quote:# Calvin Harris - Acceptable In The 80s
# De Jeugd Van Tegenwoordig - Hollereer
# Weezer - Pork & Beans
# Alphabeat - Fascination
# Coldplay - Viva La Vida
Staat die er echt tussen? Zo ja, dan loopt 3voor12 weer gigantisch achter, dat nummer is van halfverwege 2007, en werd toen ook al op o.a. Studio Brussel regelmatig gedraaid.quote:Op maandag 24 november 2008 19:06 schreef peaceman het volgende:
SoKo- I'll Kill Her
haha dat meen je niet wat n mongolenquote:
Ik gok op Blood Red Shoes, Editors of Last Shadow Prophets hoewel Kaiser Chiefs en, ok, JvT ook wel outsiders zijn.quote:Op donderdag 27 november 2008 02:39 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik gok op een 1e plek voor Hollereer dit jaar... -edit: Alhoewel Sam Sparro ook zeker kans maakt..-
Ik kan me herinneren dat er in voorgaande jaren ook wel top40-nummers tussen stonden, Maar niet veel natuurlijk. Valerie is ook een grote hit geweest, die maakt ook wel kans.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Eventueel Duffy al heb ik geen idee hoe 3voor12 ze is, maar ze staat er toch niet voor niks tussen en het is een grote hit geweest (idem voor Alphabeat).
Oja, Valerie. Zeker een enorme kans, was al vergeten dat die er tussen stond.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:18 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik kan me herinneren dat er in voorgaande jaren ook wel top40-nummers tussen stonden, Maar niet veel natuurlijk. Valerie is ook een grote hit geweest, die maakt ook wel kans.
http://www.omroep.nl/live/thema/vpro_3voor12centraltv-bb.asxquote:Op donderdag 18 december 2008 23:19 schreef Thijsssss het volgende:
Heeft iemand toevallig een directe link naar 3voor12 Central? Via de site lukt niet, misschien kan ik de link gebruiken en dan openen in Windows Media Player
Ik vind van niet. Kut top 5: Coldplay, Milow, De Jeugd Van Tegenwoordig en Voicst. Er zijn toch betere nummers..quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik gok op Kings of Leon of M.I.A.
quote:Op maandag 24 november 2008 19:02 schreef ranja het volgende:
Mijn stemmen zijn voor, in alfabetische volgorde:
Blood Red Shoes - I Wish I Was Someone Better - 24
Laura Marling - Ghosts - X![]()
No Age - Eraser - X![]()
Portishead - Machine Gun - 48
SoKo- I'll Kill Her - 67
Stond die er serieus tussen?quote:
quote:2. Coldplay - Viva La Vida
3. Milow - Ayo Technology
Idd, vind ik ook, wat een commerciële meuk top 5!..quote:Op donderdag 18 december 2008 23:52 schreef tim. het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Kut top 5: Coldplay, Milow, De Jeugd Van Tegenwoordig en Voicst. Er zijn toch betere nummers..
Redelijk.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
De Jeugd Van Tegenwoordig - Hollereer 5
Justice - DVNO 68
Le Le - Skinny Jeans 71
Voicst - Everyday I Work On The Road 4
zZz - Grip 77
quote:Op maandag 24 november 2008 19:06 schreef peaceman het volgende:
Radiohead - Jigsaw Falling Into Place 11
SoKo- I'll Kill Her 67
Sons & Daughters - Gilt Complex X![]()
Weezer - Pork & Beans 31
Last Shadow Puppets - Age Of Understatement 9
|