En het geeft zo'n kut gevoel als je daarvan zou verliezen, buiten dat zo iemand misschien gewoon beter isquote:Op maandag 13 april 2009 22:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Met een beetje galgenhumor kan ik er ook nog wel iets van maken, maar het is voornamelijk bizar dat het twee jaar op rij gebeurt!
[..]
Je bent sowieso wel een held als je gewoon onderhands gaat serveren op dat niveau.
Die gozer waar ik tegen mixte werd ook helemaal paraquote:Op maandag 13 april 2009 22:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
En het geeft zo'n kut gevoel als je daarvan zou verliezen, buiten dat zo iemand misschien gewoon beter is![]()
Welke klasse speel je eigenlijk?
Dat kan ik goed begrijpen ja.quote:Op maandag 13 april 2009 22:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die gozer waar ik tegen mixte werd ook helemaal para.
4e klasse.
Ja, fuck dat. Ik stond ook al om half 9 op het tennispark.quote:
Wij hebben lekker voor een 3e set gekozenquote:Op maandag 13 april 2009 23:36 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja, fuck dat. Ik stond ook al om half 9 op het tennispark.
Moest eerst nog tot de middag wachten op mijn eerste pot. DIe herendubbel simpel gewonnen met 6-1 6-0. Dat ging ook wel bijzonder lekker. Daarna de mix die iets minder ging. Het werd uiteindelijk een supertiebreakdie met 10-7 verloren ging. De dag afgesloten met een 6-2 overwinning
Op weg naar de titel
.
Mooie verhalen van iedereen hierboven en wat een fantastisch weer.
Ik heb vorig jaar nog verloren van een etterbak die onderhands serveerdequote:Op maandag 13 april 2009 22:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
En het geeft zo'n kut gevoel als je daarvan zou verliezen, buiten dat zo iemand misschien gewoon beter is![]()
Welke klasse speel je eigenlijk?
Ja groot gelijk eigenlijk. Niet eens echt bij stil gestaan, maar dan was het ook wel laat geworden misschien. Tweede set wonnen we namelijk met 6-1, dus momentum lag aan onze kant. Maar dan zo'n fucking loterij er achteraan.quote:Op maandag 13 april 2009 23:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wij hebben lekker voor een 3e set gekozen
Gefeliciteerd, Chriz2k.quote:Op zondag 19 april 2009 22:21 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb vandaag 8-0 gewonnen.
Groetjes,
Chriz2k
Beste Intel,quote:Op zondag 19 april 2009 22:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, Chriz2k.
Groetjes terug,
intel
Ik heb m'n enkel weer verloren (al gaat het wel beter dan vorige week) en m'n snaren doorgeslagen. Toen met het racket van een teamgenoot gespeeld, dat was echt een wereld van verschil. Misschien toch maar eens een nieuw racket kopen, deze gaat al een jaar of acht mee
De dubbel maar aan iemand anders overgelaten, het was lekkerder weer om met een pot bier op het terras te zitten
Even voor de mixed-team-spelers, vinden jullie het nou relaxt om zo lang op/rond de baan te staan? Je bent je hele zondag kwijt lijkt me...
Ik zal het meenemen in de aankoopoverwegingenquote:Op zondag 19 april 2009 22:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Beste Intel,
Het is handig om twee exemplaren van je racket te hebben in geval van calamiteiten.
Zo'n dagje op het tennispark is gewoon enorm gezellig, vandaag ook weer een tennisdag van 12 uur gedraaid, goed te doen en je slaapt heerlijk.
Helemaal mee eens. Zo'n dagje tennispark hangen is enorm gezellig en de tijd vliegt in de meeste gevallen voorbij. Ook als ik niet speel wil ik nog wel eens dagen meepikken om bij trainingsgenoten te kijken. Erg leukquote:Op zondag 19 april 2009 22:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Beste Intel,
Het is handig om twee exemplaren van je racket te hebben in geval van calamiteiten.
Zo'n dagje op het tennispark is gewoon enorm gezellig, vandaag ook weer een tennisdag van 12 uur gedraaid, goed te doen en je slaapt heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |