abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67989438
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:29 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Met een beetje galgenhumor kan ik er ook nog wel iets van maken, maar het is voornamelijk bizar dat het twee jaar op rij gebeurt !
[..]

Je bent sowieso wel een held als je gewoon onderhands gaat serveren op dat niveau .
En het geeft zo'n kut gevoel als je daarvan zou verliezen, buiten dat zo iemand misschien gewoon beter is

Welke klasse speel je eigenlijk?
pi_67989521
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:37 schreef TheArt het volgende:

[..]

En het geeft zo'n kut gevoel als je daarvan zou verliezen, buiten dat zo iemand misschien gewoon beter is

Die gozer waar ik tegen mixte werd ook helemaal para .

4e klasse.
pi_67989614
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:39 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Die gozer waar ik tegen mixte werd ook helemaal para .

4e klasse.
Dat kan ik goed begrijpen ja.

Die teams van ons spelen ook allemaal 4e klasse, op het 1e team na (dat zijn niet de teams waarover ik het had). Dat speelt 3e klasse.
  maandag 13 april 2009 @ 23:36:40 #179
75556 erkel
back from Dagestan
pi_67991552
quote:
Op maandag 13 april 2009 08:01 schreef Orkie het volgende:
Nou, lekker vroeg eruit mensen!! xD
Ja, fuck dat. Ik stond ook al om half 9 op het tennispark.

Moest eerst nog tot de middag wachten op mijn eerste pot. DIe herendubbel simpel gewonnen met 6-1 6-0. Dat ging ook wel bijzonder lekker. Daarna de mix die iets minder ging. Het werd uiteindelijk een supertiebreak die met 10-7 verloren ging. De dag afgesloten met een 6-2 overwinning Op weg naar de titel .

Mooie verhalen van iedereen hierboven en wat een fantastisch weer.
Weisst
pi_67991601
quote:
Op maandag 13 april 2009 23:36 schreef erkel het volgende:

[..]

Ja, fuck dat. Ik stond ook al om half 9 op het tennispark.

Moest eerst nog tot de middag wachten op mijn eerste pot. DIe herendubbel simpel gewonnen met 6-1 6-0. Dat ging ook wel bijzonder lekker. Daarna de mix die iets minder ging. Het werd uiteindelijk een supertiebreak die met 10-7 verloren ging. De dag afgesloten met een 6-2 overwinning Op weg naar de titel .

Mooie verhalen van iedereen hierboven en wat een fantastisch weer.
Wij hebben lekker voor een 3e set gekozen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 13 april 2009 @ 23:38:52 #181
75556 erkel
back from Dagestan
pi_67991636
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:37 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ik heb vorig jaar nog verloren van een etterbak die onderhands serveerde Eerste set versloeg ik me er ook alleen maar op. Kutjoch
Weisst
  maandag 13 april 2009 @ 23:41:19 #182
75556 erkel
back from Dagestan
pi_67991720
quote:
Op maandag 13 april 2009 23:37 schreef Norrage het volgende:

[..]

Wij hebben lekker voor een 3e set gekozen
Ja groot gelijk eigenlijk. Niet eens echt bij stil gestaan, maar dan was het ook wel laat geworden misschien. Tweede set wonnen we namelijk met 6-1, dus momentum lag aan onze kant. Maar dan zo'n fucking loterij er achteraan.
Weisst
pi_67996180
haha, wij gingen voor de 3e set omdat we het momentum na 6-2 2-0 waren verloren en toen stond het 6-2 3-6 en wilden we 3e set..kwamen daar ook meteen 0-2 achter en toen waren we weer terug en wonnen we 6-2 Was echt heel vaag, maar zij vonden het wel prima een 3e set te spelen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_67999339
Ik voel hem in ieder geval minder zitten dan vorig jaar, dus ik denk dat ik vrijdag ga proberen of het weer gaat.
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:35:46 #185
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_68025966
3-3 gespeeld.
Op kunstgras dus dat is al een hele prestatie voor ons.

Single verloren in 3 sets. Zo stom want ik had hem gewoon dik moeten winnen maar ja, dan komt dat ritme om de hoek kijken. Iets wat ik niet heb 3-6 6-0 4-6

Dubbel wel gewonnen en aardig gespeeld. 6-2 6-0

Kunstgras is maar goed voor 1 ding. aces slaan. 12 in de single en 8 in de dubbel
ff niet het aantal dubbele fouten er tegenover zetten want dan is het een stuk minder rooskleurig....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_68135118
Weer supermooi weer Straks even onze zaterdagteams bewonderen, en dan morgen zelf! En ook dan waarschijnlijk mooi weer

Wordt leuk morgen. We mogen tegen de favorieten: een jeugdteam met gemiddelde leeftijd 14 ofzo. Hun beste speelster is een meisje van 11 dat nu #6 van Nederland is t/m 12 Gelukkig kan ik daar alleen 1 keer tegen dubbelen
pi_68135584
Vanmiddag tegen het topteam uit de poule
Hoef alleen maar te dubbelen gelukkig, want ik moet wat vroeger weg.

Na jaren van 1 competitieinvalwedstrijd per jaar weer fanatiek aan het tennissen (2-3x per week ipv 1x per 3 weken), maar ik zit nog lang niet op mijn oude niveau helaas. Dus dit jaar ga ik vast van 4/4 terug naar 5/5

Paar weken terug trouwens lekker bezig... eerste competitiewedstrijd, meteen 2 uur op de baan
5-7 7-6 5-7 verloren helaas... Kreeg in de 2e set paar matchpunten tegen maar wist de set toch te winnen. Sta ik 3e set 4-1 voor, geef ik het nog uit handen!
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_68186024
Ik heb vandaag 8-0 gewonnen.

Groetjes,

Chriz2k
pi_68186079
Vandaag m'n 1e competitiedag gehad!
Vorige week niet kunnen spelen, was ziek (nu grotendeels beter ) en dáárvoor zijn m'n verstandskiezen er uit getrokken, dus had m'n racket al een hele maand niet in m'n handen gehad...

Vandaag begonnen met het spelen van de 2e single, in 3 sets gewonnen. Kwam voornamelijk door m'n conditie en benauwdheid, moest nog wel erg veel hoesten... Maar gelukkig wel gewonnen!
Daarna nog een mix gespeeld. Vrij eenvoudig gewonnen: 6-2 6-2!

In totaal met 8-0 gewonnen, en vorige week had m'n team met 5-3 gewonnen, dus ben benieuwd hoe hoog we staan na vandaag!

En hoe is het bij de rest gegaan? Ben heel benieuwd.
pi_68186107
Oh ja, én ik ben verschrikkelijk verbrand vandaag. Had me nog wel zo goed ingesmeerd. Het is oneerlijk.
  zondag 19 april 2009 @ 22:26:47 #191
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_68186225
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:21 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb vandaag 8-0 gewonnen.

Groetjes,

Chriz2k
Gefeliciteerd, Chriz2k.

Groetjes terug,

intel

Ik heb m'n enkel weer verloren (al gaat het wel beter dan vorige week) en m'n snaren doorgeslagen. Toen met het racket van een teamgenoot gespeeld, dat was echt een wereld van verschil. Misschien toch maar eens een nieuw racket kopen, deze gaat al een jaar of acht mee

De dubbel maar aan iemand anders overgelaten, het was lekkerder weer om met een pot bier op het terras te zitten

Even voor de mixed-team-spelers, vinden jullie het nou relaxt om zo lang op/rond de baan te staan? Je bent je hele zondag kwijt lijkt me...
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  zondag 19 april 2009 @ 22:31:45 #192
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_68186405
4-2 gewonnen
Tegenstander had 1 hele goeie heer mee die voor de 2 punten zorgde, maar verder duidelijk voor ons.
Zelf alleen gedubbeld. 6-0 6-4 gewonnen. Eerste set speelde ik foutloos en mijn partner nagenoeg. 2de set ging ik wat minder spelen en begon hij te klooien met zijn service. Gelukkig had hij nog een paar goeie rally's van achteruit.

Maar wel lekker gespeeld en gewonnen. Dat is altijd goed
en tot nu toe 6 games in totaal tegen in de dubbel
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_68186504
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:26 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, Chriz2k.

Groetjes terug,

intel

Ik heb m'n enkel weer verloren (al gaat het wel beter dan vorige week) en m'n snaren doorgeslagen. Toen met het racket van een teamgenoot gespeeld, dat was echt een wereld van verschil. Misschien toch maar eens een nieuw racket kopen, deze gaat al een jaar of acht mee

De dubbel maar aan iemand anders overgelaten, het was lekkerder weer om met een pot bier op het terras te zitten

Even voor de mixed-team-spelers, vinden jullie het nou relaxt om zo lang op/rond de baan te staan? Je bent je hele zondag kwijt lijkt me...
Beste Intel,

Het is handig om twee exemplaren van je racket te hebben in geval van calamiteiten .

Zo'n dagje op het tennispark is gewoon enorm gezellig, vandaag ook weer een tennisdag van 12 uur gedraaid, goed te doen en je slaapt heerlijk .
  zondag 19 april 2009 @ 22:43:38 #194
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_68186803
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:34 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Beste Intel,

Het is handig om twee exemplaren van je racket te hebben in geval van calamiteiten .

Zo'n dagje op het tennispark is gewoon enorm gezellig, vandaag ook weer een tennisdag van 12 uur gedraaid, goed te doen en je slaapt heerlijk .
Ik zal het meenemen in de aankoopoverwegingen

Op een dag als vandaag kan ik het me nog wel voorstellen, maar als het zo'n druilerige, regenachtige, koude kutdag is zoals die nog wel eens voorkomen in april, dan heb je er toch op een gegeven moment ook geen zin meer in? Een jongen uit m'n team is er vroeger mee gestopt omdat hij het allemaal niet meer tof vond, hele dagen op de tennisbaan doorbrengen.

Nu zitten we dan in een herenteam en als we thuis spelen beginnen we met vier banen (van de vier, die de rest van de dag ook onbezet blijven ) en zijn we lekker op tijd klaar (10:30 - 14:30 tennissen) voor de derde set aan de bar. Bevalt prima
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_68187288
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:34 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Beste Intel,

Helemaal mee eens. Zo'n dagje tennispark hangen is enorm gezellig en de tijd vliegt in de meeste gevallen voorbij. Ook als ik niet speel wil ik nog wel eens dagen meepikken om bij trainingsgenoten te kijken. Erg leuk

Vooral die dagen met mixed-teams zijn leuk. Die zijn me op de één of andere manier altijd beter bevallen dan dagen met een herenteam op zondag.
pi_68187899
Ik speel ook gemengd dubbel en ik spreek zelf nooit van 'dag kwijt zijn', ik wil het zelf! Het is zo leuk... en maar zeven keer!

Het hele jaar door zulke tennisdagen zou misschien wat veel zijn, maar ik vind het juist z'n charmes hebben!
pi_68189673
Gemengd dubbel zondag is geweldig. Lekker de hele dag..En sowieso, ook al speel je slechts de halve dag ook dan ben je de hele dag kwijt hoor...ik kan dan niks nuttigs doen hoor...

In ieder geval, wij hebben 1-7 verloren tegen het team dat waarschijnlijk kampioen gaat worden...Onwijs suf team. Jeugdteampje (wat eigenlijk niet mag maar dispensatie blalbabla) en geen drankjes aanbieden, alleen maar binnenzitten, geen moment intergreren, coaches naast de baan, stomme ouders...Kinderen zelf wel aardig maar goed, niet echt sociaal...
Maar goed. Mijn single verloren (gechoket)...Speelde superslecht mar wist toch dik voor te komen om het vervolgens weg te geven. Toen HD echt geweldig gewonnen. Heerlijke wedstrijd, publiek genoot ervan (maar geen complimentje hoor aan het eind van de wedstrijd, niet eens van de ouders (die dat normaal meestal nog wel doen)) en toen de mix in de supertiebreak verloren...superzonde. De rest van het team hard gefaald, maar de tegenstanders waren dan ook te goed.
Heb zelf wel een tevreden gevoel aan de dag overgehouden, ik had 3 wedstrijden kunnen winnen maar het werd er 1...maar wel lekker
pi_68193032
2-3 verloren tegen een mededegradatiekandiaat
Speelde zelf niet mee, 2 keer eerder tegen deze tegenstander in het najaar gespeeld en gewonnen: 4-0 en 3-1. Helaas in het voorjaar, waar het er echt om gaat stonden we in no-time na de singles 0-2 achter en verloren we de herendubbel.

Na 2 speelrondes staan we pas op 3 wedstrijdpunten en 0 overwinningen (3-7), echt drama.
Komende zaterdag een tegenstander die we ook al 2 jaar eerder getroffen hebben en waar we toen 2x van wonnen. Echter is onze sterkste singe-dame en heer er beiden niet bij en mag ik het gaan opknappen
Eigenlijk zijn er nog 3 degradatiekandidaten over na 2 speelrondes, aangezien onze tegenstander van komende zaterdag al tegen de andere 2 gespeeld heeft en deze gemakkelijk won.
Wij krijgen hun de laatste 2 speeldagen pas, dus het gaat spannend worden.

U MAD?
pi_68193906
vanavond eerste training.. ooit
pi_68194267
Ik ben er gisteren nogmaals achtergekomen, ik kan gewoon NIET enkelen . Ongelooflijk hoe ik steeds maar weer verlies van een 6je en diezelfde tegenstander in de dubbel helemaal wegmep. Als het zo doorgaat ben ik straks 8/5 . Het is zo erg mentaal, het lijkt wel of ik in de enkel een mentaal slot op m'n slag heb zitten waardoor ik gewoon geen enkele bal met een lekker gevoel kan terugslaan, in de dubbel heb ik hier totaal geen last van en speel ik 10x beter. Heeft iemand tips? Hoe kan ik dit overwinnen, want ik word er moedeloos van .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')