Picsquote:
Je kunt ze kant en klaar kopen (zoals deze bijvoorbeeld, die vind ik zelf erg mooi..) maar ook zelf maken zoals hier staat beschreven bijvoorbeeld. Dan kun je van een jas van 10 euro bij de zeeman ook een mooie draagjas makenquote:Op woensdag 26 november 2008 15:13 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil ook wel een draagjas. Hebben jullie die allemaal zelf gemaakt, of kun je die ook kant en klaar kopen?
o.a. bij *reclame* slingomamaquote:Op woensdag 26 november 2008 15:21 schreef Reinhilde het volgende:
Die draagponcho, die gepost werd,waar kan je die krijgen!
200 euroquote:
Yup. Daarom heb ik dus een draagjas van de H&Mquote:
Ja mooi zijn ze inderdaad. Maar ik ga dit er thuis nooit doorheen krijgen...quote:Op woensdag 26 november 2008 15:30 schreef TearSong het volgende:
[..]
Yup. Daarom heb ik dus een draagjas van de H&M![]()
Maar mooi vind ik ze wel
Mooi zijn ze wel, maar niet prkatisch, je hebt niet werkelijk je handen vrij. Voor zo'n prijs kies ik danliever een langdurige doek en dan blijf ik mijn eigen jas dragen.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:30 schreef TearSong het volgende:
[..]
Yup. Daarom heb ik dus een draagjas van de H&M![]()
Maar mooi vind ik ze wel
Nou ja je hebt natuurlijk ook de poncho's met mouwen. Tis en blijft een hoop geld, dat wel.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:37 schreef Bereka het volgende:
[..]
Mooi zijn ze wel, maar niet prkatisch, je hebt niet werkelijk je handen vrij. Voor zo'n prijs kies ik danliever een langdurige doek en dan blijf ik mijn eigen jas dragen.
Mijn MaM draagjas was iets goedkoper en komt bij Pretty Mum vandaan. Ik heb 'm gekocht ipv een winterjas. Ik gebruik 'm dus ook gewoon als winterjas, en tijdens m'n laatste zwangerschap ook als zwangerschapsjas.quote:
Ik heb duurzame doeken en gebruik daaroverheen een draagjas. Ik vind dat prettiger dan mijn kind over een jas heen knopen/dragen. Mijn draagjas kan ik zowel bij rugdragen als bij buikdragen gebruiken. En mijn handen heb ik dan gewoon vrij om lekker diep in de extra grote zakken te steken. (Kan ik ze warmen aan de flesjes melk en de spuugdoekjesquote:Op woensdag 26 november 2008 15:37 schreef Bereka het volgende:
[..]
Mooi zijn ze wel, maar niet prkatisch, je hebt niet werkelijk je handen vrij. Voor zo'n prijs kies ik danliever een langdurige doek en dan blijf ik mijn eigen jas dragen.
Ohwja.. sorryquote:Op woensdag 26 november 2008 15:46 schreef k_i_m het volgende:
Hij is thuis en ik ben op mijn werk. Vanavond!
zeker! dat is het mooiste van alle keuzes die er zijn. Het blijft persoonlijk bij meeste mensen. Ik zal we graag een aantal van jou doeken willen zien. Zou je me willen mailen met je collectie?quote:Op woensdag 26 november 2008 15:47 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik heb duurzame doeken en gebruik daaroverheen een draagjas. Ik vind dat prettiger dan mijn kind over een jas heen knopen/dragen. Mijn draagjas kan ik zowel bij rugdragen als bij buikdragen gebruiken. En mijn handen heb ik dan gewoon vrij om lekker diep in de extra grote zakken te steken. (Kan ik ze warmen aan de flesjes melk en de spuugdoekjes)
Zsazsa is een ontwerp van een zeer handige Belgische mevrouw, volgens mij is er verder niet echt een verschil tussen Nederland en België op draaggebied.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:01 schreef Bereka het volgende:
Trouwens, zo te zien aan Zsazsa zijn de Belgen wel veel verder met dragen dan wij hier in NL/, vind soms wel jammer
quote:Op woensdag 26 november 2008 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook mijn oude winterjas nog, maar ik heb 1: geen crea bea vingertjes 2: geen naaimachine 3: geen geduld.
Davinia was hier vanmiddag, gezellig gebabbeld, foto's gemaakt en ze was getuige van fluffymail.
Mijn Green Tea is na lang wachten eindelijk gearriveerd.![]()
![]()
![]()
![]()
Aan Davinia de eer om als eerste de doek te proberen... nu zit hij in de was want hij was gelijk al onder gekwijld door Eli![]()
Foto's volgen strakjes hoop ik, eerst hier even een zwijnenstal opruimen en de fotos' op de laptop zetten.
Ik de regio waar ik vandaan kom niet echt. Ik geef vooral workshops aan vrouwen uit Noord Holland, Limburg, Groningen etc. Niet veel uit de Randstad die moet je echt stimuleren. En is Belgie of idd Duitsland, Engeland, kom je dan ooveral draagdoeken tegen.Hier bij ons zijn vooral veel kinderwagens en buggies.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:44 schreef owlet het volgende:
[..]
Zsazsa is een ontwerp van een zeer handige Belgische mevrouw, volgens mij is er verder niet echt een verschil tussen Nederland en België op draaggebied.
Ik vind het wel grappig dat je het hebt over dat Nederland niet zo ver is met dragen, terwijl er hier toch echt wel veel gedragen wordt. Misschien niet zo veel als in Afrika, maar volgens mij loopt Nederland niet achter op andere westerse landen, op misschien Duitsland na.
Er is nog (letterlijk!) een wereld aan doeken naast de afrikaanse doek en het feit dat er weinig afrikaanse doeken "rondlopen" in Nederland wil natuurlijk niet zeggen dat er niet op talloze andere manieren hier gedragen wordt![]()
En over draagjassen: ik was van plan een draagjas te maken maar aangezien Avalon voorlopig nog lekker op mijn buik zal hangen begin ik nu toch te twijfelen over de prettymum jas. Aangezien ik nu toch echt een jas moet hebben kan ik dan maar beter gelijk een draagjas kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |