waarom zou hij naar PSV komen als hij ergens anders 3 keer zoveel kan verdienen. Tis nou ook niet dat hij in Eindhoven nog ff lekker Europees kan gaan spelen.quote:
Niks, iemand vond het nodig om in het vorige PSV-topic te posten dat Podolski weg wil bij Bayern.quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 15:19 schreef RijstNatie het volgende:
allemaal aanvallende spelers inzetten, je hebt niks te verliezen !!
Koevermans, Lazovic, Djudzak, Afellay, Bakkal
En die Duitser niet naar PSV, nergens om je druk over te maken dus.quote:Op maandag 24 november 2008 15:27 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik wil geen Duitsers bij PSV..
Moet wel leuk zijn, als het goed is kun je in deze wedstrijd alle communicatie horen van de spelers.quote:Op maandag 24 november 2008 15:19 schreef RijstNatie het volgende:
ik hoop het, gewoon zelfde opstelling. Alles of niets!quote:Op maandag 24 november 2008 15:04 schreef Frenkel het volgende:
Spelen Lazovic en Koevermans woensdag ook weer samen in de spits?
En Mancoquote:Op maandag 24 november 2008 15:19 schreef RijstNatie het volgende:
Neem aan dat je weet dat de wedstrijd woensdag is?quote:Op maandag 24 november 2008 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben benieuwd morgen, ik verwacht niet dat we veel in te brengen zullen hebben maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
tis woensdag pas dus je zult je hart nog een dag langer vast moeten houden..quote:Op maandag 24 november 2008 18:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
Oh god... morgen weer CL voetbal he? Ik hou mn hart vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |