quote:Op donderdag 27 november 2008 22:00 schreef etoz het volgende:
[..]
Fenerli is een ander woord voor gay..
wie is dylanquote:Op donderdag 27 november 2008 22:07 schreef xminator het volgende:
Wordt hij als dylan verwijderd omdat hij heletijd zit te kloten, komt ie terug als etoz.
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:02 schreef etoz het volgende:
he Paddy, check this out.. Sertab Erener + Metropol Orkest..
http://www.youtube.com/results?search_query=sertab+erener+orkest&search_type=&aq=f
Werken jullie ook mee?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:11 schreef BrandX het volgende:
Jongens, alleen nog maar Nederlandse woorden hadden we afgesproken. Dus please, werk leuk mee en doe dat dan ook
Thanks!
BX
Daar ga ik niet over, en bemoei ik me niet mee.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:13 schreef saban het volgende:
[..]
Werken jullie ook mee?
Een moderator bannen voor 48 uur, en hij post al voordat de 48 uur om zijn.
Ik doel inderdaad op het woord fenerli. En nee ik wil dat dus niet hebben, want zoals je merkt weet niet iedereen wat het betekent, en blijkbaar is het iets beledigends. Genoeg zooi gehad hierzoquote:Op donderdag 27 november 2008 22:14 schreef msnk het volgende:
De enige Turkse woorden die ik hier zie zit in de namen van de liedjes die hier gepost worden.
En als je doelt op 'Fenerli' dat is ook maar een benaming voor iemand die Fenerbahçe supporter is, net als Ajacied dat is voor een Ajax supporter. Fenerbahçe aanhanger typt vervelend
Ik hou het hierbij.
Dit is dus dat maNga waar ik het eerder over had
Het is niet beledigendquote:Op donderdag 27 november 2008 22:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik doel inderdaad op het woord fenerli. En nee ik wil dat dus niet hebben, want zoals je merkt weet niet iedereen wat het betekent, en blijkbaar is het iets beledigends. Genoeg zooi gehad hierzo
Dat is nou precies wat ik bedoel en waarom ik geen Turks meer wil hebben hierquote:Op donderdag 27 november 2008 22:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Het is niet beledigend.
Fenerbahçe = voetbalclub. Fenerli = supporter ervan.
Ga je de post van trol etoz nog geloven
Ik weet het niet, weet dus ook niet wat ik moet geloven, vanwaar mijn woordje 'blijkbaar'.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:00 schreef etoz het volgende:
[..]
Fenerli is een ander woord voor gay..
Uitsluitend minimaal. Een terloops woord vind ik normaliter ook helemaal niet erg, maar dan zijn er wanneer zoiets een keer gepost wordt, ook geen problemen. Doch nu ben ik, gezien het gebeurde de afgelopen twee weken, even rigoureus. Sorryquote:Op donderdag 27 november 2008 22:27 schreef msnk het volgende:
Men weet bij woorden met dialect ook niet wat de definitie daarvan is, tenzij men dat dialect begrijpt. Zulke posts worden wél getolereerd, hoe dat?
Het is de zogenaamde G-klarinet, die ook bekend staat als 'Turkish clarinet'.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:57 schreef paddy het volgende:
Het is niet dat ik de muziek van deze zo tof vind, maar dat instrument vind ik zo mooi klinken(lijkt op een klarinet, maar heeft wel zeker een ander geluid) Ik wil hem
![]()
Ik vond het refrein echt wel heel mooi.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:14 schreef msnk het volgende:
Dit is dus dat maNga waar ik het eerder over had
Hier vond ik de muziek tof....het refrein tof, maar ik geloof niet dat ik van dat praatzingen houquote:
Oké, waar koop je diequote:Op donderdag 27 november 2008 22:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is de zogenaamde G-klarinet, die ook bekend staat als 'Turkish clarinet'.
Dat laatste.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Oké, waar koop je dieIk heb de gewone klarinet gespeeld. Is deze nog veel anders qua noten en grepen? Of vraag ik nu teveel?
Je hebt gelijk, Nederland mist cultuur. Maar ontneem dat van ons niet.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:11 schreef BrandX het volgende:
Jongens, alleen nog maar Nederlandse woorden hadden we afgesproken. Dus please, werk leuk mee en doe dat dan ook
Thanks!
BX
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |