar het is voornamelijk bizar dat het twee jaar op rij gebeurt!
[..]
Je bent sowieso wel een held als je gewoon onderhands gaat serveren op dat niveau.
Die gozer waar ik tegen mixte werd ook helemaal paraquote:Op maandag 13 april 2009 22:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
En het geeft zo'n kut gevoel als je daarvan zou verliezen, buiten dat zo iemand misschien gewoon beter is![]()
Welke klasse speel je eigenlijk?
Dat kan ik goed begrijpen ja.quote:Op maandag 13 april 2009 22:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die gozer waar ik tegen mixte werd ook helemaal para.
4e klasse.
Ja, fuck dat. Ik stond ook al om half 9 op het tennispark.quote:
Wij hebben lekker voor een 3e set gekozenquote:Op maandag 13 april 2009 23:36 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja, fuck dat. Ik stond ook al om half 9 op het tennispark.
Moest eerst nog tot de middag wachten op mijn eerste pot. DIe herendubbel simpel gewonnen met 6-1 6-0. Dat ging ook wel bijzonder lekker. Daarna de mix die iets minder ging. Het werd uiteindelijk een supertiebreakdie met 10-7 verloren ging. De dag afgesloten met een 6-2 overwinning
Op weg naar de titel
.
Mooie verhalen van iedereen hierboven en wat een fantastisch weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |