OMG!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:59 schreef babybel het volgende:
openoffice:
omdat ik een hekel heb aan MS.
vista/xp dual boot
ben er nog niet uit wat beter werkt lol.
firefox + ie
firefox crasht met enige regelmaat (JAJA!!), en heeft soms moeite met streaming.
Dus omdat de gebruikers te stom zijn een bestand zelf te converten wat een goed ingebouwde functionaliteit, is MS stom? Juist... aparte logica behou je daarquote:Op zondag 21 december 2008 13:45 schreef babybel het volgende:
@Tarabass:
heb een hekel aan MS, specifiek aan office van hun, aangezien ze in vista die office service packs door je strot duwen..
tevens is office 2007 helemaal rampzalig geworden, en iedereen die het gebruikt is niet slim genoeg om de files in 2003 (.doc) op te slaan, waardoor er compatibaliteitsissues ontstaan.
Waarom MS, waarom...
vista/xp dual boot is meer omdat ik te lui ben om het anders te doen, maar vista draait hier gewoon prima, en xp net zo goed.
vista voor alles, xp voor fatsoenlijke tvkaart ondersteuning.
en ie, ja ie, zeg niet dat je het zelf NOOIT gebruikt, ongetwijfeld 1x in de zoveel tijd, dus lieg niet
Ik gebruik NOOIT IE.quote:Op zondag 21 december 2008 13:45 schreef babybel het volgende:
@Tarabass:
heb een hekel aan MS, specifiek aan office van hun, aangezien ze in vista die office service packs door je strot duwen..
tevens is office 2007 helemaal rampzalig geworden, en iedereen die het gebruikt is niet slim genoeg om de files in 2003 (.doc) op te slaan, waardoor er compatibaliteitsissues ontstaan.
Waarom MS, waarom...
vista/xp dual boot is meer omdat ik te lui ben om het anders te doen, maar vista draait hier gewoon prima, en xp net zo goed.
vista voor alles, xp voor fatsoenlijke tvkaart ondersteuning.
en ie, ja ie, zeg niet dat je het zelf NOOIT gebruikt, ongetwijfeld 1x in de zoveel tijd, dus lieg niet
Er is er maar één die zich hier als onbetrouwbaar laat bestempelen, en dat ben jij zelfquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:15 schreef Dikkeret het volgende:
voipbuster
lekker mensen opbellen en iriteren vanaf je computer
Ik vind zelf IE7 rustiger ogenquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:26 schreef Skylark. het volgende:
Flashpeak Slimbrowser.
Mijn browser. Geweldig, is ooit een tip geweest van mijn systeembeheerder, en ik gebruik het nog steeds. Super ding, snel, handig, makkelijk, simpel, gratis. Rustig aan de ogen in plaats van die Internet Explorer en Firefox shit. Safari nooit geprobeerd.
Hier een screenshot van dit topic, om te laten zien hoe het eruit ziet:
[ afbeelding ]
Ik kan hem aan iedereen aanraden!
http://www.flashpeak.com/sbrowser/
Kijk, jij bent dus een typisch voorbeeld van iemand die het niet snapt.quote:Op zondag 21 december 2008 17:56 schreef Tydarr het volgende:
[..]
Dus omdat de gebruikers te stom zijn een bestand zelf te converten wat een goed ingebouwde functionaliteit, is MS stom? Juist... aparte logica behou je daar
leg eens uitquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:25 schreef joev159 het volgende:
ik vind ghostmouse wel een vet programmatje![]()
[ afbeelding ]
je muis late bewegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |