Alleen vandaag nog zeker?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:27 schreef Focusdriver het volgende:
Nu in de aanbieding: 2 kratten voor 9,98 ex. statiegeld
Dank je wel voor je tip!quote:Op maandag 24 november 2008 20:55 schreef Djeez het volgende:
< Knip want Duits bier is sowieso goed bier>
De prijs/kwaliteit is in mijn ogen onovertroffen, maar of het ook absoluut het lekkerste pils is, zal iedereen toch voor zich uit moeten maken.. Qua bittertje in de afdronk heeft het naar mijn smaak wel iets van Grolsch, maar mijn schoonvader is niet zo'n Grolsch fan, en was dus ook niet onverdeeld positief over Oettinger.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:06 schreef Geerd het volgende:
Drink graag een grolschje maar koop ik toch liever 2 kratten oettinger voor als je naar de prijs kijkt
Die blikjes hebben ze ook in Nederland.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:08 schreef SicSicSics het volgende:
In Duitsland wordt het verkocht als
[ afbeelding ]
En ook Oettinger is wat waterig. Maar niet heel verkeerd, prijs/ kwaliteit gezien.
Oettinger wordt in Duitsland gewoon als Oettinger verkocht.Daar hebben ze zelfs nog meer soorten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:08 schreef SicSicSics het volgende:
In Duitsland wordt het verkocht als
[ afbeelding ]
En ook Oettinger is wat waterig. Maar niet heel verkeerd, prijs/ kwaliteit gezien.
je hebt al gereageerd in dit topic, sukkel!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:56 schreef Markster het volgende:
voor een lekker tussendoorpils zeer geschikt, beter dan alle nederlandse pispilsjes
Idd!!! Hier precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:00 schreef Oksel het volgende:
Ik had pas 2 kratjes bij de Lidl voor 10 euro!5 euro per krat. Prima bier, eventjes wat bitter, maar went snel. 2 kratten dragen is wel fucking zwaar moet ik zeggen, draagt echt kut.
zielige mensen die boven alles denken te staanquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:16 schreef EdAtTheBar het volgende:
Paupers zonder geld die bij elkaar bevestiging zoeken over de zogenaamde kwaliteit een of ander smerige z-merkbier
Iddquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:28 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Te drinken maar die folie is vervelend :c
Het is wel het meest verkochte biermerk in Duitsland.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:16 schreef EdAtTheBar het volgende:
Paupers zonder geld die bij elkaar bevestiging zoeken over de zogenaamde kwaliteit een of ander smerige z-merkbier
Je doet je avatar onderschrift eer aan..quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:16 schreef EdAtTheBar het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:30 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Je doet je avatar onderschrift eer aan..![]()
Koop een andere flessenopener. Die van mij rukt hele stukken folie mee.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:28 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Te drinken maar die folie is vervelend :c
Wat toevallig 1 van de betere en meest verkochte pilsen van Duitsland is. En laat daar nou net de beste pils vandaan komen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:16 schreef EdAtTheBar het volgende:
Grolsch.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:18 schreef Markster het volgende:
[..]
Wat toevallig 1 van de betere en meest verkochte pilsen van Duitsland is. En laat daar nou net de beste pils vandaan komen.
Of kom je nou echt met pilsen als heineken en amstel aanzetten?
Het is echt niet een van de betere pilsen van Duitsland. Het wordt daar vrij goed verkocht omdat het ook daar supergoedkoop is.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:18 schreef Markster het volgende:
[..]
Wat toevallig 1 van de betere en meest verkochte pilsen van Duitsland is. En laat daar nou net de beste pils vandaan komen.
Of kom je nou echt met pilsen als heineken en amstel aanzetten?
Nee de prijs-kwaliteit-verhoudingen is gewoon goed.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is echt niet een van de betere pilsen van Duitsland. Het wordt daar vrij goed verkocht omdat het ook daar supergoedkoop is.
ik denk niet dat een echt goedkoop zouteloos biertje zoveel varianten heeftquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is echt niet een van de betere pilsen van Duitsland. Het wordt daar vrij goed verkocht omdat het ook daar supergoedkoop is.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:02 schreef Markster het volgende:
[..]
ik denk niet dat een echt goedkoop zouteloos biertje zoveel varianten heeft
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |