Alleen vandaag nog zeker?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:27 schreef Focusdriver het volgende:
Nu in de aanbieding: 2 kratten voor 9,98 ex. statiegeld
Dank je wel voor je tip!quote:Op maandag 24 november 2008 20:55 schreef Djeez het volgende:
< Knip want Duits bier is sowieso goed bier>
De prijs/kwaliteit is in mijn ogen onovertroffen, maar of het ook absoluut het lekkerste pils is, zal iedereen toch voor zich uit moeten maken.. Qua bittertje in de afdronk heeft het naar mijn smaak wel iets van Grolsch, maar mijn schoonvader is niet zo'n Grolsch fan, en was dus ook niet onverdeeld positief over Oettinger.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:06 schreef Geerd het volgende:
Drink graag een grolschje maar koop ik toch liever 2 kratten oettinger voor als je naar de prijs kijkt
Die blikjes hebben ze ook in Nederland.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:08 schreef SicSicSics het volgende:
In Duitsland wordt het verkocht als
[ afbeelding ]
En ook Oettinger is wat waterig. Maar niet heel verkeerd, prijs/ kwaliteit gezien.
Oettinger wordt in Duitsland gewoon als Oettinger verkocht.Daar hebben ze zelfs nog meer soorten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:08 schreef SicSicSics het volgende:
In Duitsland wordt het verkocht als
[ afbeelding ]
En ook Oettinger is wat waterig. Maar niet heel verkeerd, prijs/ kwaliteit gezien.
je hebt al gereageerd in dit topic, sukkel!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:56 schreef Markster het volgende:
voor een lekker tussendoorpils zeer geschikt, beter dan alle nederlandse pispilsjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |