Greet Hofmann (no pun intended) Wegjagen die mutsquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jawel, het is gewoon een vrouw die zogenaamd voor d'r zorgt en haar 'goede' raad geeft.
Naar mij luisterd ze dus niet meer, alleen maar naar haar.
oh trustequote:Op dinsdag 25 november 2008 00:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
HÉ Muiswe hebben het over de vrouwenliefde......... je bent nét op tijd
Nah, misschien als jullie weer samen in een huisje wonen, of woont die vrouw daar ook?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ook daar zou ik niet vreemd van staan kijken.
Is Erica Terpstra ergens op TV?quote:Op maandag 24 november 2008 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zit nu te kijken naar een vrouw die zonder make-up net zo mooi is als met
Nee, gelukkig niet. Maargoed, ik mag dus ook niets verkeerds zeggen over haar. (de bitch)quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, misschien als jullie weer samen in een huisje wonen, of woont die vrouw daar ook?
gezelligquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, misschien als jullie weer samen in een huisje wonen, of woont die vrouw daar ook?
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is Erica Terpstra ergens op TV?
Goed planquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik niet skattie........ ik vin het allemaal wel best,,,,,,, maar IK niet dus vrees niet........![]()
ik heb trouwens wel deze week gedroomd dat jij, lies en ik gingen stappen in Amsterdam.....![]()
écht waar en Lies was Bloedsagerijnig want die was met de trein..... maar ik weet niet meer zo goed
het verhaal alleen dat Lies zo sagerijnig was omdat ze ook weer met de trein terug moest.....
quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Goed planOhh nee ik stap niet meer sind het rookverbod
quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:11 schreef HiDiHo het volgende:
Wie is Greet Hofman ?
Ik zeik, maar ben bijna nooit sagerijnig hoor!quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik niet skattie........ ik vin het allemaal wel best,,,,,,, maar IK niet dus vrees niet........![]()
ik heb trouwens wel deze week gedroomd dat jij, lies en ik gingen stappen in Amsterdam.....![]()
écht waar en Lies was Bloedsagerijnig want die was met de trein..... maar ik weet niet meer zo goed
het verhaal alleen dat Lies zo sagerijnig was omdat ze ook weer met de trein terug moest.....
Paar maandjes Terrasjequote:Op dinsdag 25 november 2008 00:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
goeie smoes ik stap niet meer sinds ik niet meer rook
Dumpen die handelquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:17 schreef HiDiHo het volgende:
Thx, ik was al aan het zoeken;
' gebedsgenezeres'
Laat mijn ex nou ook opeens diverse maria afbeeldingen/beelden hebben.
Ohjee! Daar heb je het gedonder al!quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:17 schreef HiDiHo het volgende:
Thx, ik was al aan het zoeken;
' gebedsgenezeres'
Laat mijn ex nou ook opeens diverse maria afbeeldingen/beelden hebben.
ja volgens mij wel..........quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zeik, maar ben bijna nooit sagerijnig hoor!
Was het verder wel gezellig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |