quote:Op woensdag 26 november 2008 13:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Over die kubeba
Torsodragen vind ik er niet specifiek raar uitzien ofzo, maar die kubeba vind ik echt geen gezichtHet geeft mij het gevoel dat iemand een gat in een fietskar heeft gezaagd en die fietskar omhoog getrokken heeft ofzo, veel te log.
Tja, gelukkig zijn er een heleboel verschillende smaken. Misschien dat jij het er niet verschrikkelijk uit vindt zien, ik wel. Niet alles wat gezond is, ziet er ook mooi uit.quote:
Ja, maar volgens mij is dat bij veel andere draag"soorten" ook wel zo. Alle verschillende manieren hebben hun voors en hun tegens. Er is er niet maar eentje heilig.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
![]()
sorry, ik zit hier hardop te lachen om je omschrijving.
Ik vind het er persoonlijk ook niet heel comfortabel uitzien, maar ik kan me wel voorstellen dat het de belasting van de rug ten goede komt. Maar ik zou zelf denk ik toch nooit voor zo'n doek kiezen omdat het niet mijn smaak is.
Gelukkig is er voor iedere wens wel een doek![]()
Hè webkim?!met je 856 wensen/kleuren/doeken
ja ik zag hem op je hyvesquote:Op woensdag 26 november 2008 13:17 schreef Ticootje het volgende:
Jen heeft vandaag heerlijk in de sling gezeten (Vicky zat even in de was). Behalve in de doos (zie andere topic) was vandaag niets goed.
Vandaag mag je haar best even lenen hoor!quote:Op woensdag 26 november 2008 13:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja ik zag hem op je hyveswat een lekker dingetje is ze ook
mwuahaha, mja, er zat geen geluid bij de foto hèquote:Op woensdag 26 november 2008 13:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vandaag mag je haar best even lenen hoor!
quote:Op woensdag 26 november 2008 13:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Torsodragen vind ik er niet specifiek raar uitzien ofzo, maar die kubeba vind ik echt geen gezichtHet geeft mij het gevoel dat iemand een gat in een fietskar heeft gezaagd en die fietskar omhoog getrokken heeft ofzo, veel te log.
In Nederland wordt een Afrikaanse draagdoek vaak kanga genoemd. En Kubeba wordt als merknaam gebruikt voor een op Afrikaanse doeken geïnspireerde drager met gespen, zoals Webkim en Tearsong al linkten. En die kubeba bedoelde ik.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:10 schreef Bereka het volgende:
Kubeba is zelfde als Bereka, en de manieren van knopen verschillen per land. Dus het blijft goed zitten of je Kubeba of Bereka hebt (trouwens Kubeba en Bereka zijn dezelfde woorden uit zelfde landen) Swahili en shona waar ik vandaan kom)
Een fietskar met tuinstoelkussen!quote:Op woensdag 26 november 2008 13:46 schreef TearSong het volgende:
[..]Ik moet zeggen dat hij me ook niet erg comfortabel leek tijdens die workshop van Eva bij Webkim thuis. Al moet ik zeggen dat ik deze stof wel leuk vind...alleen het ziet er inderdaad log uit (let even op het kussentje in de nek
net een tuinstoel-kussen):
Foto Kubeba op 'de hechte band'
Hou asjeblieft gewoon op met spammen!quote:Op woensdag 26 november 2008 14:25 schreef Bereka het volgende:
Mooi zeg!! ja dat is dus het idee, wanneer je een workshop wilt, kun je dit soort manier leren.
Hier nog zo'n foto van de Zsazsa in Afrika en een 'echte' Afrikaanse draagsterquote:Op woensdag 26 november 2008 14:17 schreef Macka66 het volgende:
Ook een leuke afgeleide van de Afrikaanse draagmethode, de Zsazsa.
(Met hele mooie foto erbij van Zsazsa versus echt Afrikaans!)
Troel ik vind je grappig, heb even heerlijk zitten lachenquote:Op woensdag 26 november 2008 13:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Over die kubeba
Ik lees selectief wat ik lezen wil... want anders ga ik me ook irriteren.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:03 schreef Reinhilde het volgende:
(Ik ga even stoppen met het lezen van dit topic, want ik irriteer me dood. Jammer.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |