quote:Op maandag 24 november 2008 22:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vroeg me altijd al af wat dat eiland daar deed op die map , en waarom je er niet heen kon
wat had je dan verwacht?quote:
lijkt me kapot, gewoon MS bellen als je nog garantie hebtquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:19 schreef brushaway het volgende:
Geen idee of dit het juiste topic is. Maar mijn xbox leest geen games/cd's meer. Zomaar ineens zonder dat ik ook maar een enkel probleem daarvoor ermee heb gehad. Enige oplossing of is m'n discdrive gewoon verneukt?
Lips is leukquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:32 schreef Rossdale het volgende:
Hopelijk vanavond Lips binnen. Heb al een vriend van me op kunnen trommelen die een hoop drank meeneemt. Zonder drank ga ik die karaoke niet doorkomen gok ik
Kijken of ik hem kan laten grunten op Duffy
Ik zal het vanavond zien en z.s.m. er een review van tikken. Ik ben erg benieuwd in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lips is leukOok zonder drank
En ik hoor juist dat hij ontzettend slecht isquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb Need for Speed UnderworldUndercover gekocht. Nou ja niet voor mezelf, want racen kan ik gewoon echt niet. Maar voor mijn mannetje. Veel verhalen van vrienden gehoord dat hij Echt heel goed is.
Dus ben benieuwd.
ik twijfel nog steeds over Call of Duty 5. Maar twijfel ook over Fall Out.
Maar wil eerst Fable helemaal uitspelen (alle achievements dus)
Godver, verbeter ik het gewoon zelf foutquote:
Per DVD. Gister alleen disk 4 geinstalleerd en ik kon gewoon spelen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:06 schreef wc-eend het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe de installatie van Lost Odessy werkt?
23 gig in een keer of 5,6 gig per cd? Want 23 gig gaat mij niet lukken, maar wel per cd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |