Een paar seizoénen!quote:Op maandag 24 november 2008 23:00 schreef CarOnline het volgende:
Wel grappig, jij weet nou waar ik zit
En hoe ver ik moet lopen voor ik bij mn koelkast ben.
Dus dan kan ik er idd wel weer een paar serietjes tegenaan
En Belen bij de laatste twee.quote:
Honger is een groot woordquote:Op maandag 24 november 2008 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Een paar seizoénen!![]()
Je hebt toch geen honger hè, Heidi? Die TT is toch kut vanwege een andere reden?
Bij de laatste twee wat?quote:Op maandag 24 november 2008 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En Belen bij de laatste twee.![]()
Dat rijmt.Bijna waardig om te posten in dat andere topic
Voor? Onverzorgste man van het jaar?quote:
Nee Heidi, de italiaanse "Robinson" met bekende en onbekende personen.quote:Op maandag 24 november 2008 23:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor? Onverzorgste man van het jaar?
Dat versta ik niet hoorquote:Op maandag 24 november 2008 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee Heidi, de italiaanse "Robinson" met bekende en onbekende personen.
TeringViezePrut vind postquote:Op maandag 24 november 2008 22:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
En je bloeddruk gaat naar beneden
Stinkende scheet verlaagt de bloeddruk
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 november 2008 23:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
TeringViezePrut vind post
En het is zeker geen goed idee om je nu een virtuele kom snert aan te bieden.quote:Op maandag 24 november 2008 23:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Honger is een groot woordMaar een kom snert zou er zeker in gaan
Non importa, RAI due è molto importante adessoquote:Op maandag 24 november 2008 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
Op SBS zijn nu ook wat gezellige dames, Ruud
Dat zijn pas echt dolle meidenquote:Op maandag 24 november 2008 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
Op SBS zijn nu ook wat gezellige dames, Ruud
Ik dacht maandag.quote:Op maandag 24 november 2008 23:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is toch op dinsdag of donderdag?
Je kunt er zo een serie over makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |