quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Wie is er nou de losert? Volgens mij degene die geen tetten kan postenquote:Op maandag 24 november 2008 17:10 schreef KingOfPop het volgende:
Dat kan ik niet, dat is algemeen bekend losert
Want er is niks anders natuurlijk, o ja, je hebt ook nog een psycholoog natuurlijkquote:Op maandag 24 november 2008 17:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wie is er nou de losert? Volgens mij degene die geen tetten kan posten
Is dat een jaar alweer?quote:Op maandag 24 november 2008 17:11 schreef Devvie het volgende:
herinneren jullie precies een jaar geleden nog jongens?
de scholierenstakingen
te hoge werkdruk enzo_!11
Mm.. beter deed ik Uni idd.. dan had ik minder last van die kutturkenquote:
Nou daar zou ik zo zeker nog niet van zijn, zat Turken en dergelijke hieroquote:Op maandag 24 november 2008 17:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mm.. beter deed ik Uni idd.. dan had ik minder last van die kutturken
maar die zijn na de kerst ook wel weg
Gefeliciteerd: Je hebt de kutste muzieksmaak van alle users in deze reeksquote:Op maandag 24 november 2008 17:19 schreef Neophyte4Ever het volgende:
hoiben nieuw op het forum hierzo
En het eerste topic waar je in reageert is een bagger-topicreeks?quote:Op maandag 24 november 2008 17:19 schreef Neophyte4Ever het volgende:
Bwoh en hardcoremannekequote:Op maandag 24 november 2008 17:19 schreef Neophyte4Ever het volgende:
Scholieren.quote:Op maandag 24 november 2008 17:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
Bwoh en hardcoremanneke
deed jij ook mee met de scholierenstakings?
Hehehe, jij schijt nu al drie kleuren.... hehehehequote:
Ik die het niet om de cijfers, hoe ongeloofwaardig het mag klinken. Ik bagger gewoon, wat jij nu doet is helemaal van de zotte. Maar als je er geil van raakt....quote:Op maandag 24 november 2008 17:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hehehe, jij schijt nu al drie kleuren.... hehehehe
Maar ik denk dat er op HBO meer 'ghettoturken' zitten dan op de universiteitquote:Op maandag 24 november 2008 17:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nou daar zou ik zo zeker nog niet van zijn, zat Turken en dergelijke hiero
Dat volk zit overal.quote:Op maandag 24 november 2008 17:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar ik denk dat er op HBO meer 'ghettoturken' zitten dan op de universiteit
En ghettoturken met hun ''ee swa'' en ''mattie'' zijn stom
quote:Op maandag 24 november 2008 17:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik die het niet om de cijfers, hoe ongeloofwaardig het mag klinken. Ik bagger gewoon, wat jij nu doet is helemaal van de zotte. Maar als je er geil van raakt....
neequote:Op maandag 24 november 2008 17:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
Bwoh en hardcoremanneke
deed jij ook mee met de scholierenstakings?
Het is wel eens grappig ja. Ik geef toe, zondag heb ik het gedaan om te kijken of ik het kon.quote:Op maandag 24 november 2008 17:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
![]()
Staat toch leuk 1000+ posts op één dag?
quote:Op maandag 24 november 2008 17:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hap![]()
HOE voorspelbaar kun je zijn
Nou........quote:Op maandag 24 november 2008 17:24 schreef Florian_ het volgende:
BP heeft geen leven, KoP doet net alsof hij geen leven heeft, dat is wat anders
Tuurlijkquote:Op maandag 24 november 2008 17:20 schreef IQM het volgende:
[..]
En het eerste topic waar je in reageert is een bagger-topicreeks?As if.
KLOON-ALERT!!!!!! FA'S, LEZEN JULLIE MEE?!!
KoP?quote:Op maandag 24 november 2008 17:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Niet doorgaan dadelijk raad je het nog
Inlezen en SC, al helemaal met deze serversnelheid.quote:Op maandag 24 november 2008 17:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die neophyte van de vorige pagina
Wel inlezen he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 november 2008 17:32 schreef Devvie het volgende:
nietsmis met de servers. wat lopen jullie nu te zeikenstelletje zuurpruimen..
Ik kan zwemmen in het sarcasme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Soep eet je met een...?quote:
kunnen en willen zijn 2werelden apartquote:Op maandag 24 november 2008 17:32 schreef Broekpaling het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Danny geen snelle servers kan betalen.
HOAXquote:Op maandag 24 november 2008 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kan zwemmen in het sarcasme.
quote:
Ik zeg toch ook geen BP? Details maken het verschil weet jequote:
Mits kruidenboterquote:
Als ik hier 5 meter verder de keuken in loop, zie ik die Chinezen hiero real-life cavia's etenquote:Op maandag 24 november 2008 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Die doop je eerst in de soep...
Ik heb een sloot.quote:Op maandag 24 november 2008 17:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
Heb jij nieteens een zwembad in je tuin?
Ik woon vlakbij een soort China Town. Het zit alleen vol Marokkanen.quote:Op maandag 24 november 2008 17:41 schreef KingOfPop het volgende:
Wat zit ik hier alleen in China-town
Eet smakelijk...quote:Op maandag 24 november 2008 17:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als ik hier 5 meter verder de keuken in loop, zie ik die Chinezen hiero real-life cavia's eten
marakesh-town?quote:Op maandag 24 november 2008 17:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij een soort China Town. Het zit alleen vol Marokkanen.
Laatst stond er een kooi met acht muizen in de keuken, de volgende dag was ie weg, althans de kooi stond er nog.....quote:Op maandag 24 november 2008 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eet smakelijk...![]()
Alleen cavia's zijn een delicatesse in Peru, in china eten ze toch meer honden en katten und so?
Ik ben net thuis hoorquote:Op maandag 24 november 2008 17:43 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, jullie hebben overdag ook geen kanker te doen. Dit is de 1e keer dat ik overdag een keer meepostte op fok!. Bijna alle baggeraars waren hier al.![]()
Ik was er nietquote:Op maandag 24 november 2008 17:43 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, jullie hebben overdag ook geen kanker te doen. Dit is de 1e keer dat ik overdag een keer meepostte op fok!. Bijna alle baggeraars waren hier al.![]()
Moet denken aan het topic over die kooi*quote:Op maandag 24 november 2008 17:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Laatst stond er een kooi met acht muizen in de keuken, de volgende dag was ie weg, althans de kooi stond er nog.....
Als ze nou slim zijn.quote:Op maandag 24 november 2008 17:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Laatst stond er een kooi met acht muizen in de keuken, de volgende dag was ie weg, althans de kooi stond er nog.....
Met je grote bekquote:
quote:Op maandag 24 november 2008 17:47 schreef KingOfPop het volgende:
En hamsters hebben er ook gestaan, met zoeen looprad in die kooi, heb ik de hele dag het gevoel dat ik naar het rad van fortuin zit te luisteren, rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ORLY? Waarom denk je dat het hier zoeen bende isquote:Op maandag 24 november 2008 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ze nou slim zijn.
Laten ze die kooi een aantal weken staan en dan hebben ze gratis meer muizen.
Alleen baggeren FTWquote:Op maandag 24 november 2008 17:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nouja, in ieder geval Devvie.
quote:Op maandag 24 november 2008 17:47 schreef KingOfPop het volgende:
En hamsters hebben er ook gestaan, met zoeen looprad in die kooi, heb ik de hele dag het gevoel dat ik naar het rad van fortuin zit te luisteren, rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op maandag 24 november 2008 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Mogen jullie wel huisdieren houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, tuurlijk niet.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Donder de hele bende het raam uitquote:Op maandag 24 november 2008 17:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
ORLY? Waarom denk je dat het hier zoeen bende is
Kleintje dan?quote:
Nee, maar serieus, als paupers een gezicht hadden..quote:Op maandag 24 november 2008 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Donder de hele bende het raam uit![]()
Hoezo dat?quote:Op maandag 24 november 2008 17:48 schreef Devvie het volgende:
[..]
Alleen baggeren FTW
ik heb maandag en vrijdag vrij![]()
Ik heb in ieder geval kleine oortjes.quote:
Kankerchill.quote:Op maandag 24 november 2008 17:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
omdat ik alleen dinsdag woensdag en donderdag naar school hoef
quote:Op maandag 24 november 2008 17:52 schreef KingOfPop het volgende:
Broekpaling: "Werken? Das niks voor mij, nooit geweest ook"
Wees blij.quote:Op maandag 24 november 2008 17:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval kleine oortjes.Als mijn dan zo wegwappert van m'n oren (lang haar, niemand ziet je oren, weets) dan is iedereen zo van WTF MENG KLEINEN OREN
Is het kantoor nog heel?quote:Op maandag 24 november 2008 17:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hou van het lompe werk. Sjouwen en slopen etc.
Vandaag heel dag op kantoor geweest.
Je oren en je neus groeien dan ook je hele leven door.quote:Op maandag 24 november 2008 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wees blij.
Itt bejaarden, die hebben van die grote flaporen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op maandag 24 november 2008 17:55 schreef KingOfPop het volgende:
Broekpaling zal vast ook geilen op zijn bankrekening, al staan daar niet zoveel getallen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet roodstaan.
0 topics op naam. 14.gif
Goh...quote:Op maandag 24 november 2008 17:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je oren en je neus groeien dan ook je hele leven door.
Nu je verstand nogquote:Op maandag 24 november 2008 17:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klinkt als een job waar je mee kan hosselen.quote:Op maandag 24 november 2008 17:54 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik kan bijna een fulltime baggerjob nemen hier
ja vast wel..quote:Op maandag 24 november 2008 17:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klinkt als een job waar je mee kan hosselen.
Huur Broekpalingquote:Op maandag 24 november 2008 17:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
3december moet er een deel van het kantoor gesloopt worden.
Dat is maar goed ook, ben Michael Jackson niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Vast wel, maar op het moment niet.quote:Op maandag 24 november 2008 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goh...
Dat wist ik nog niet...
Heb je nog meer van dat soort feitjes?
Dan kun je goed horen en ruiken!quote:Op maandag 24 november 2008 17:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je was toch vrij vandaag?quote:Op maandag 24 november 2008 17:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
boh valt wel mee joh
mn vingers werden gevoelloos door mn handschoenen heen.. pauperdingen
Crane.quote:Op maandag 24 november 2008 17:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
Huur de gehele KLB-SCen crane
dan kunnen we rellen
verkapte "geef-me-qdows-voor-mijn-posts" postquote:Op maandag 24 november 2008 17:58 schreef IQM het volgende:
Jullie negeren de lekkere wijven in dit topic. Jullie zijn echt postaantal-verslaafd.
Had ik ook. En net was ik mn handschoenen vergeten, dus moest ik dat pokke end zonder handschoenen rijden.quote:Op maandag 24 november 2008 17:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
boh valt wel mee joh
mn vingers werden gevoelloos door mn handschoenen heen.. pauperdingen
PWNT!!11quote:Op maandag 24 november 2008 18:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Had ik ook. En net was ik mn handschoenen vergeten, dus moest ik dat pokke end zonder handschoenen rijden.
Hand in je zak.quote:Op maandag 24 november 2008 18:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Had ik ook. En net was ik mn handschoenen vergeten, dus moest ik dat pokke end zonder handschoenen rijden.
Und fysioquote:Op maandag 24 november 2008 18:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nookie halen? Ga toch met de auto.
quote:Op maandag 24 november 2008 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HUILIES met je: het is koud...
Iets met Bt en zo..quote:Op maandag 24 november 2008 17:58 schreef IQM het volgende:
Jullie negeren de lekkere wijven in dit topic. Jullie zijn echt postaantal-verslaafd.
quote:Op maandag 24 november 2008 18:02 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik ging niet naar de middelbare school
quote:Op maandag 24 november 2008 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HUILIES met je: het is koud...
en was het lekker ?quote:
Jammiequote:
quote:
Ik ook nietquote:
quote:
Ja, moederquote:Op maandag 24 november 2008 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles opeten, ook dat staartje jah
DAT IS TOG ZIELUGG!111quote:Op maandag 24 november 2008 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles opeten, ook dat staartje jah
Die lui kunnen geen engels en dus zeker geen nederlands, ach ja lichaamstaal begrijpen ze welquote:
de bezwete rug van een vrouwelijke scér na de gangbangquote:
quote:Op maandag 24 november 2008 18:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die lui kunnen geen engels en dus zeker geen nederlands, ach ja lichaamstaal begrijpen ze wel
spuit dan in der bekquote:Op maandag 24 november 2008 18:08 schreef Devvie het volgende:
[..]
omdat na 1 keer dr kut naar cum stinkt
Ze zijn nog groter dan hun IQ iddquote:Op maandag 24 november 2008 18:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar sterk dat ze zijn !11
[ afbeelding ]
Voor de volgende keerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KUSJE SMAKELIJKquote:
quote:
ik zie niksquote:
Hou je bek, goffedomme.quote:Op maandag 24 november 2008 18:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ook niet
7000e post, daar heeft Bp nog geen week voor nodig
![]()
HvN aub.quote:Op maandag 24 november 2008 18:28 schreef KingOfPop het volgende:
BEL DE KRANT, OF LIEVER AL GORE DE WERELD VERGAAT HÉT WAS ZUURKOOL..!!#!@!@$!@
quote:Op maandag 24 november 2008 18:29 schreef Broekpaling het volgende:
WAAROM KRIJG IK VAN ALLES EEN SCHOK DE AFGELOPEN PAAR WEKEN?
Omdat venus mars en jupiter deze maand op 1 lijn staan met de ster sirius die afdraait naar het oosten en daar 3 rondjes draaid rond de melkweginese baan waardoor de planeet mercurius de andere kant opdraait en daardoor wordt het leven op aarde schokmatig beinvloed.quote:Op maandag 24 november 2008 18:29 schreef Broekpaling het volgende:
WAAROM KRIJG IK VAN ALLES EEN SCHOK DE AFGELOPEN PAAR WEKEN?
Dat was toch de fetish van gers?quote:Op maandag 24 november 2008 18:32 schreef IQM het volgende:
Tijd Voor Hayden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Prachtige vrouw idd, maar ze lijk me niet al te snugger..quote:Op maandag 24 november 2008 18:32 schreef IQM het volgende:
Tijd Voor Hayden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmkay.quote:Op maandag 24 november 2008 18:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
![]()
Nee, zo'n pauperband waarvoor ik ooit in een opwelling een kaartje heb gekocht, en die ik nu voor bijna het dubbelen kan verkopen maar wat ik niet doe, omdat al mn vrienden erheen gaan en ik me anders zo vriendloos voel
Onder andere van gers, ja...quote:Op maandag 24 november 2008 18:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat was toch de fetish van gers?
quote:Op maandag 24 november 2008 18:32 schreef IQM het volgende:
Tijd Voor Hayden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Hey, Bp, kassa!!!!!!!! Gratis stroomquote:Op maandag 24 november 2008 18:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maar ik bedoel de laatste dagen, dan laadt je jezelf namelijk gigantisch op en ben je een supergeleider...
wanneer jij dan bij iets in de burt komt wat makkelijk ontvangt en jij bent geladen door op het tapijt te lopen....tsja...dan is het kassa!!1
BOHquote:Op maandag 24 november 2008 18:35 schreef IQM het volgende:
JESSICA BIEL-TIJD!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit aan de overheerlijke groente-cup-a-soupquote:Op maandag 24 november 2008 18:37 schreef KingOfPop het volgende:
Zo eens even twee lekkere korenpuntjes eten met pittige kip-salade
quote:Op maandag 24 november 2008 18:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hey, Bp, kassa!!!!!!!! Gratis stroom![]()
Wat ben jij voor een nicht joh, elke drie minuten roep jij om Peterquote:
quote:Op maandag 24 november 2008 18:38 schreef RickoKun het volgende:
WTF zijn dit voor kansloze kutmongolen:
500 valentijns smsjes
En daarmee doel ik op TS.500 smsjes naar onbekende mensen sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |