abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67162752
quote:
Op maandag 16 maart 2009 17:11 schreef dekouwe het volgende:

[..]

Nu je het zegt , hebben die gasten vorig jaar bij thuis tegen het 1e gespeeld. Zitten in het vondelpark?
Hehe, nee. Dat is bij de Jaap Eden baan, Amsterdam Oost. Vondelpark, mochten ze willen.

Inderdaad hardcourt, trouwens.
pi_67162868
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 23:15 schreef dekouwe het volgende:
Aangezien dinsdag de nationale trainingsavond blijkt te zijn, Heb heerlijk staan beuken de "buren" waren er niet. dus konden enkellen. tegen me trainingsmaatje 6-1 6-0 gewonnen ( die een hogere single rating heeft dan ik, maar nog nooit een single van me heeft gewonnen) vanaf eind eerste set ge-experminteerd met bal heel vroeg te nemen. zeker als return wat verdomd goed lukte.

chris vraagje voor jou hoe combineer jij je spin ballen met vroeg nemen? want merk dat me spin iets minder word als ik hem vroeg neem wat in de hal natuurlijk niet zo heel erg is.
Waarom zou je willen spinnen als je de bal vroeg neemt? Het voordeel van vroeg nemen is juist dat je veel druk kunt zetten, met spin wordt dat effect al een stuk minder.

Maar een vereiste is dat je in ieder geval diep door je knieën gaat, goed onder de bal komt en een mooie polsbeweging maakt .
pi_67222448
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 10:41 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:

[..]

Hehe, nee. Dat is bij de Jaap Eden baan, Amsterdam Oost. Vondelpark, mochten ze willen.

Inderdaad hardcourt, trouwens.
was in de war met Festina.. die zitten in het vondelpark en daar speelde mijn club afgelopen seizoen tegen op zondag.
Ook een of ander Elitaire ballo club.

Ik had in mijn gedachte dat als je hem snel neemt met veel spin dan zet je ze nog meer onder druk door de opstuit maar. is de bal idd wel langer onderweg. Maareh .. dat met die pols moesten we maar niet doen..

van het weekend maar is op gravel proberen die bal op tempo spelen
sudo is powerrrr
pi_67226032
wat is een redelijke prijs voor het bespannen van een racket (als je zelf je eigen snaren mee brengt).
pi_67234469
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 00:07 schreef TubewayDigital het volgende:
wat is een redelijke prijs voor het bespannen van een racket (als je zelf je eigen snaren mee brengt).
Een tientje.
pi_67234606
Kan dat zomaar, je eigen snaren meenemen, bij bijvoorbeeld een tenniscenter ?
U MAD?
pi_67237369
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:48 schreef de_boswachter het volgende:
Kan dat zomaar, je eigen snaren meenemen, bij bijvoorbeeld een tenniscenter ?
Geen ervaring mee, maar ik zou denken van wel.
pi_67241790
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:44 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Een tientje.
Duur pest jong , degene die mij rackets nu bespant die doet er twee voor 12 ( met eigen bespanning mee nemen)
sudo is powerrrr
pi_67381532
een ervaren bespanner, hoe lang doet hij over 1 racket?
pi_67418760
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 07:31 schreef TubewayDigital het volgende:
een ervaren bespanner, hoe lang doet hij over 1 racket?
half uurtje, max drie kwartier
Life is life
pi_67420724
Dan verdient hij in het slechtste geval 8 euro per uur, in het beste geval 12 euro. Vind ik persoonlijk iets te weinig, tenzij je bespannen echt heel erg leuk vindt. Ik doe er zelf 3 kwartier over. Haasten doe ik niet, lever liever kwaliteit af. Hiervoor vraag ik 15 euro, inclusief een goede, goedkope snaar van de rol. Bespannen met meegeleverde snaren doe ik liever niet, na een keer ontzettende rotsnaren gekregen te hebben. Dit kost je tien minuten extra en een hoop ergernis. Ik reken dan ook dezelfde prijs, dus iedereen doet het dan met mijn eigen snaar
pi_67558630
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 17:34 schreef tordesmonats het volgende:

[..]

Head iXtreme, die heb ik ook gehad met een te kleine grip.. heb 'm ook vergroot maar bleef kloten, vind head grips qua vorm sowieso niks ivgl met Prince waar ik nu mee speel.
ik heb nu nergens meer last van (met de nieuwe grip), dus ben gelukkig van de pijntjes af.

van het weekend een nieuw shirt in huis gehaald *klik*.

Nu nog fijne schoenen voor op kunstgras. vind mijn huidige 3 jaar oude kswisjes te lomp!
  maandag 30 maart 2009 @ 21:25:48 #133
75556 erkel
back from Dagestan
pi_67559433
quote:
Op maandag 30 maart 2009 21:03 schreef mutzenbacher het volgende:

[..]

ik heb nu nergens meer last van (met de nieuwe grip), dus ben gelukkig van de pijntjes af.

van het weekend een nieuw shirt in huis gehaald *klik*.

Nu nog fijne schoenen voor op kunstgras. vind mijn huidige 3 jaar oude kswisjes te lomp!
Mooie shirts zijn dat van Adidas, wil er ook 2 van aanschaffen.

Van het weekend weer buiten gespeeld op dat grijze gravel, ben de naam ervan vergeten. Wel in de motregen, maar dat mocht de pret niet drukken .
Weisst
pi_67568221
quote:
Op maandag 30 maart 2009 21:25 schreef erkel het volgende:

[..]

Mooie shirts zijn dat van Adidas, wil er ook 2 van aanschaffen.

Van het weekend weer buiten gespeeld op dat grijze gravel, ben de naam ervan vergeten. Wel in de motregen, maar dat mocht de pret niet drukken .
Canadian Ten?

Wij hadden zondag openingstoernooi (gravel). Heerlijk weer, alleen waren de banen nog vrij zacht. Dat was te merken als je een sprintje wilde trekken: je trapte hele gaten in de baan. Resultaat is dat de eerste les van gisteravond niet doorging ivm reparaties. Hopelijk kan er vanavond wel gespeeld worden, aan het weer ligt het in ieder geval niet!

Buiten tennissen
pi_67568603
OOoeh leuk, competitie, mooi weer etc....Maar wat jammer toch af en toe van zondagcompetitie...Wij zitten in een poule met 6 jeugdteams en 2 studententeams (wijzelf er een van dus).....Waarom zetten ze al die jeugdteams niet gewoon in een gezamenlijke poule en zetten ze de normale mensen gewoon in een poule met anderen die wel biertjes willen drinken, meer dan 15 minuten blijven hangen na de laatste wedstrijd, niet voor het donker thuis hoeven te zijn, die wel sportief zijn op de baan en die niet tijdens de dag hun proefwerken of eindexamen zitten te leren?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_67570978
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 09:24 schreef Norrage het volgende:
OOoeh leuk, competitie, mooi weer etc....Maar wat jammer toch af en toe van zondagcompetitie...Wij zitten in een poule met 6 jeugdteams en 2 studententeams (wijzelf er een van dus).....Waarom zetten ze al die jeugdteams niet gewoon in een gezamenlijke poule en zetten ze de normale mensen gewoon in een poule met anderen die wel biertjes willen drinken, meer dan 15 minuten blijven hangen na de laatste wedstrijd, niet voor het donker thuis hoeven te zijn, die wel sportief zijn op de baan en die niet tijdens de dag hun proefwerken of eindexamen zitten te leren?
Das wel heel zuur idd.
U MAD?
pi_67571852
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 09:07 schreef kleinelievewolff het volgende:

[..]

Canadian Ten?

Wij hadden zondag openingstoernooi (gravel). Heerlijk weer, alleen waren de banen nog vrij zacht. Dat was te merken als je een sprintje wilde trekken: je trapte hele gaten in de baan. Resultaat is dat de eerste les van gisteravond niet doorging ivm reparaties. Hopelijk kan er vanavond wel gespeeld worden, aan het weer ligt het in ieder geval niet!

Buiten tennissen
Ik had hetzelfde, de bal stuiteren voor de service was zelfs bijna niet te doen.

Djokovic was gillend gek geworden .
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:13:09 #138
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_67784012
Gisteren weer voor het eerst op de baan gestaan
Als het een voorbode was voor de rest van het seizoen, dan promoveren we niet
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_67785415
Ik heb zaterdag mijn eerste partijen in de competitie gespeeld, ging niet zo best. Op één of andere manier had ik een soort mentale blokkade om mijn forehand te slaan. Die ging de twee dagen daarvoor al niet zo lekker meer, waardoor ik er totaal geen vertrouwen meer in had. Dan ga je van alles proberen om hem te repareren, maar dat lukte niet, zodat ik steeds onzekerder werd. Tijdens het inspelen kon ik niet eens meer een bal vanuit mijn hand naar de tegenstander slaan, die ging in het net of hoog een hoek in Onnodig om te vertellen dat ik er met 6-1 6-0 afging. Ik kon me ook heel goed indenken hoe Federer zich voelde tegen Djokovic. Het is dat ik het zonde van mijn racket vind om die stuk te slaan en dat de gravelbaan nog zo zacht was dat me dat waarschijnlijk niet eens gelukt zou zijn....

Met de dubbel was ik blijkbaar ergens anders met mijn gedachten dan bij mijn falende forehand, waardoor die weer iets terugkwam. Scheelde ook dat ik links stond en mijn backhand wel goed gaat. 5-2 voor en vervolgens geen game meer winnen. 7-5 6-0 verloren. Eindresultaat was 5-1.

Gisterenavond weer een les gehad en mijn forehand is weer zo goed als terug Hopelijk blijft dat ook zo tijdens de volgende wedstrijden as zaterdag.
pi_67786602
Aanstaande maandag!!! yay
Heb de laatste 5 dagen 4 keer getennist, ging 3 keer verschrikkelijk maar gister eindelijk weer de vastheid en de snelheid op de baan. Ik heb er vertrouwen in Mijn forehand loopt altijd goed, en mijn volleys...Ik ben afhankelijk van mijn backhand en service en die zijn nog te wisselvallig...Maar gister gingen ze goed
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')