Klassieke rock. Of symphonie met rockmix. Ik weet dat het er is. Hoor het wel eens bij mijn onderbuurman. Ook al versta ik er geen bal van maar het klinkt leukquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:01 schreef IHVK het volgende:
Muziek is wel terugkerend onderwerp.
Turkse muziek is heel divers, je hebt zeg maar van rock tot metal, maar ook klassieke muziek (staatsorkesten) oude turkse muziek(link van TM) en arabesk muziek(met veel arabische invloeden).
Wat wil je?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:08 schreef paddy het volgende:
[..]
Klassieke rock. Of symphonie met rockmix. Ik weet dat het er is. Hoor het wel eens bij mijn onderbuurman. Ook al versta ik er geen bal van maar het klinkt leuk
Jup.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:15 schreef xminator het volgende:
Hebben jullie dat ook eigenlijk, alle filmschermpjes op youtube zijn in 16:9 weergave -_-
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit is een klassieker.![]()
Het gaat over iemand die verliefd zou willen zijn.
Wel in de richting die jij zoekt denk ik, qua muzieksoort.
Die eerste die jij postte vond ik leukquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:25 schreef xminator het volgende:
[..]
En z'n leukste staat niet op youtube
O, hoe was ik eerst dan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:47 schreef paddy het volgende:
[..]
Jij bent überhaupt wat milder geworden
Minder mild denk ikquote:
Waarschijnlijk weet ik al wat je ongeveer leuk vindt, hij heeft 1 CD vol met 'klassieke' Turkse liedjes die omgetoverd zijn naar een rock versie + melodie erbij.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Die eerste die jij postte vond ik leukDie van IHVK minder leuk. De rest luister ik later, want moet alweer weg
Trouwens, het hoeft niet perse Turkse muziek te zijn hoor. Ik kan ook niet echt Nederlandse muziek noemen die ik leuk vind. Later dus meer over die nummers. 1nummer heeft in ieder geval al een plusje
Inderdaad, zo veel goede muzikanten heb je.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:43 schreef G.Fawkes het volgende:
Baris Manco mag idd niet ontbreken maar Cem Karaca ook niet en Erkin Koray ook niet. Te veel namen om op te noemen eigenlijk
mooie assist van Volkan..quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Inderdaad, zo veel goede muzikanten heb je.
FENERBAHÇEKOM OP
![]()
(klinkt raar) anyway ik ga kijken mac kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |