abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66093653
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:24 schreef Chriz2k het volgende:
Zojuist voor het eerst sinds een half jaar weer wedstrijden gespeeld, had er vooraf niet zoveel vertrouwen in aangezien ik om 5 uur pas in bed lag, maar de tegenstand was gelukkig niet zo groot .

Enkel 14-1 en dubbel 12-4.
Ik neem aan dat die enkel niet in de 4 was?

Hoe zit het trouwens met die Future-trip naar West-Afrika ?
pi_66093729
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:27 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ik neem aan dat die enkel niet in de 4 was?

Hoe zit het trouwens met die Future-trip naar West-Afrika ?
Nouja, die gozer was 4,8.

Gaat voorspoedig, ik hoef alleen nog maar een paar keer te tilten met WOS !
pi_66093880
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:29 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Nouja, die gozer was 4,8.

Gaat voorspoedig, ik hoef alleen nog maar een paar keer te tilten met WOS !

Als ik een keer een tientje moet lappen voor een consumptie tijdens de vliegreis, dan hoor ik het nog wel
pi_66097171
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:22 schreef Norrage het volgende:
hmm ik heb de laatste tijd ook andere snaren (geen idee welke, poly geloof ik, ik laat bespannen en zij doen er gewoon wat leuks in) en heb de laatste tijd meer last van mijn arm dan vroeger...is een uurtje later wel weer over, maar tijdens de wedstrijd voel ik het wel. Dat kan, als ik bovenstaande lees, dus misschien wel aan de soort snaar liggen??

Ik doe er bovendien nu echt megalang mee, heb ze er al sinds juni in zitten, en ik speel echt minstens 2 a 3 keer per week! en normaalgesproken deed ik maximaal 20 tot 25 uur met een snaar...Dus ik ben wel blij met deze (goedkoop), maar misschien doordat ze zo stevig zijn niet zo goed voor mijn arm??
Heb deze week nu vaak getennist en heb weer last van mijn bovenarm. Waar ligt het nou aan? Waar hebben jullie precies last als je een verkeerde snaar in je racket hebt zitten? Ik heb het zo precies aan mijn biceps, maar op zich doet mijn hele bovenarm wel een beetje pijn....Ik ben er dinsdag weer vanaf, het is gewoon korte overbelasting, maar wel vervelend.
Ik wil wel graag 3 ofzo keren per week kunnen tennissen, en dat kan momenteel gewoo nie echt...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_66097636
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:00 schreef Norrage het volgende:

[..]

Heb deze week nu vaak getennist en heb weer last van mijn bovenarm. Waar ligt het nou aan? Waar hebben jullie precies last als je een verkeerde snaar in je racket hebt zitten? Ik heb het zo precies aan mijn biceps, maar op zich doet mijn hele bovenarm wel een beetje pijn....Ik ben er dinsdag weer vanaf, het is gewoon korte overbelasting, maar wel vervelend.
Ik wil wel graag 3 ofzo keren per week kunnen tennissen, en dat kan momenteel gewoo nie echt...
Weet je hoeveel kg er door de bespanner opgezet zijn? Persoonlijk bespan ik poly tot max. 24 kg in de lengte- en 22-23 kg in de breedtesnaren. Het maakt natuurlijk geen barst uit waar je het voelt, je moet gewoon geen pijn voelen imo. Volgende keer zou ik voor een soepele snaar gaan, hopelijk heb je dit probleem dan niet
pi_66097819
Nouja, misschien is het een bepaalde plaats waar je misschien door snaren gaat lastkrijgen...Dan kan ik bepalen of het aan mijn snaren ligt of misschien aan iets anders

En ik geef altijd 27kg op eigenlijk, maar ja, de snaren zitten er nu al meer dan een half jaar in (vreemd genoeg) dus op zich moet er van dat gewicht niet zo veel meer over zijn
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_66098012
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:15 schreef Norrage het volgende:
Nouja, misschien is het een bepaalde plaats waar je misschien door snaren gaat lastkrijgen...Dan kan ik bepalen of het aan mijn snaren ligt of misschien aan iets anders

En ik geef altijd 27kg op eigenlijk, maar ja, de snaren zitten er nu al meer dan een half jaar in (vreemd genoeg) dus op zich moet er van dat gewicht niet zo veel meer over zijn
Poly sla je niet zo heel makkelijk kapot. Misschien is het verstandig om je racket opnieuw te laten bespannen met een soepele snaar. Maar goed, die keuze laat ik volledig aan jou over.
pi_66126564
Heb tijdens de kerst en oud & nieuw mijn eerste toernooiwinst in de 8 geboekt in de mixed dubbel

Helaas niet voor de ranking maar mijn spel gaat nog steeds vooruit... goede trainer nu

Heb erg veel zin in het zomerseizoen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_66148645
Nog 2 weken en dan staat de compettiieindeling erop
U MAD?
pi_66193676
Ben erg benieuwd naar de competitieindeling!

Ik ga in juli samenwonen (Noord-Holland noord), dus heb alvast uitgezocht wat m'n nieuwe tennisvereniging gaat worden!

Verder draai ik momenteel lekker mee in de nieuwe poule van de wintercompetitie! Deze poule past qua niveau beter bij ons dan de vorige poule (waar ik veruit de jongste deelnemer was ).
pi_66193961
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:24 schreef Zonnestraaltje het volgende:

Ik ga in juli samenwonen (Noord-Holland noord), dus heb alvast uitgezocht wat m'n nieuwe tennisvereniging gaat worden!

Verder draai ik momenteel lekker mee in de nieuwe poule van de wintercompetitie! Deze poule past qua niveau beter bij ons dan de vorige poule (waar ik veruit de jongste deelnemer was ).
Nou, welke wordt het?

Ik zit ook in NHN, dus misschien heb ik nog wat sappige details .
pi_66194033
quote:

Kiezen jullie niet zelf jullie teams uit dan ?
Wij hebben hier een relatief kleine vereniging en teams worden zelf samengesteld door de leden.
U MAD?
pi_66194277
quote:

Je moet wel heel erg veel van hem houden
pi_66194714
Oooooh competitie
Ik heb zo'n zin!!!!!
pi_66214043
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Kiezen jullie niet zelf jullie teams uit dan ?
Wij hebben hier een relatief kleine vereniging en teams worden zelf samengesteld door de leden.
Ja, we kiezen wel zelf teams, deels. Er zijn ook mensen die zich via de trainer aanmelden, die dus ook graag een team willen en die worden dan in overleg ergens bij geplaatst.

Ik ging er trouwens van uit dat er dit jaar, net als vorig jaar, twee weken meivakantie zou zijn van de competitie. Mooi niet dus... Ga nu sowieso een week op vakantie, gelukkig hebben we dit keer vier dames in het team...
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:46 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

Je moet wel heel erg veel van hem houden
Tuurlijk, doe ik ook. Anders gingen we ook niet samenwonen!
pi_66214226
Ik moet zeggen dat alles bij mij goed verloopt. Ik ben in het voorjaar van 2003 gestopt met tennissen. Ik trainde daarvoor 5 keer per week (3 keer bij de bond, 2 keer eigen club) en dat was me toch een beetje teveel. Ik begon de lol in het tennissen te verliezen. Daardoor er 5 jaar uit geweest en in de zomer van vorig jaar het rustig weer opgepakt.

Ik train nu weer twee keer per week binnen en het gaat erg lekker. Ik kan het tempo van enkele 3-spelers waarmee ik train eigenlijk vrij makkelijk bijhouden, alleen zijn sommige dingen in mijn spel nog niet constant genoeg, maar dat lijkt me logisch na een inactiviteit van meer dan 5 jaar. Ik heb in ieder geval erg veel zin in het buitenseizoen
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:15:11 #67
172503 Marthh
Dude. Relax.
pi_66215734
Iemand ervaring met TC Ludica in Enschede? Ik begin nl. binnenkort weer met tennis en ik kan via me school bij Ludica tennissen..
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:15:55 #68
75556 erkel
back from Dagestan
pi_66215766
@TheArt

Welke regio speel je dan?

Na twee jaar geen competitie gespeeld te hebben, zou ik dit jaar ook weer meedoen. Zit nu bij een nieuwe vereniging, dus moet nog afwachten of het een beetje leuk team is. Ik ga iig zondag gemengd spelen. Alleen het is nog de vraag of ik het begin ga halen, na weer eenzelfde knieblessure als in de laatste zomer

Het balletje ging juist laatst weer lekker over het net.
Weisst
pi_66216268
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:15 schreef erkel het volgende:
@TheArt

Welke regio speel je dan?

Na twee jaar geen competitie gespeeld te hebben, zou ik dit jaar ook weer meedoen. Zit nu bij een nieuwe vereniging, dus moet nog afwachten of het een beetje leuk team is. Ik ga iig zondag gemengd spelen. Alleen het is nog de vraag of ik het begin ga halen, na weer eenzelfde knieblessure als in de laatste zomer

Het balletje ging juist laatst weer lekker over het net.
Ik woon en tennis in Bussum (Noord-Holland), maar wij horen bij Utrecht als het op sport aankomt.
pi_66216598
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 21:42 schreef TheArt het volgende:
Ik moet zeggen dat alles bij mij goed verloopt. Ik ben in het voorjaar van 2003 gestopt met tennissen. Ik trainde daarvoor 5 keer per week (3 keer bij de bond, 2 keer eigen club) en dat was me toch een beetje teveel. Ik begon de lol in het tennissen te verliezen. Daardoor er 5 jaar uit geweest en in de zomer van vorig jaar het rustig weer opgepakt.

Ik train nu weer twee keer per week binnen en het gaat erg lekker. Ik kan het tempo van enkele 3-spelers waarmee ik train eigenlijk vrij makkelijk bijhouden, alleen zijn sommige dingen in mijn spel nog niet constant genoeg, maar dat lijkt me logisch na een inactiviteit van meer dan 5 jaar. Ik heb in ieder geval erg veel zin in het buitenseizoen
Je zult wel van 1987 of eerder zijn, neem ik aan?

Anders had ik je waarschijnlijk wel gekend.

Ik kon het niet laten om deze aan te schaffen !
pi_66216980
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:33 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Je zult wel van 1987 of eerder zijn, neem ik aan?

Anders had ik je waarschijnlijk wel gekend.

[ afbeelding ]

Ik kon het niet laten om deze aan te schaffen !
Neen, ik ben van '89.

Leuke schoentjes trouwens
pi_66217516
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:41 schreef TheArt het volgende:

[..]

Neen, ik ben van '89.

Leuke schoentjes trouwens
Als je destijds wat K3's hebt gespeeld ken ik je op z'n minst wel van naam, denk ik.
pi_66218577
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 22:52 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Als je destijds wat K3's hebt gespeeld ken ik je op z'n minst wel van naam, denk ik.
Pfoe, je spreekt wel over 5 jaar en langer geleden. Ik PM wel.

[ Bericht 7% gewijzigd door TheArt op 19-02-2009 10:36:58 ]
pi_66228070
tip: ik zou nooit mijn echte naam op fok zeggen. Kan je beter via de PM doen.
pi_66228197
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:33 schreef TubewayDigital het volgende:
tip: ik zou nooit mijn echte naam op fok zeggen. Kan je beter via de PM doen.
Ach die was al ergens anders genoemd, maar goed. Dan haal ik hem weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')