quote:Op maandag 24 november 2008 23:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht maandag.
Maar dat is mooi, heb ik het niet gemist
Ach niemand boeit het iets, me tanden gaan ook verrot door slecht(niet) eten.quote:Op maandag 24 november 2008 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
En het is zeker geen goed idee om je nu een virtuele kom snert aan te bieden.
Maar als je vanwege geldgebrek niet genoeg caloriëen per dag meer binnen krijgt, dan wordt het serieus tijd om hulp te zoeken/aanvaarden. Maar goed, dat snap je zelf ook wel natuurlijk.
quote:Op maandag 24 november 2008 23:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach niemand boeit het iets, me tanden gaan ook verrot door slecht(niet) eten.
Binnenkort hier weg, eindelijk.
Houdoequote:Op maandag 24 november 2008 23:34 schreef Manu82 het volgende:
* Manu82 gaat slapen enzo
tot over een paar uur
Ja, ik ben er nog, ik heb de hele dag geslapen.quote:Op maandag 24 november 2008 23:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zit ik hier nou weer tussen een stelletje rukkers?![]()
Lies ben jij d'r nog...... of Muiseh ik bedoel Muis
oe kijk je uit met ouzo ?quote:Op maandag 24 november 2008 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Pubblicità (reclame) even ontspannen![]()
Sjips, me bier is oplekker ouzootje dan maar
quote:Op maandag 24 november 2008 23:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach niemand boeit het iets, me tanden gaan ook verrot door slecht(niet) eten.
Binnenkort hier weg, eindelijk.
Half achtquote:Op maandag 24 november 2008 23:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oe kijk je uit met ouzo ?![]()
hoe laat moet je morgen je nest uit?
Naar mijn ex. Maar dat zal ook wel een hell worden. Alles is beter iigquote:Op maandag 24 november 2008 23:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
pfffffff Hididat klinkt allemaal wel héél depri......
![]()
Weet je al waar je naar toe gaat
als je geen antwoord wil geven zeg je maar gewoon NEE
moeilijk is dat of je niet weet ......kan ik dit nou vragen...... of niet?..........
quote:Op maandag 24 november 2008 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er nog, ik heb de hele dag geslapen.![]()
Maar mij zoek je niet!
Ow...... oké........quote:Op maandag 24 november 2008 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Naar mijn ex. Maar dat zal ook wel een hell worden. Alles is beter iig
quote:Op maandag 24 november 2008 23:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jawel ik zei Liesje óf Muis.........
maar als Muisdeze ziet begint ze meteen te schelden met Tief op enzo..... en dat vin ik
dan weer grappig, snap je
![]()
ik snap mezelf niet eens.........
mwa zoiets..........quote:Op maandag 24 november 2008 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soury vindt dit een kutsmiley??
Geeft niet hoor, ik zit hier ook liever voor de gezelligheidquote:Op maandag 24 november 2008 23:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ow...... oké........
![]()
ik vraag niks meer hoor........ als je iets kwijt wilt moet jij maar beginnen....... wordt hier zenuwachtig van
En er is geen kans dat het weer goedkomt?quote:Op maandag 24 november 2008 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Naar mijn ex. Maar dat zal ook wel een hell worden. Alles is beter iig
Als ze nou eens duidelijk zou zijn, zou dat idd een stuk schelen.quote:Op maandag 24 november 2008 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En er is geen kans dat het weer goedkomt?
Omdat je laatst zei dat je haar mist toch?
En je gaat weer bij haar wonen?
![]()
(sorry, ik zoek naar iets positiefs)
quote:Op maandag 24 november 2008 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
(sorry, ik zoek naar iets positiefs)
Hmm, Misschien moet je dat tegen haar zeggen, zeggen dat je dit niet zo trekt allemaal?quote:Op maandag 24 november 2008 23:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ze nou eens duidelijk zou zijn, zou dat idd een stuk schelen.
Ik heb er een dagtaak aan!quote:Op maandag 24 november 2008 23:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
moet Lies weer op het matje komen?
Ik zeg het al 5 jaar. Het enige dat ze kan zeggen is; ' ik moet aan mezelf denken' en 'ik heb het ook kut'quote:Op maandag 24 november 2008 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm, Misschien moet je dat tegen haar zeggen, zeggen dat je dit niet zo trekt allemaal?
(als ik teveel vraag moet je het zeggen hoor!)
Braaf, nieuwsgierig......T is maar net hoe je het bekijkt!quote:Op maandag 24 november 2008 23:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
jesus wat ben jij braaf.......
mén jij hebt écht een klein schoppie onder je kont nodig.......quote:Op maandag 24 november 2008 23:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zeg het al 5 jaar. Het enige dat ze kan zeggen is; ' ik moet aan mezelf denken' en 'ik heb het ook kut'
En jullie kunnen het niet samen kut hebben?quote:Op maandag 24 november 2008 23:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zeg het al 5 jaar. Het enige dat ze kan zeggen is; ' ik moet aan mezelf denken' en 'ik heb het ook kut'
Haha! Heeft ze al gewonnen?quote:Op maandag 24 november 2008 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zit nu te kijken naar een vrouw die zonder make-up net zo mooi is als met
wat segt ie....... vertel gewoon lekker straks alles door hier....... dan leert ie het wel afquote:Op maandag 24 november 2008 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Braaf, nieuwsgierig......T is maar net hoe je het bekijkt!
Ik weet hetquote:Op maandag 24 november 2008 23:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mén jij hebt écht een klein schoppie onder je kont nodig.......![]()
vijf jaar ..........
Haha, jij bent net zo erg als ik!quote:Op maandag 24 november 2008 23:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat segt ie....... vertel gewoon lekker straks alles door hier....... dan leert ie het wel af![]()
straks krijg je een ''spreekverbod'' met mijwedden?
ls is boos op mewant ik vin Ribas leuk en hij niet enzo......
ja nee, dat schoppie had je eigenlijk al een paar jaar eerder moeten hebben, ik weet het niet Hidi........quote:
Weet ik veel, ik ben d'r ook schijtziek van.quote:Op maandag 24 november 2008 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En jullie kunnen het niet samen kut hebben?
(ja sorry, ik weet het ook niet enzo!)
L.S. Mag ik het receptquote:Op maandag 24 november 2008 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je moet niet altijd alles zo op jezelf betrekken. Ik kan tenminste nog koken. En zonder huishoudschool.
Jij kan amper een bonzaiboompje bestellen.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben d'r ook schijtziek van.
Ik weet alleen dat ze iemand heeft leren kennen die ze 'haar moeder' noemt.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben d'r ook schijtziek van.
Ik weet alleen dat ze iemand heeft leren kennen die ze 'haar moeder' noemt.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haar moeder?Die kende ze niet al?
Jawel, het is gewoon een vrouw die zogenaamd voor d'r zorgt en haar 'goede' raad geeft.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haar moeder?Die kende ze niet al?
mmmmmmmm een soort van Greet Hofmans dus.........quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jawel, het is gewoon een vrouw die zogenaamd voor d'r zorgt en haar 'goede' raad geeft.
Naar mij luisterd ze dus niet meer, alleen maar naar haar.
Ook daar zou ik niet vreemd van staan kijken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
haar moeder? is ze verliefd geworden op een vrouw ofzo dan?
ja eh..... dat kan........ ik ken iemand die getrouwd was en nu met een vrouw samenleeft......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |