Ik begrijp uiteraard dat als ze erachter komen we die 2de hartslagmeter moeten betalen. Maar kunnen ze ook gerechterlijke stappen ondernemen vanwege het feit dat wij niks hebben laten horen over het tweede pakketje?quote:Ik ben me er terdege van bewust dat een valse verklaring van mijnentwege kan leiden tot gerechterlijke stappen tegen mijn persoon.
Als je wist wat voor gezeik wij hebben gehad met de verzender zou je begrijpen dat ik niet happig ben om het op te sturenquote:Op maandag 24 november 2008 23:42 schreef soylent het volgende:
De koeriersdienst zal echt wel terugmelden dat het pakketje bezorgd is, zeker als ze er al gezeik over hebben gehad.
Waarom praat je over stappen ondernemen en stuur je het niet gewoon terug? Het is toch niet van jou?
Je bent verplicht dat te melden want anders komt Jerommeke langs en als Jerommeke langs moet komen dan is het niet te best...quote:Op maandag 24 november 2008 23:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Als je wist wat voor gezeik wij hebben gehad met de verzender zou je begrijpen dat ik niet happig ben om het op te sturen
En ik heb het niet over zelf stappen ondernemen. De vraag is of er stappen ondernomen kunnen worden door de verzender als wij niks van ons laten horen? M.a.w. zijn wij verplicht om aan te geven dat we het eerste pakketje alsnog ontvangen hebben
140 eurotjesquote:Op maandag 24 november 2008 23:55 schreef Dennis101 het volgende:
Wat kost zo'n apparaatje, een paar tientjes ofzo? Daar zal de verkoper, als die erachter komt dat het pakketje geleverd is, echt geen rechtzaak over gaan beginnen.
quote:Op maandag 24 november 2008 23:58 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zozo niet mis, blijft mijn punt nog wel staan.
Jij bent zeker nog nooit buiten geweest in de grote boze wereld?quote:Op maandag 24 november 2008 23:52 schreef l3laster het volgende:
meestal, als je het gewoon eerlijk aangeeft zal de winkel zeggen van hou het pakketje maar... heeft jullie al genoeg gezeik gekost....
UIteraard wil ik het houden, het is een duur ding en erg handig voor bij het storten. Als ik goede ervaringen had gehad met het bedrijf had ik waarschijnlijk wel betaald, maar de service en communicatie was gewoon shit. Ruim 8 weken wachten op een hartslagmeter is gewoon slecht.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:02 schreef Bolter het volgende:
[..]
Jij bent zeker nog nooit buiten geweest in de grote boze wereld?
Blijkbaar wil TS het houden, ik hoop dat je dit doet en dan gepakt wordt en 'm alsnog mag betalen. Het is niet van jou dus terug laten sturen op hun kosten.
Nieuwe verpakking er omheen en weer klaar voor de verkoop.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:06 schreef TallMan het volgende:
Is de net aangekomen hartslagmeter na uit zo'n verfrommelde verpakking te komen uberhaupt nog in een fatsoenlijke staat ?
Als de verpakking behoorlijk beschadigd is zal de verzender minder interesse hebben hem retour te ontvangen lijkt me zo (niet verkoopbaar in de huidige staat).
Als het zo'n slechte winkel is was dat ding ws. vrij goedkoop t.o.v. andere shops dus vind 't eerlijk gezegd nogal een slecht excuus.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:04 schreef Blik het volgende:
[..]
UIteraard wil ik het houden, het is een duur ding en erg handig voor bij het storten. Als ik goede ervaringen had gehad met het bedrijf had ik waarschijnlijk wel betaald, maar de service en communicatie was gewoon shit. Ruim 8 weken wachten op een hartslagmeter is gewoon slecht.
En als ik een e-mail of brief krijg over dat ik moet betalen zal ik dat gewoon zonder mokken doen.
maar ik hoop niet dat dat gebeurt![]()
Wat zijn dit dan voor een geweldige aannames? Een slechte winkel staat gelijk aan goedkopere producten en dat 1 klant problemen met een bedrijf heeft is gelijk het hele bedrijf slecht? Vodafone/Bol.com en dergelijke hebben soms ook wel eens een probleem met een levering via internet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:11 schreef Bolter het volgende:
[..]
Als het zo'n slechte winkel is was dat ding ws. vrij goedkoop t.o.v. andere shops dus vind 't eerlijk gezegd nogal een slecht excuus.
"De service en communicatie was shit", over 't algemeen beschrijft dit geen "goed" bedrijf toch.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:16 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wat zijn dit dan voor een geweldige aannames? Een slechte winkel staat gelijk aan goedkopere producten en dat 1 klant problemen met een bedrijf heeft is gelijk het hele bedrijf slecht? Vodafone/Bol.com en dergelijke hebben soms ook wel eens een probleem met een levering via internet.
Net als ik zeg, bol.com en vodafone zijn over het algemeen ook goede bedrijven. Toch zijn er mensen die er problemen mee hebben.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:20 schreef Bolter het volgende:
[..]
"De service en communicatie was shit", over 't algemeen beschrijft dit geen "goed" bedrijf toch.
Dit dus.quote:Op maandag 24 november 2008 23:39 schreef ElisaB het volgende:
Als je nou eens gewoon opbelt, zegt dat ie alsnog is gekomen en vraagt naar een retouradres?
Nee, dit topic gaat enkel over hoe jij veilig iets achterover weet te drukken.quote:Op maandag 24 november 2008 23:51 schreef Blik het volgende:
En tuurlijk ben ik me er van bewust dat het niet echt netjes is, maar het topic gaat niet over wat jullie zouden doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |